Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
SLETTET_20120103
--
Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
|
Sendt: 17-April-2010 kl. 22:33 |
Hother skrev:
Anima skrev:
Jeg holder med Kaizer - så snart man har fået svar på sine spørgsmål bør man enten lukke tråden, eller også bare lade være med at fylde dem op med puuuuuhhhaaaa. Det ses gentagne gange med Kampus, Hother, flemming larsen mm. Trådene er oprettet for at få hjælp, og den information skal være nemt tilgængelig for andre som også har samme spørgsmål.
|
Jeg beklager Anima - jeg har sq ret svært ved at se det forkerte i, at man pludre videre i en tråd hvor spørgeren har fået løst sit problem - i dette tilfælde spurgte jeg om hans besøg hos mig - dels for at give ham noget hjælp, og dels for at lave en minianmeldesle - på en receiever som i øvrigt ikke er anmeldt ret meget.
Og DU, har lige skrevet om en for høj pris i Kampus´salgstråd - my ass - og sådan kan vi blive ved med langt de fleste af os |
Øh, jeg har ikke skrevet om nogen bestemt tråd. Det er mere generelt. Og at du vurderer mit indlæg i Kampus' tråd som værende komplet ligegyldigt får jeg bare et lille smil på låben over. Kampus vil gerne have mere aktivitet i hendes salgstråd og jeg skriver bare prisen måske er en anelse for høj. De andre indlæg kommenterer genskind uden det har nogen relevans - men de indlæg har du nok overset, eller også ville du bare benytte lejligheden til at give igen efter jeg satte navne på .
|
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23899
|
Sendt: 17-April-2010 kl. 22:44 |
Se, jeg har intet i mod at blive hængt ud for noget, som jeg egentlig ikke kan se noget galt i Anima. Omvendt synes jeg måske det er en anelse useriøst at nævne andre ved navn, og det useriøse opstår jo netop, når man med stor sandsynlighed kan finde noget tilsvarende hos den der rakker andre ned. Men helt ærligt, så vil jeg hellere lave noget andet
Redigeret af Hother - 17-April-2010 kl. 22:47
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 17-April-2010 kl. 23:06 |
Anima skrev:
Jeg holder med Kaizer - så snart man har fået svar på sine spørgsmål bør man enten lukke tråden, eller også bare lade være med at fylde dem op med puuuuuhhhaaaa. Det ses gentagne gange med Kampus, Hother, flemming larsen mm. Trådene er oprettet for at få hjælp, og den information skal være nemt tilgængelig for andre som også har samme spørgsmål.
|
Pas på GLASHUSET ikke revner
|
|
daddyd
Bruger
Oprettet: 06-April-2006
Point: 120
|
Sendt: 17-April-2010 kl. 23:10 |
PhDream skrev:
Det er lidt OT, men jeg synes der er rigtig mange ligegyldige tråde. F.ex. i "Surround og hi-fi" forummet, hvor der spørges efter hvilken receiver man skal købe ca. 3 gange om dagen. Hvis man bare gad kigge på oversigten over tråde, der er i gang. Man behøver ikke engang søge i forummet. Man skal måske bare scrolle lidt nedad og så finder man det, man har brug for.
Jeg læser ikke trådene, for det er gentagelsernes helvede, men hvor svært er det at kigge sig lidt omkring? Eller handler det om folks ego, at man skal oprette en tråd, der handler om MIG? |
Det er netop en konsekvens af de utroligt lange tråde, der udvikler sig til hyggesnak mellem venner. (Eller plasma vs. LCD krig?) Hvem gider læse sig igennem en 50 siders lang debat om alt muligt lort, for at finde ud af, hvad forskellen er på de to-tre skærme man har kig på? Plasma vs. LCD debatten er ifølge flere debattører taget utroligt mange gange herinde. Alligevel vil jeg våge den påstand, at de saglige argumenter kan koges ned til en side. Den side er bare aldrig nogensinde skrevet på recordere.dk!!! og hvis den er, så er den i hvert fald umulig at finde. Af samme grund er jeg holdt op med at bruge andet end HTPC forumet. Engang synes jeg det var spændende at følge med i, hvad der er den bedste skærm, de bedste højtalere og den bedste forstærker (i den prisklasse, som jeg har tænkt mig at købe i, nær jeg skal købe igen) på markedet lige nu, men jeg gider ikke mere. Jeg vil hellere blive snydt af en medarbejder i Elgiganten end jeg vil spilde flere dage på et forum på at læse personlige kommentarer!
|
|
bruger udmeldt 5
--
Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
|
Sendt: 17-April-2010 kl. 23:18 |
Kampus skrev:
Anima skrev:
|
Pas på GLASHUSET ikke revner |
Har vi allerede endnu en JA situation på vej?
|
|
SLETTET_20120103
--
Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
|
Sendt: 17-April-2010 kl. 23:51 |
Hother og kampus:
Jeg er godt klar over at jeg selv har skrevet nogle "hyggeindlæg", men der er meget langt imellem dem. Som i kan se, så er der folk som synes det er irriterende at der gang på gang skal være tråde som er ren hyggesnak mellem en mindre klike af brugere.
Vil du seriøst mene at du, med dine 3 gange så mange indlæg som mig (som er meget aktiv herinde) ikke kan se at mange af dem er off-topic og en gene for andre brugere som bare gerne vil have ét indlæg der fortæller dem: "du skal gøre dette for at løse dit problem"?
Ja, jeg har måske hængt nogle ud - det er alt efter hvor personligt man tager det - men hvorfor ikke bare få belyst problemet med de få brugere som udgør problemet istedet for at være et par mavesure k^lllinger som bare insinuerer hvem der har gjort hvad..
Pendec:
Svaret må være JA (!)
|
|
strandvasker
Guld medlem
Oprettet: 30-September-2009
Point: 2402
|
Sendt: 18-April-2010 kl. 00:17 |
pendec skrev:
Du lyder lidt som du har erfaringen fra møder uden agenda |
Jep, jeg har arbejdet i en politisk organisation..
pendec skrev:
Nu ser jeg ikke en tråd som et møde om et specifikt emne, så derfor bør det hyglige og debatten også være tilladt i de tråde, selvom nogle finder nogle indlæg ligegyldige eller uden relevans for emnet.
|
Jeg synes rigtigt mange tråde starter som et møde om et specifikt emne. Der er et helt konkret spørgsmål vi bedes tage stilling til og der kommer nogle helt konkrete svar retur, det syne sjeg godt kan kaldes et møde om et specifikt emne.
Hele debatten i tråden her synes jeg drejer sig om hvorvidt det er okay at blive hængende i mødelokalet og snakke om vind og vejr efter det konkrete er blevet besvaret?
Startrek skrev:
Dette ville kræve at de på hver tråd sat en ordstyre, dette ville jo ikke være praktisk mulige, men man har jo en rapport knap til samme formål.
|
Der er ingen der siger det skal være styret ovenfra. Jeg værner normalt over de tråde jeg selv starter, sætter mig på dem og styrer dem indtil jeg har fået det ud af dem jeg ønsker. Jeg kan også finde på at gøre det hvis en anden har gang i en interessant tråd som flyder lidt for meget til min smag. Andre gange er det den efterfølgende hyggesnak der fanger mig, så må en anden komme og "være striks" hvis vedkommende vil have snakket tilbage på sporet..
Med andre ord synes jeg det står enhver frit for at gå ind og påvirke tråden tilbage på sporet, det behøver ikke være en der officielt er valgt til det eller trådstarteren..
|
|
len61
Guld medlem
Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
|
Sendt: 18-April-2010 kl. 00:54 |
Lige nu synes jeg det virker som et forum skal virke ,tema'et om "Feks. salgstråde" er næsten/formodentlig uddebatteret, og så er ordet vel i en tråd, mere eller mindre frit, når det overordnede formål med opstarten er opnået!!??
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's
|
|
pilehave
Guld medlem
Oprettet: 01-Marts-2006
Point: 1262
|
Sendt: 18-April-2010 kl. 09:04 |
Køb/salg skulle bare være rene annoncer. Har folk ikke skrevet nok i annoncen til at der kan etableres en brugerkontakt gennem PB, er annoncen for dårlig og sælger må prøve igen.
Så slap vi for meget ;)
|
|
Allan Olesen
Guld medlem
Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
|
Sendt: 18-April-2010 kl. 10:27 |
pilehave skrev:
Køb/salg skulle bare være rene annoncer. Har folk ikke skrevet nok i annoncen til at der kan etableres en brugerkontakt gennem PB, er annoncen for dårlig og sælger må prøve igen.
Så slap vi for meget ;)
|
Ja, så slap vi for alle fordelene ved at handle i et forum og ikke gennem Den Blå Avis. Det vil jeg meget gerne have mig frabedt.
|
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 18-April-2010 kl. 10:34 |
pendec skrev:
Kampus skrev:
Anima skrev:
|
Pas på GLASHUSET ikke revner |
Har vi allerede endnu en JA situation på vej?
|
Hvis du mener, at Kampus, Flemming Larsen og jeg laver en "JA", så er det da bare at rapportere på os
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 18-April-2010 kl. 10:38 |
@Anima,
For mig virker det som om, at du har så travlt med at nedgøre andre, og vise hvor hellig, og næsten ufejlbarlig du selv du selv er.
Og jeg kan da bare skrive til dig som til pendec. Du er meget velkommen til at rapportere på mig. Det har jeg intet i mod. Får jeg en advarsel og senere måske en pause, det lever jeg fint med
Og nu må I have mig undskyldt - det bliver lidt for barnligt til at jeg vil bruge mere tid i denne tråd.
I er velkomne til at sende mig en PM, hvis I skulle have behov for det
|
|
|