|
Tråde med ligegyldige indlæg |
Besvar | Side <12345> |
Forfatter | ||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Sendt: 17-April-2010 kl. 21:02 | |
Ja, jeg ved hvem der har startet tråden og hvem der deltager i snakken. Jeg har ikke nævnt at tråden bliver hijacket, men der bliver absolut ikke holdt sig til emnet. Der kommer en masse snak der ikke har noget som helst med emnet at gøre.
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Sendt: 17-April-2010 kl. 21:06 | |
Og hvad så? Jeg har fået løst det problem jeg havde. Så har vi vel lov til at hygge. Som sagt, så er det nemt at lade være med at gå derind. Nøjagtig som jeg ikke gider alle tv-trådene. Det er så nemt at gå udenom.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
kerovan
Bruger Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
Sendt: 17-April-2010 kl. 21:08 | |
Indsætter lige noget fuldstændig ligegyldigt
|
||
Højrup Polering
Vinduespolering i særklasse |
||
bruger udmeldt 5
-- Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
Sendt: 17-April-2010 kl. 21:08 | |
Nu ser jeg ikke en tråd som et møde om et specifikt emne, så derfor bør det hyglige og debatten også være tilladt i de tråde, selvom nogle finder nogle indlæg ligegyldige eller uden relevans for emnet.
det har tidligere været drøftet om et forum var stedet for at sælge/købe/bytte tråde, for her fører vi debat og ønsker at kommentere når varen er for dyr/findes billigere eller indeholder manglende information. Det var vistnok besluttet af rec...dk at sådanne kommentarer var "ligegyldige", det kan man jo kun beslutte på grundlag af en holdning, men et forum hvor man generelt debatterer priser og kvalitet er jo stadig ikke stedet for indlæg om salg, hvis man ikke ønsker "ligegyldige" kommentar. men sådanne tiltag kan vedtages, så her har vi set moderator indgreb. Så de eksisterer skam også her på forum, som nævnt tidligere på andre forums.
|
||
Startrek
-- Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
Sendt: 17-April-2010 kl. 21:20 | |
Dette ville kræve at de på hver tråd sat en ordstyre, dette ville jo ikke være praktisk mulige, men man har jo en rapport knap til samme formål. |
||
Startrek
-- Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
Sendt: 17-April-2010 kl. 21:24 | |
Det må være tage på en af dine god dage Total ligegyldig kommentar, med det er billede jo også, så står vi jo 1-1 Nu tilbage på sporet, ikke Redigeret af Startrek - 17-April-2010 kl. 21:25 |
||
bruger udmeldt 5
Sendt: 17-April-2010 kl. 21:28 | |
det vil klart være forkert at bruge den knap, på sådanne grundlag, især hvis trådstarter også selv er en del af det OT emne som flittigt kører videre.. Så at bruge knappen der og i "ligegyldige" indlæg vil nok være at køre politistat over i forum debatten.
|
||
SLETTET_20120103
-- Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
Sendt: 17-April-2010 kl. 21:42 | |
Jeg holder med Kaizer - så snart man har fået svar på sine spørgsmål bør man enten lukke tråden, eller også bare lade være med at fylde dem op med puuuuuhhhaaaa. Det ses gentagne gange med Kampus, Hother, flemming larsen mm. Trådene er oprettet for at få hjælp, og den information skal være nemt tilgængelig for andre som også har samme spørgsmål.
Jeg vil foreslå hvis man vil have en masse hyggesnak at man opretter en profil på Arto, Facebook eller messenger. Her kan man skrive alt det fis og ballade om hvad i køber af udstyr, film og hvem som har bukserne på derhjemme. Herudover er jeg grundigt træt af at folk ikke kan finde ud af at læse hvor de skal spørge om deres problemstilling. Bare i "min hjemmebio" er der flere tråde som er postet af folk som åbenbart ikke fatter at det forum er udelukkende til brug til fremvisning af ens udstyr, og ikke "Hvilken receiver skal jeg købe", som foriøvrigt er s varet på en million gange før. Jeg foreslår at vi laver én stor knap under reklamerne, som fylde hele sidebredden hvor der står SØGEKNAP - har du chekket om dit spørgsmål er stillet før? Så kan folk måske finde ud af at bruge den.. |
||
bruger udmeldt 5
Sendt: 17-April-2010 kl. 21:52 | |
problemet er det ikke virker.
"Blå skærm + gode farver +´billig" eller "super billed + max 4000"
Prøv du selv de kriterier, folks ønsker ligger ikke på en søgeknap, så desværre er det ikke løsningen. deres resultater er mange ligegyldige tråde (som de ser det) så skriver de alligevel et nyt indlæg.
|
||
Skyum
Guld medlem Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
Sendt: 17-April-2010 kl. 22:05 | |
Hvad med en tråd med ligegyldige tråde ??? Sorry. Kunne ikke lade være...
|
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
sommelle
Guld medlem Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
Sendt: 17-April-2010 kl. 22:08 | |
Det bør vel være en tråd med ligegyldige indlæg
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Sendt: 17-April-2010 kl. 22:09 | |
Og DU, har lige skrevet om en for høj pris i Kampus´salgstråd - my ass - og sådan kan vi blive ved med langt de fleste af os Redigeret af Hother - 17-April-2010 kl. 22:09 |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
Besvar | Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |