|
Epicon bio |
Besvar ![]() |
Side 123 11> |
Forfatter | |
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Maj-2010 kl. 14:49 |
lukket og slukket. Redigeret af rene49 - 03-Juli-2014 kl. 21:49 |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Super Super lækkert setup
![]() MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
Mange tak
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja det ser sq godt ud. Man får helt lyst til at være teenager igen med alle de penge I har
![]() ![]() |
|
![]() |
|
haha lol Kampus ![]() jeg vil nu ikke mene jeg har penge.. hehe for så havde jeg en bil
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Nej ikke mere! Dem har du jo stående i dit lækre udstyr
![]() |
|
![]() |
|
+ for mange ture i byen
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
Ser godt ud.
Hvad var argumentet for ati vælge et gråt lærred? Har du problemer med mørkelægningen? |
|
![]() |
|
Yegermister ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2009 Status: Offline Point: 136 |
Lige en lille ting: Du skal passe på med at sætte den samsung boks ovenpå forstærkeren. Sådan en forstærker genere en del varme, og det ville ikke være den første boks der var afgået ved døden ved at tage for meget varme fra et andet komponent :P
|
|
![]() |
|
Mange tak ![]() Jeg blev rådet af otto til at bruge et gråt lærred til min projektor ![]() det er rigtig lækkert, hvis jeg sammenligner med en af mine venners infocus in76 som jo er en del dyrere end min x9. Han bruger hans på et hvidt lissau lærred, efter min mening her mit billede væsentlig flottere, farver, sort niveau osv. ![]() Nej jeg har ikke rigtig problemer med mørklægning. |
|
![]() |
|
Jeg har også selv være skeptisk med det ![]() med efter flere stik prøver under film osv. der bliver det slet ikke varmt. min elskede Pioneer får ikke sved på panden. det fungere ihvertfald fint synes jeg ! ![]() Men tak for rådet !
![]() |
|
![]() |
|
.
Redigeret af rene49 - 27-November-2010 kl. 14:30 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |