recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DMB-105HD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDMB-105HD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JessAlster Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-August-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: DMB-105HD
    Sendt: 26-August-2010 kl. 22:55
Hej Alle - jeg er lige blevet ejer af en DMB-105HD box - bla. valgt ud fra dette aktive forum.
Da det var en gammel Firmaware der lå på boksen og den havde nogle af de sygdomme som er beskrevet i firmaware opdateringerne - gik jeg straks i gang med at opdatere maskinen...
Jeg valgte naturligvis den nyeste som findes her 
http://www.denver-electronics.com/UploadetFiles/154/25/upgrade(7).zip

Der står en specifik advarsel om at remoten vil blive ubrugelig hvis man har en boks med PO nummer som er højere end 5801.  PO nummeret gælder de 4 første cifre i boksens PO nummer - min har 0911 som jo er en hel del mindre.

Hvorom alting er, så er min remote helt færdig og skifter hele tiden op - som om prgoram + tasten sidder fast. Det hjælper heller ikke at tage batterier ud og genstarte box...
HJÆLP - Ideer modtages gerne!!

/Jess Alster
Til top
JessAlster Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-August-2010
Sted: DK
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2010 kl. 23:12
Jeg har til min skræk opdaget at PO nummeret ændrer sig  i forhold til hvilken Firmware der er på. Min tidligere post havde jeg nedgarderet til den tidligst tilgængelige firmaware - hvilket gav mig det PO nummer. Jeg har nu forsøgt at ligge den nyeste på igen - og jeg har nu PO no : 1004170 på SW: 20100519.

Hvad kan jeg gøre? lige nu er boksen helt ubrugelig!
mvh
Jess
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2010 kl. 23:44
Oprindeligt skrevet af JessAlster JessAlster skrev:

Skynd dig at få pengene igen!

Klaus
Til top
----OR---- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Denmark
Point: 787
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2010 kl. 07:38
Oprindeligt skrevet af JessAlster JessAlster skrev:

Jeg har til min skræk opdaget at PO nummeret ændrer sig  i forhold til hvilken Firmware der er på. Min tidligere post havde jeg nedgarderet til den tidligst tilgængelige firmaware - hvilket gav mig det PO nummer. Jeg har nu forsøgt at ligge den nyeste på igen - og jeg har nu PO no : 1004170 på SW: 20100519.

mvh
Jess

Du kan kun returnere den. Som fejlbehæftet, det vil være umuligt selv af flashe en korrekt firmware.
Til top
Pannen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Branchemedlem

Oprettet: 12-Maj-2004
Sted: Denmark
Point: 210
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2010 kl. 08:11
Hej

hvis du ikke har returneret den endnu.. 

Det PO nummer vi skriver, det er det der er printet bagpå enheden. På den hvide label. 
Jeg kan sende dig den korrekte firmware da det lyder som om din er med PO højere end 5801.. Det kan godt lade sig gøre at komme til opdaterings menuen om end det lige kræver et par forsøg. 

Smid mig en mail på:
morten.pannen@intersales.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu