recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tråde med ligegyldige indlæg 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTråde med ligegyldige indlæg 

Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2346
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2010 kl. 21:02
Oprindeligt skrevet af Allan Olesen Allan Olesen skrev:

Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Jeg har vist ikke sagt at den har ødelagt noget for mig. Jeg sagde, at der var en del indlæg der ikke har meget relevans i forhold til 1. indlæg, og blev brugt som eksempel på hvordan det kan se ud når "det går galt". Generelt synes jeg dog det er ødelæggene når tråden løber så langt ud på et sidespor.

Læs side 14: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=79316&PN=14&title=Onkyo-txsr-508-er-valgt Hvilken relevans har surround i soveværelset, sex og hudfilm for det 1. indlæg i tråden der i bund og grund handler om valg af receiver, højden på denne og prisloft?! 

Ja, jeg har set, hvad OP lægger op til. Har du bemærket, hvem OP er? Har du bemærket, hvor lystigt han selv deltager i debatten på side 14?

Du får det til at lyde som om, nogen har hijacket OP's tråd. Det er absolut ikke tilfældet her. Han har startet en tråd, og han og vennerne hygger sig undervejs.

Ja, jeg ved hvem der har startet tråden og hvem der deltager i snakken. Jeg har ikke nævnt at tråden bliver hijacket, men der bliver absolut ikke holdt sig til emnet. Der kommer en masse snak der ikke har noget som helst med emnet at gøre.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2010 kl. 21:06
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Ja, jeg ved hvem der har startet tråden og hvem der deltager i snakken. Jeg har ikke nævnt at tråden bliver hijacket, men der bliver absolut ikke holdt sig til emnet. Der kommer en masse snak der ikke har noget som helst med emnet at gøre.
Og hvad så? Jeg har fået løst det problem jeg havde. Så har vi vel lov til at hygge. Som sagt, så er det nemt at lade være med at gå derind. Nøjagtig som jeg ikke gider alle tv-trådene. Det er så nemt at gå udenom.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kerovan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Februar-2007
Point: 170
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2010 kl. 21:08
Indsætter lige noget fuldstændig ligegyldigt Big smile

Højrup Polering
Vinduespolering i særklasse
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2010 kl. 21:08
Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

En tråd holder sig ikke struktureret og på sporet med mindre en eller anden går aktivt ind og sørger for det. Det er ikke spor anderledes end når en flok mennesker mødes omkring et bord, hvis ikke der bliver holdt snor i tingene så ryger samtalen i alle mulige forskellige retninger.
Du lyder lidt som du har erfaringen fra møder uden agenda Wink 

har hørt/set det ske mange gange, når punkterne på agenda ikke opfølges af mødedeltagere og mødeholder mister kontrollen og ikke genskaber den eller griber ind selv når man er for OT.

Nu ser jeg ikke en tråd som et møde om et specifikt emne, så derfor bør det hyglige og debatten også være tilladt i de tråde, selvom nogle finder nogle indlæg ligegyldige eller uden relevans for emnet.

det har tidligere været drøftet om et forum var stedet for at sælge/købe/bytte tråde, for her fører vi debat og ønsker at kommentere når varen er for dyr/findes billigere eller indeholder manglende information. Det var vistnok besluttet af rec...dk at sådanne kommentarer var "ligegyldige", det kan man jo kun beslutte på grundlag af en holdning, men et forum hvor man generelt debatterer priser og kvalitet er jo stadig ikke stedet for indlæg om salg, hvis man ikke ønsker "ligegyldige" kommentar. men sådanne tiltag kan vedtages, så her har vi set moderator indgreb. Så de eksisterer skam også her på forum, som nævnt tidligere på andre forums.

Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2010 kl. 21:20
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

En tråd holder sig ikke struktureret og på sporet med mindre en eller anden går aktivt ind og sørger for det. Det er ikke spor anderledes end når en flok mennesker mødes omkring et bord, hvis ikke der bliver holdt snor i tingene så ryger samtalen i alle mulige forskellige retninger.
Du lyder lidt som du har erfaringen fra møder uden agenda Wink 

har hørt/set det ske mange gange, når punkterne på agenda ikke opfølges af mødedeltagere og mødeholder mister kontrollen og ikke genskaber den eller griber ind selv når man er for OT.

Nu ser jeg ikke en tråd som et møde om et specifikt emne, så derfor bør det hyglige og debatten også være tilladt i de tråde, selvom nogle finder nogle indlæg ligegyldige eller uden relevans for emnet.

det har tidligere været drøftet om et forum var stedet for at sælge/købe/bytte tråde, for her fører vi debat og ønsker at kommentere når varen er for dyr/findes billigere eller indeholder manglende information. Det var vistnok besluttet af rec...dk at sådanne kommentarer var "ligegyldige", det kan man jo kun beslutte på grundlag af en holdning, men et forum hvor man generelt debatterer priser og kvalitet er jo stadig ikke stedet for indlæg om salg, hvis man ikke ønsker "ligegyldige" kommentar. men sådanne tiltag kan vedtages, så her har vi set moderator indgreb. Så de eksisterer skam også her på forum, som nævnt tidligere på andre forums.

Dette ville kræve at de på hver tråd sat en ordstyre, dette ville jo ikke være praktisk mulige, men man har jo en rapport knap til samme formål.
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2010 kl. 21:24
Oprindeligt skrevet af kerovan kerovan skrev:

Indsætter lige noget fuldstændig ligegyldigt Big smile

Det må være tage på en af dine god dage LOLLOLLOLLOL

Total ligegyldig kommentar, med det er billede jo også, så står vi jo 1-1 Angry

Nu tilbage på sporet, ikke Wink

Redigeret af Startrek - 17-April-2010 kl. 21:25
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2010 kl. 21:28
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Dette ville kræve at de på hver tråd sat en ordstyre, dette ville jo ikke være praktisk mulige, men man har jo en rapport knap til samme formål.
det vil klart være forkert at bruge den knap, på sådanne grundlag, især hvis trådstarter også selv er en del af det OT emne som flittigt kører videre.. Så at bruge knappen der og i "ligegyldige" indlæg vil nok være at køre politistat over i forum debatten.

Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2010 kl. 21:42
Jeg holder med Kaizer - så snart man har fået svar på sine spørgsmål bør man enten lukke tråden, eller også bare lade være med at fylde dem op med puuuuuhhhaaaa. Det ses gentagne gange med Kampus, Hother, flemming larsen mm. Trådene er oprettet for at få hjælp, og den information skal være nemt tilgængelig for andre som også har samme spørgsmål.

Jeg vil foreslå hvis man vil have en masse hyggesnak at man opretter en profil på Arto, Facebook eller messenger. Her kan man skrive alt det fis og ballade om hvad i køber af udstyr, film og hvem som har bukserne på derhjemme.

Herudover er jeg grundigt træt af at folk ikke kan finde ud af at læse hvor de skal spørge om deres problemstilling. Bare i "min hjemmebio" er der flere tråde som er postet af folk som åbenbart ikke fatter at det forum er udelukkende til brug til fremvisning af ens udstyr, og ikke "Hvilken receiver skal jeg købe", som foriøvrigt er s varet på en million gange før.

Jeg foreslår at vi laver én stor knap under reklamerne, som fylde hele sidebredden hvor der står SØGEKNAP - har du chekket om dit spørgsmål er stillet før? Så kan folk måske finde ud af at bruge den..
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2010 kl. 21:52
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg foreslår at vi laver én stor knap under reklamerne, som fylde hele sidebredden hvor der
problemet er det ikke virker.

"Blå skærm + gode farver +´billig" eller "super billed + max 4000"

Prøv du selv de kriterier, folks ønsker ligger ikke på en søgeknap, så desværre er det ikke løsningen. deres resultater er mange ligegyldige tråde (som de ser det) så skriver de alligevel et nyt indlæg.

Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2010 kl. 22:05

Hvad med en tråd med ligegyldige tråde ???LOL

Sorry.   Kunne ikke lade være...
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
sommelle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Januar-2005
Sted: Hjemme :)
Point: 1365
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2010 kl. 22:08
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Hvad med en tråd med ligegyldige tråde ???LOL

Sorry.   Kunne ikke lade være...

Det bør vel være en tråd med ligegyldige indlæg Smile

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2010 kl. 22:09
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg holder med Kaizer - så snart man har fået svar på sine spørgsmål bør man enten lukke tråden, eller også bare lade være med at fylde dem op med puuuuuhhhaaaa. Det ses gentagne gange med Kampus, Hother, flemming larsen mm. Trådene er oprettet for at få hjælp, og den information skal være nemt tilgængelig for andre som også har samme spørgsmål.

Jeg beklager Anima - jeg har sq ret svært ved at se det forkerte i, at man pludre videre i en tråd hvor spørgeren har fået løst sit problem - i dette tilfælde spurgte jeg om hans besøg hos mig - dels for at give ham noget hjælp, og dels for at lave en minianmeldesle - på en receiever som i øvrigt ikke er anmeldt ret megetOuch.

Og DU, har lige skrevet om en for høj pris i Kampus´salgstråd - my ass - og sådan kan vi blive ved med langt de fleste af osWink

Redigeret af Hother - 17-April-2010 kl. 22:09
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top

Besvar Besvar Side  <12345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu