Emne: Signalstyrke 6ern HD YouSee Sendt: 01-Marts-2011 kl. 22:34
Hej Folkens
Jeg oplever ekstrem hakkeri/pixeleringer på 6ern HD via YouSee på Frederiksberg nettet.
Er jeg den eneste - mine kabler er gode, og koblet direkte til indgangen.
Signal styrke
Tuner 1 = 3,5 BER = 0 ja ja Tuner 2 = -5,2 BER = 0 ja ja
Hvordan ser det ud hos jer på denne kanal (da signalstyrken ændrer sig meget fra kanal til kanal - 6ern HD er faktisk "værst") Burde mit signal ikke være OK for denne kan uden pixeleringer og hakken ?
Eller er det simpelthen YouSee's signal fra 6ern og/eller signalet fra england ?
Jeg oplever ekstrem hakkeri/pixeleringer på 6ern HD via YouSee på Frederiksberg nettet.
Er jeg den eneste - mine kabler er gode, og koblet direkte til indgangen.
Signal styrke
Tuner 1 = 3,5 BER = 0 ja ja Tuner 2 = -5,2 BER = 0 ja ja
Hvordan ser det ud hos jer på denne kanal (da signalstyrken ændrer sig meget fra kanal til kanal - 6ern HD er faktisk "værst") Burde mit signal ikke være OK for denne kan uden pixeleringer og hakken ?
Eller er det simpelthen YouSee's signal fra 6ern og/eller signalet fra england ?
Takker
Der er intet galt med din signalstyrke, men nedenstående er hentet fra YouSee.dk/driftsinformation:
Kunder kan desværre i øjeblikket opleve periodiske forstyrrelser i form af "frys og hak" på de analoge og digitale kanaler, det drejer sig om få forstyrelser pr udsendelse. Vi forventer at fejl er udbedret senest d. 4/3 2011. DR1 , DR2 og Tv 2 er dog ikke berørt af denne fejl.
Vi beklager de gener det medfører, vores teknikere arbejder på at udbedre fejlen hurtigst muligt.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum