|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
Så kom 4.0 firmware til Europa til download http://toshibahddvd.eu/firmware/download_latest_firmware.htm l Om den også er lagt ud så boxen selv kan hente den vides pt ikke. |
|
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Der bliver arbejdet på, at gøre EP30 kodefri
![]() Seneste status var den blev til en EP35 ![]() Men den var efterfølgende kodefri og med EP35 menu, det påstår ihvertfald ham som laver det. Nej, det er ikke mig ![]() |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Hvis man tør, så er det nu muligt, at opdatere sin EP30 til en pseudo EP35 som er regionsfri
![]() Ifølge tilbagemeldinger virker bitstreaming også. Om det passer ved jeg ikke og jeg kan ikke tjekke, da jeg hverken har en SR som kan dekode HD eller en EP30 mere ![]() Ville ellers gerne tjekke det af ![]() PM for detaljer. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |