|
Læs her en bizar historie om HTC SUPPORT -råd søes |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Ckhansen1
Bruger Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 177 |
Emne: Læs her en bizar historie om HTC SUPPORT -råd søes Sendt: 05-Januar-2011 kl. 21:51 |
Jeg er ejeren af, den første udgave af Nexus telefonen af serien fra Goggle, og min model er Nexus one For 2 mdr siden tabte jeg vil telefon, hvor skærmen så gik i stykker, Google telefonen er produceret af HTC, og i følge Google support hjemmeside kunne jeg se det var HTC der stod for supporten. Jeg kontaktede da HTC Support, hvor jeg forklarede at skærmen skulle skiftes, og at jeg var klar til at betale omkostningerne. Support medarbejderen forklarede at den skulle repareres i England, og at han ville sende mig en mail med en pakke seddel, som skulle klistres på den kasse telefonen skulle sendes i til England. Telefonen blev sendt og efter få dage kunne jeg logge ind på deres support hjemmeside hvor jeg kunne se at de modtaget den og gerne ville reparer den. Jeg betalte 105,51 pund d.18.11 – 2010 på deres hjemmeside for reparationen og forsendelse omkostninger som der ville være ved returneringen af telefonen På HTC Support hjemmesiden stod der d. 16. november at telefonen var færdig, men at de manglede min adresse, for returneringen, endvidere stod der at en af HTCs medarbejder ville kontakte mig for at få adressen. For at få sat lidt skub i tingene kontaktede HTC Support, for at opgive min retur adresse, support medarbejderen kunne godt se at min telefon var færdig og klar til forsendelse, men han kunne ikke se hvad kan rigtigt skulle bruge min adresse til, men han tog dog i mod den. Fra den 16. november til den 6. december kontaktede jeg HTC Support hver eneste hverdag for at opgive min adresse, da den status der stod med, at de ikke havde min adresse ikke blev ændret på hjemmesiden. Den 6 december kunne de så meddele de endelig var klar til at sende min telefon tilbage, og senere samme dag fik jeg en mail med et pakke nummer fra UPS sendt fra HCTsupport. Problemet var nu, at det ikke var min adresse der stod modtager, men en anden adresse på en anden mand, endda i et helt andet land, navnet var SAMUELSSON i GOTEBORG,I SVERIGE. Jeg kontaktede derefter straks HTC Support igen, for at få ændret adressen til den rigtige, men den support medarbejder jeg snakkede med sagde at det var den rigtige adresse og at pakken skulle via Goteborg for at blive sent til mig. For at se om den historie holdte vand kontaktede jeg UPS, UPS medarbejderen kunne oplyse at SAMUELSSON ikke var noget firma, men en privat mand i Sverige. Samme dag kontaktede jeg igen HTC Support, og fortalte at pakken var på ved til den forkerte adresse, denne gang var Support medarbejderen godt klar over at noget var helt gal, så han lovede at han vil skalere sagen og rette adressen til den rigtige. Jeg holdet øje med pakken via UPS sporings redskab som er på deres hjemme side, hvor jeg med tåre i øjnene stille og rolig kun se stil tingende til i mens min telefon blev fragtet, fra England og til Sverige, uden jeg kunne gøre noget som helst. D. 09-12-2010 14:15 blev telefonen så leveret, af UPS i Sverige til en helt forkert mand. Jeg vidste på det nærmeste det var umuligt at få hjælp af HTC support, men prøvede igen, men forgæves, den eneste kommentar var bare ”wirred = mærkeligt” Siden den dag har det nærmest været umuligt at få et svar jeg kan bruge til noget som helst fra HTC. Jeg tror ikke på at telefonen kommer tilbage uden at jeg selv køre til Sverige og gør krav på hvad der er mit. Endnu en mulighed er, at politianmelde manden i Sverige som har telefonen, så kan svensk politi køre ud for at hente den, da jeg mener man har pligt til at indlevere hitte gods Men det nemmeste ville være hvis HTC stod ved, at det er dem der har smit den væk. Som jeg ser det, så skylder de mig nu en ny telefon samt de penge for den ydelse som jeg ikke har modtaget. Hjælp hvad skal jeg gøre??? |
|
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Sendt: 05-Januar-2011 kl. 22:13 |
Få gemt al den dokumentation du kan, print af tracking af pakken, ordrestatus på HTC hjemmeside etc. Jeg ville kontakte HTC en sidste gang og stille og roligt forklare dem situationen (evt. i en mail eller en overordnet medarbejder)
Såfremt dette ikke hjælper ville jeg kontakte forbrugerstyrelsen for at få hjælp (dette kan du godt nævne i samtalen med HTC (ikke som en trussel, men som en konstatering, hvis de er afvisende)).
|
|
Ckhansen1
Bruger Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 177 |
Sendt: 05-Januar-2011 kl. 22:21 |
Problemmet er, at det er nogle stakkels mennesker der sidder i et call-room over i london, der ikke kan tage stilling til noget som helt. Det fungere på den måde at de snakker med mig, imens de chatter på engelsk med en engelsk supervieser som ikke sidder i samme lokale, men dog i samme bygning. Jeg har spurt flere gange om ik de kunne stille mig igennem vedkommende, de spørger som regl også over deres chat, men jeg bliver afvist HVER gang. Det ender altid med at de vil få en til at kontakte mig inden dagen er omme, men der sker som regl ikke en dyt. :(
Redigeret af Ckhansen1 - 05-Januar-2011 kl. 22:22 |
|
kskruger
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Sendt: 05-Januar-2011 kl. 22:21 |
Jeg tro du bliver nød til, at kontakte HTC support igen og fortælle dem, at du ikke har modtaget din telefon. Ellers kan du altid kontakte Forbrugereuropa de kan hjælpe dig. http://www.forbrugereuropa.dk/
|
|
Ckhansen1
Bruger Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 177 |
Sendt: 05-Januar-2011 kl. 22:24 |
Jeg vil imorgen prøve http://www.forbrugereuropa.dk/. |
|
Ckhansen1
Bruger Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 177 |
Sendt: 05-Januar-2011 kl. 22:27 |
Her er forresten det link jeg fik fra UPS :(
|
|
Ckhansen1
Bruger Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 177 |
Sendt: 05-Januar-2011 kl. 22:27 |
http://wwwapps.ups.com/WebTracking/processPOD?lineData=MOLNDAL%5EKB%5ESE%5E20101209%5E-%5E141500%5ED%5E001%5E-%5E-%5E-%5E-%5E-%5E-%5E-%5E-%5E-%5E-%5E-%5E-%5EGOTEBORG%5ESE%5E-%5E-%5E-%5E-%5E10010%5E-%5E-%5E20101206%5E++++++GBAY%5E21b428be%5E313208edc318cd200046fcf6c91f12d102%2C313208edc318cd200046fcf6c91f12d002%2C%2C%5E1X1764%5E-%5ERESIDENTIAL%5E1%5E-%5E-%5E0.50%5E20101206%5Etdts%5E-%5E-%5E-%5E11%5E-%5E-%5E1X1764%5ESTANDARD%5E-%5E-%5E-%5ESAMUELSSON%5ED%5E-%5E-%5E091355%5E1Z1X17646893871037%5EKGS%5E-%5E-%5E-%5E-%5E-%5E-%5E0%5E-%5ES%5E-%5E-%5E-%5EN%5E-%5E0%5E&Requester=TRK_MOD&refNumbers=&loc=da_DK http://wwwapps.ups.com/WebTracking/processPOD?lineData=MOLNDAL%5EKB%5ESE%5E20101209%5E-%5E141500%5ED%5E001%5E-%5E-%5E-%5E-%5E-%5E-%5E-%5E-%5E-%5E-%5E-%5E-%5EGOTEBORG%5ESE%5E-%5E-%5E-%5E-%5E10010%5E-%5E-%5E20101206%5E++++++GBAY%5E21b428be%5E313208edc318cd200046fcf6c91f12d102%2C313208edc318cd200046fcf6c91f12d002%2C%2C%5E1X1764%5E-%5ERESIDENTIAL%5E1%5E-%5E-%5E0.50%5E20101206%5Etdts%5E-%5E-%5E-%5E11%5E-%5E-%5E1X1764%5ESTANDARD%5E-%5E-%5E-%5ESAMUELSSON%5ED%5E-%5E-%5E091355%5E1Z1X17646893871037%5EKGS%5E-%5E-%5E-%5E-%5E-%5E-%5E0%5E-%5ES%5E-%5E-%5E-%5EN%5E-%5E0%5E&Requester=TRK_MOD&refNumbers=&loc=da_DK |
|
kskruger
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Sendt: 06-Januar-2011 kl. 00:07 |
Måske du skulle tag en snak med UPS DK og forklare din sag. Selvom det er ikke er direkte er deres skyld, så kan de måske alligevel åbne sagen på den ene eller anden måde, når de høre din ulykkelige sag.
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Sendt: 14-Februar-2011 kl. 18:01 |
Nysgerrig, er der sket noget i din sag?
|
|
Ckhansen1
Bruger Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 177 |
Sendt: 16-Februar-2011 kl. 21:09 |
Hej Folkens
Efter næsten 3 mdr. kamp med HTC Support, står jeg nu med en splinter ny Nexus One i hånden - først efter jeg skrev til selveste Google i USA skete der noget.
PUHA, jeg håber IKKE nogen igen ryger i samme problemmer med HTC Support, selv ikke for min værste fjende i verden.
/Claus
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Sendt: 16-Februar-2011 kl. 21:30 |
Super, godt med en god afslutning. Hvad skrev Google til dig inden de sendte en ny
|
|
Lyni
Bruger Oprettet: 05-December-2007 Status: Offline Point: 172 |
Sendt: 18-Februar-2011 kl. 19:50 |
Har du været inde på http://gulasidorna.eniro.se og søge efter "SAMUELSSON i GOTEBORG" ? Bare for at se om man er heldig? hvis nu personen havde den. Tillykke med din nye mobil. |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |