|
|
Besvar ![]() |
Side <1 14151617> |
Forfatter | |
Bredvig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() |
Jeg er ret sikker på at den jeg fik overhovedet ikke var opdateret... men er ikke 100% |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
Hej mig igen, på kviteiringen står der 27/11 så kan man stadig nå det, da tilbudet er fra 27/12 ikke.... 30dage i november jo ikke |
|
![]() |
|
Klausens ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Var ude hos Elgiganten i Randers, og se HD-E1 tilsluttet en Sharp 42" LCD TV. Den viste Transformers, som jeg tilfældigvis havde set derhjemme aftenen før(DVD).
Og det første som jeg lagde mærke til, var at man tydeligt kunne se skuespillernes sved i deres ansigter, som var virkelig detaljerede. Desuden var farverne virkelig flotte, men dette kan jo også skyldes Tv'et ![]() Jeg kunne ikke lige bedømme afspillerens støj, da jeg ikke ville ligne en idiot, og ligge på gulvet, med øret bag i afspilleren ![]() Men den fremvisning overbeviste mig virkelig om at jeg skal have sådan en, jeg synes at filmene er lidt dyre i forhold til dvd film på danske hjemmesider, men de bliver jo kun billigere ![]() |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Jeg kan supplere med, at HD E1 for mig er én af de mindst støjende afspillere + den er hamrende god til prisen Redigeret af Hother - 23-December-2007 kl. 15:55 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
vasen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
Jep kan kun høres i helt stille scener. Den støjer dog mere end min projektor, som til gengæld ER så at sige lydløs (i lowmode, Sony AW15)
|
|
![]() |
|
Klausens ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Det var næsten "tortur" at se Die Hard 4.0 her til aften, når man hele tiden tænker at billedet kunne være meget skarpere
![]() Håber at Elgiganten har nok afspillere ![]() |
|
![]() |
|
Bendtsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
til dem som er nervøse over om man har haft afspilleren i 30 eller 31 dage, så skal jeg med glæde fixe den prisgaranti, såfremt i dukker op i Elgiganten Megastore. Vi har vidst omkring 17 stk derude, til dem som er interesseret i lagerstatus på den. |
|
![]() |
|
lærlingen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
er helt ny, og har bare fulgt med ijeres samtaler i denne post.. regner med selv at stå ude ved tåstrup mega store, torsdag når de åbner:D skal bare lige høre. hvor godt et fjernsyn skal man have for at udnytte alt det hd-e1 kan (tænker mest på billed)? og ville det være et godt første-køb, af en som ikke en skid forstand har på HD? TEACH ME!:D |
|
lær mig op, Obi wan-HD
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej lærlingen, og velkommen til recordere.dk Det er jo et lidt svært spørgsmål de stiller, for hvor mange penge vil du ofre på et tv, og hvad vil du primært benytte dit tv til? Men et Pana PX/PV 70/71 vil give dig et super billede fra en HD DVD afspiller
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har selv et Samsung Le32R86, jeg går udfra at det vil få et meget bedre billede, selvom det er en 32", ik?
Har HD-E1'eren ikke "almindelig" DTS? Mit Logitech Z-5500 understøtter nemlig Dolby Digital og DTS, og her er DTS jo at foretrække ![]() |
|
![]() |
|
lærlingen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
jeg har et philips 37 tommer ( http://www.consumer.philips.com/consumer/da/dk/consumer/cc/_ productid_37PFL5522D_12_DK_CONSUMER/widescreen-flat-TV+37PFL 5522D-12 ).. matcher den meget godt afspilleren? |
|
lær mig op, Obi wan-HD
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Jo da, du vil få et bedre billede selvom du "kun" har en 32". Men spørgsmålet er hvor meget du vinder i sidste ende, da fjernsynet ikke er større. Men du burde få glæde af det, især senere hvis du skifter til noget større! ![]() Jo, HD1E har alle andre normale decodere. Se evt. www.av-precision.dk for en oversigt, ligger under "referencer". |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 14151617> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |