|
Transformers BD - Endelig |
Besvar | Side <1 8910 |
Forfatter | |
Rechain
Bruger Oprettet: 04-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
Sendt: 02-November-2008 kl. 16:12 |
Så vidt jeg ka forstå på anmeldelser fra Blu-Ray.com så er der grain i maaange film, dog er det ik alle hvor det er ligeså tydeligt. I filmen "300" er det dog meningen, for det er jo stilen. Jeg kan ik forstå hvorfor I ikke skulle opleve det, når det forekommer hos anmeldelserne af filmene. Det er ik i alle scener det er tydeligt i nogen film, nogen mere end andre sefølig. Det er ik et problem, for det er jo standard i film og det er bare blevet mere tydeligt i enkelte scener nu hvor film bliver udgivet i HD format.
/Rechain |
|
Startrek
-- Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
Sendt: 02-November-2008 kl. 16:15 |
Måske er DNR slået til ?
|
|
Rechain
Sendt: 02-November-2008 kl. 16:23 |
Jeg ved slet ik hva DNR betyder? Er det skærmen eller BD afspilleren du taler om?
På min BDP-S350 er der under videoindstillinger, 3 punkter jeg har som AUTO. Ved ik hva de står for "FNR" / "BNR" / "MNR" og har prøvet at kigge i manualen. Ka være jeg har misset det, men ka intet finde om det. Der står ingen DNR i min skærm "Sony KDL-46X3000" Der sker ingen forandringer ved at ændre på skarpheden ;) GRAIN i "forældre, hjemme" scenen bliver også omtalt i Blu-Ray.com anmeldelsen, så det ik noget problem. Sådan er det bare. Det er bare rimelig tydeligt i nogen scener i film > http://www.blu-ray.com/movies/movies.php?id=741&show=rev iew < /Rechain Redigeret af Rechain - 02-November-2008 kl. 16:34 |
|
Startrek
-- Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
Sendt: 02-November-2008 kl. 16:33 |
Alt hvad der hedder "FNR" / "BNR" / "MNR" eller "DNR" skal slås fra, både i
TV og afspiller, det gør mere skade en gavn. |
|
Rechain
Sendt: 02-November-2008 kl. 16:35 |
Har slået dem fra. Ka dog ik se nogen forskel i den scene men fair nok, hvis du siger det.
Der sker ingen forandringer ved at ændre på skarpheden. GRAIN i "forældre, hjemme" scenen bliver også omtalt i Blu-Ray.com anmeldelsen, så det ik noget problem. Sådan er det bare. Det er bare rimelig tydeligt i nogen scener i film > http://www.blu-ray.com/movies/movies.php?id=741&show=rev iew < GRAIN skal være i film, sjovt nok. Det er i alle film som jeg har skrevet, har jeg læst. Det er bare ærgeligt når det bliver for tydeligt at se i nogen scener i film udgivet i HD format. Men igen, pisse fed film :D Transformers...glæder mig til 2'eren... /Rechain Redigeret af Rechain - 02-November-2008 kl. 16:38 |
|
Besvar | Side <1 8910 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |