recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Toshiba HD-DVD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketToshiba HD-DVD

Besvar Besvar Side  <1 14151617>
Forfatter
Besked
Bredvig Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2007 kl. 00:08

Oprindeligt skrevet af henrik-t henrik-t skrev:

Ingen der vil ud med hva firm ware, de fik deres nye afpiller med fra elmutenten, her for nyligt

GOD JUL

Henrik T

Jeg er ret sikker på at den jeg fik overhovedet ikke var opdateret... men er ikke 100%

Til top
henrik-t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-August-2007
Point: 1553
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2007 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af henrik-t henrik-t skrev:

en af mine venner har en brugt hd-e1 fra elmutanten, er ca en måned gammel, kan man gå til forretningen og få pris diferancen på en model der er en måned gammel... og skal det være i den butik den er købt eller... nogen der ved noget om det her, eller har prøvet at gøre det selv..!!?

Hej mig igen, på kviteiringen står der 27/11 så kan man stadig nå det, da tilbudet er fra 27/12 ikke.... 30dage i november jo ikke
Til top
Klausens Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-August-2007
Point: 160
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2007 kl. 15:49
Var ude hos Elgiganten i Randers, og se HD-E1 tilsluttet en Sharp 42" LCD TV. Den viste Transformers, som jeg tilfældigvis havde set derhjemme aftenen før(DVD).

Og det første som jeg lagde mærke til, var at man tydeligt kunne se skuespillernes sved i deres ansigter, som var virkelig detaljerede. Desuden var farverne virkelig flotte, men dette kan jo også skyldes Tv'et Og skarpheden var virkelig perfekt.

Jeg kunne ikke lige bedømme afspillerens støj, da jeg ikke ville ligne en idiot, og ligge på gulvet, med øret bag i afspilleren

Men den fremvisning overbeviste mig virkelig om at jeg skal have sådan en, jeg synes at filmene er lidt dyre i forhold til dvd film på danske hjemmesider, men de bliver jo kun billigere

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2007 kl. 15:55

Oprindeligt skrevet af Klausens Klausens skrev:

Var ude hos Elgiganten i Randers, og se HD-E1 tilsluttet en Sharp 42" LCD TV. Den viste Transformers, som jeg tilfældigvis havde set derhjemme aftenen før(DVD).

Og det første som jeg lagde mærke til, var at man tydeligt kunne se skuespillernes sved i deres ansigter, som var virkelig detaljerede. Desuden var farverne virkelig flotte, men dette kan jo også skyldes Tv'et Og skarpheden var virkelig perfekt.

Jeg kunne ikke lige bedømme afspillerens støj, da jeg ikke ville ligne en idiot, og ligge på gulvet, med øret bag i afspilleren

Men den fremvisning overbeviste mig virkelig om at jeg skal have sådan en, jeg synes at filmene er lidt dyre i forhold til dvd film på danske hjemmesider, men de bliver jo kun billigere

Jeg kan supplere med, at HD E1 for mig er én af de mindst støjende afspillere + den er hamrende god til prisen

Redigeret af Hother - 23-December-2007 kl. 15:55
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
vasen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-April-2005
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2007 kl. 20:51
Jep kan kun høres i helt stille scener. Den støjer dog mere end min projektor, som til gengæld ER så at sige lydløs (i lowmode, Sony AW15)
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2007 kl. 22:22
Det var næsten "tortur" at se Die Hard 4.0 her til aften, når man hele tiden tænker at billedet kunne være meget skarpere

Håber at Elgiganten har nok afspillere
Til top
Bendtsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Oktober-2005
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2007 kl. 22:31

til dem som er nervøse over om man har haft afspilleren i 30 eller 31 dage, så skal jeg med glæde fixe den prisgaranti, såfremt i dukker op i Elgiganten Megastore. Vi har vidst omkring 17 stk derude, til dem som er interesseret i lagerstatus på den.

Til top
lærlingen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 25-December-2007
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2007 kl. 15:05

er helt ny, og har bare fulgt med  ijeres samtaler i denne post.. regner med selv at stå ude ved tåstrup mega store, torsdag når de åbner:D

skal bare lige høre. hvor godt et fjernsyn skal man have for at udnytte alt det hd-e1 kan (tænker mest på billed)? og ville det være et godt første-køb, af en som ikke en skid forstand har på HD?

TEACH ME!:D

lær mig op, Obi wan-HD
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2007 kl. 15:28
Oprindeligt skrevet af lærlingen lærlingen skrev:

er helt ny, og har bare fulgt med  ijeres samtaler i denne post.. regner med selv at stå ude ved tåstrup mega store, torsdag når de åbner:D

skal bare lige høre. hvor godt et fjernsyn skal man have for at udnytte alt det hd-e1 kan (tænker mest på billed)? og ville det være et godt første-køb, af en som ikke en skid forstand har på HD?

TEACH ME!:D

Hej lærlingen, og velkommen til recordere.dk

Det er jo et lidt svært spørgsmål de stiller, for hvor mange penge vil du ofre på et tv, og hvad vil du primært benytte dit tv til?

Men et Pana PX/PV 70/71 vil give dig et super billede fra en HD DVD afspiller

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2007 kl. 15:41
Jeg har selv et Samsung Le32R86, jeg går udfra at det vil få et meget bedre billede, selvom det er en 32", ik?

Har HD-E1'eren ikke "almindelig" DTS? Mit Logitech Z-5500 understøtter nemlig Dolby Digital og DTS, og her er DTS jo at foretrække Er der almindelig DTS på HD-DVD, eller er det næsten kun de nye HD formater?
Til top
lærlingen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 25-December-2007
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2007 kl. 16:06
lær mig op, Obi wan-HD
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2007
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2007 kl. 00:58
Oprindeligt skrevet af Klausens Klausens skrev:

Jeg har selv et Samsung Le32R86, jeg går udfra at det vil få et meget bedre billede, selvom det er en 32", ik?

Har HD-E1'eren ikke "almindelig" DTS? Mit Logitech Z-5500 understøtter nemlig Dolby Digital og DTS, og her er DTS jo at foretrække Er der almindelig DTS på HD-DVD, eller er det næsten kun de nye HD formater?

Jo da, du vil få et bedre billede selvom du "kun" har en 32". Men spørgsmålet er hvor meget du vinder i sidste ende, da fjernsynet ikke er større. Men du burde få glæde af det, især senere hvis du skifter til noget større!

Jo, HD1E har alle andre normale decodere. Se evt. www.av-precision.dk for en oversigt, ligger under "referencer".
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables

Til top

Besvar Besvar Side  <1 14151617>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu