|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||||||||||||||||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() Sendt: 12-Februar-2006 kl. 20:37 |
|||||||||||||||
På JVC's hjemmeside kan man se en række nye interessante fjernsyn. LCD-fjernsyn: På LCD-siden ser der ud til at komme en X70 serie, størrelsen 26", og 32". I 37" størrelsen kommer en ny model LT-37R70 og tre 40" modeller i en S70 serie (tre forskellige farvevalg). LT-32X70BU
Jeg tror det nye primært er designet og på en del af modellerne er der 2 HDMI stik. Elegante Slim-Line LCD-TV i luksusudførelse med Dynapix HD teknologi og 2 x HDMI tilslutninger Jeg ved ikke om teknikken er ny som i LT-37M60 eller om teknikken er den samme som i S60 serien. HD-ILA Hybrid TV: For dem, der gerne vil have meget store fjernsyn er der to nye modeller med ny teknik, nemlig 56" og 70". Disse fjernsyn tager det bedste fra LCD, Plasma og bagprojektions TV - og et flot design.
|
||||||||||||||||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|||||||||||||||
Så må vi håbe,at LCD´erne tillader 1:1 pixelmapping !! ??
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
SMS ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2005 Sted: Ølstykke - DK Status: Offline Point: 123 |
![]() |
|||||||||||||||
Thorvald ved du om der er digital tuner i de nye modeller ?
|
||||||||||||||||
/ Venlig hilsen Søren.
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
|||||||||||||||
Hvis du ser hjemmesiden er det ikke ligefrem noget de reklamerer med, så det er der nok ikke. |
||||||||||||||||
Den Ben
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
|||||||||||||||
Umiddelbart tror jeg at de nye LCD modeller er baseret på samme generation som S60 modellerne, men jeg er ikke helt sikker.
|
||||||||||||||||
Thorvald. |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|||||||||||||||
Jeg glæder mig altså til at se det mofo af et tv (HD-ILA) live in action. Det gjorde Brian jo stor reklame for da snakken gik om Sony's 3LCD tv'er.
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Her følger nærmere forklaring: LCD fjernsynene:
Så for at få styr på generationerne:
Hybrid modellerne:
Redigeret af Thorvald |
||||||||||||||||
Thorvald. |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() |
|||||||||||||||
At dømme efter billederne, er det jo nogle rigtig flotte modeller, men utroligt, at nye modeller ikke har indbygget digital tuner nu da digital TV snart vælter ned over os. Flemming |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Tja - men er problemet ikke også, at forskellige mennesker skal bruge forskellig digital tuner? Der er jo tre forskellige at vælge mellem, DVB-S, DVB-T og DVB-C. Så er det vel lige så smart at købe en eksterne digital tuner, så man får lige det man har brug for? Og nogen får måske slet ikke brug for nogen (kabel-tv, boligforening, bynet)? Desuden er det jo først i år 2009 - 2011, det for alvor bliver nødvendigt. Det er ikke sikkert at jeg har forstået det med de digitale tv-tunere helt rigtigt, så rettelser modtages gerne. |
||||||||||||||||
Thorvald. |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|||||||||||||||
X70 serien kommer også med digital tuner DX7 hedder de så, men ikke før sidst på året til de nordiske landes systemer. |
||||||||||||||||
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Online Point: 3195 |
![]() |
|||||||||||||||
Helt noget vås er det altså ikke!!
|
||||||||||||||||
mvh Christian
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Ja, man må jo lige huske, at skelne mellem (digital) tuner og DVB-tuner - og det er det sidste jeg snakker om.
|
||||||||||||||||
Thorvald. |
||||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |