|
X10 mini og download fra Android Market |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Splinten
Guld medlem Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
Emne: X10 mini og download fra Android Market Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 12:56 |
Jeg har fået et (lille?) problem med at opdatere og downloade applikationer fra Android Market. Det er sket efter jeg opdaterede min X10 mini med ny software fra SonyEricsson via "Update Service", men jeg har ikke bemærket om det er sket i forbindelse med opdateringen, eller om det er noget andet der efterfølgende har givet problemerne.
Men når jeg enten vil downloade en ny applikation eller opdatere en eksisterende, så står progress baren med "Starter download", download-ikonet vises og efter nogle sekunder får jeg at vide at download af applikationen mislykkedes.
Nogle der har et bud på, hvad der kan være gået galt her?
|
|
afn
Ny bruger Oprettet: 18-Oktober-2010 Sted: 01 Status: Offline Point: 8 |
Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 17:29 |
Samme telefon, samme opdatering og samme problem
|
|
Splinten
Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 19:55 |
Hej afn og velkommen til recordere.dk Mht til X10 - så er vi da to , ikke at det trøster. Men enten har vi lavet samme fejl i forbindelse med opdateringen, eller også har SonyEricsson klokket i opdateringen Men jeg synes ikke at jeg har kunnet finde noget om det nogle steder. Er der andre, der har et bud??? |
|
Vagnen
Bruger Oprettet: 25-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 101 |
Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 22:12 |
Samme problem her.
X10 mini pro. Har ikke foretaget nogen opdatering. |
|
Splinten
Sendt: 19-Oktober-2010 kl. 22:06 |
Det lyder som om der er et generelt problem med X10. Ingen der har en løsning? |
|
bruger udmeldt 5
-- Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
Sendt: 19-Oktober-2010 kl. 22:38 |
har i prøvet at køre en "factory reset"..
symptomet i beskriver, kan være at den fejler pga. en signatur som ikke mere matcher den som er i build.prop delen for den aktuelle revision. Så når den nye patch opdaterer framework,build.prop eller lægger en ny security key på, så vil nye installs altså fejle da den gamle "signatur" stadig ligger i registerings databasen, og skal nulstilles/factory reset, før det virker normalt igen. altså kort: factory reset, og prøv så igen. |
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Sendt: 19-Oktober-2010 kl. 22:45 |
Sidste gang jeg havde fanget se i at fejle i deres software tog det dem kun små 3 mdr at få rettet fejlen, så håber da for jer i er mere heldige (min bug var syncroniseringsoftwaren ikke kørte på winmob 6.5 på en X2) så jeg ville da skynde mig at skrive til se support jo før jo bedre
|
|
Mvh
René |
|
Splinten
Sendt: 19-Oktober-2010 kl. 22:52 |
Efter at have søgt lidt fandt jeg et par mulige løsning: http://www.google.com/support/forum/p/Android+Market/thread?tid=334b1ec8b49c9487&hl=en http://www.google.td/support/forum/p/Android+Market/thread?tid=6e66bcee3e4df563&hl=en http://androidforum.dk/forum/viewtopic.php?f=71&t=2782&p=15162 Det ser ikke ud til at virke på min X10, så jeg har stadig problemet. Men måske det kan gavne andre, og give en løsning...? Det ser ud til at skyldes ændringer i Android Market ifm. med overgangen til betalingsmarkedet. |
|
Vagnen
Bruger Oprettet: 25-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 101 |
Sendt: 20-Oktober-2010 kl. 10:27 |
Så virker det igen på min X10 mini pro
Indstillinger -> Programmer -> Administrer programmer -> og valgte Marked, dernæst "Afinstaller opdateringer" |
|
afn
Sendt: 20-Oktober-2010 kl. 19:01 |
Sådan Vagnen........, det ser ud til at være løsningen. Takker
|
|
afn
Sendt: 27-Oktober-2010 kl. 21:18 |
Så er den gal igen Download mislykkes uanset hvilken app jeg prøver at hente. Problemet er at der denne gang ikke er nogen opdateringer jeg kan afinstallere.
Har I et bud (X10mini) |
|
afn
Sendt: 29-Oktober-2010 kl. 17:39 |
Jeg valgte at geninstallere softwaren....... det hjalp
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |