|
|
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | ||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
Har du egentlig optaget med videocamera før? og ved det er dette 10XI som er dit problem, og ikke den måde du optager på? Den kan jo kun blive så godt som den som fører camera, og derfor kan du ikke forbedre kvaliteten bare fordi du vælger et dyrere camera. |
||
![]() |
||
bims ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
|
Hva kalder du så lige et billigt HD kamera
Zoom, pan og tilt, er ikke noget jeg gør så meget ud af i mine optagelser. Ja jeg undgår det det helst. Har her lavet en lille test uden egentligt at gøre så meget ved kameraindstillingerne http://www.youtube.com/watch?v=BcmHEOS30K8&feature=chann el_page Her er en lille test, hvor jeg i stedet for pan, zoom og lign. under optagelsen, Leger lidt med focus Redigeret af bims - 24-Maj-2009 kl. 12:33 |
||
JVC GY-HM100U & Canon EOS 550D
Adobe Premiere pro CS6, Pinnacle studio HD ultimate collection 14, BluffTitler & Magic Bullet Looks pro, Adobe Premiere Element 10 |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
udfra ovenstående klip, så har jeg vist ikke gjort et dårligt køb..
|
||
![]() |
||
dkoy ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
|
Nu spørger jeg lige dumt. Mvh Redigeret af dkoy - 24-Maj-2009 kl. 21:21 |
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() |
|
Efter hvad jeg kan forstå er det optaget med 10XI |
||
![]() |
||
bims ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
|
De testklip jeg har lagt op og linker til er optaget med et canon HV30 og er kun lagt op for at vise, hvorledes mine film ser ud når jeg laver dem om til HD, beregnet til You tube, og så for at vise hvorledes det ser ud når man laver pan og zoom og jeg beklager da at det har givet anledning til den misforståelse at nogen tror det er lavet med et 10XI kamera fra aldi.
![]() |
||
JVC GY-HM100U & Canon EOS 550D
Adobe Premiere pro CS6, Pinnacle studio HD ultimate collection 14, BluffTitler & Magic Bullet Looks pro, Adobe Premiere Element 10 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så er jeg da glad for jeg ikke misforstod, for jeg kunne ikke forstå det var blevet så meget anderledes kvalitets mæssigt. vi kan jo alle lave stills.
Redigeret af pendec - 25-Maj-2009 kl. 00:57 |
||
![]() |
||
kallek ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1287 |
![]() |
|
Jo jeg har da optaget en del med mit Panasonic FZ7 still kamera i opløsning 848 x 480. Men jeg skal bruge HDMI og det mangler 10XI jeg vil ikke hive stikket ud af mit tv hver gang jeg skal se video fra kamera. Har kun en ledig HDMI indgang. Og jeg bliver nok ikke så god til det som dig men prøver |
||
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD MARANTZ SR 4600 KEF HØJTALER 6,1 Blu-ray LG 730 Humax BXR-HD |
||
![]() |
||
![]() |
|
Korrekt, jeg har præcis samme problem da YUV er brugt af sat modtageren, så ikke så perfekt at de valgte den uden hdmi. Dog er det nu enklere for mig at kopiere SD data ind på min NAS , og afspille dem på tv via den. og så er backup'n jo også hjemme.
|
||
![]() |
||
Carphunter ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-September-2009 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|
Hej jeg har
købt Traveler HD 10XI kamera hos Aldi og have en lille problem. (stor nok til
mig) J Når jeg vil
redigere mine optagelser i Ulead video studio 11 eller Corel video studio 12
jeg kan ikke indsætte mine MP4 video optagelser fra denne kamera. Beskeden
visser ( Unable to open file (C:users bla bla bla) "File format mismach"! De se ud at
jeg mangler nogle codec til at jeg kan åbne filen. Jeg kan indspille alle klips
men ikke overføre dem til disse redigerings programmer. Har installeret
medfølgende cd med decoder men den er vis kun til at man kan se sine klips med
alm playere windows media VLC osv. Har ikke
noget problemer med MP4 filer fra andre kamera….. Hjææelllp MVH Allan Redigeret af Carphunter - 24-September-2009 kl. 11:21 |
||
![]() |
||
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() |
|
Kan du heller ikke fra dit kamera uploade til en mappe under f.eks videoer i dukomenter og så åbne dem derfra med dit redigeringsprogram?
|
||
MVH Frank Pedersen
|
||
![]() |
||
Carphunter ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-September-2009 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|
Jeg kan godt uplode video fra kam til pc men ikke overføre den til redigerings program.Når jeg prøver det skriver den fejl i red progr. File format mismach.
Redigeret af Carphunter - 02-Oktober-2009 kl. 11:25 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |