recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløs forbindelse mellem bærbar og forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Trådløs forbindelse mellem bærbar og forstærker

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
herognu Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-April-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 396
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér herognu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 12:52
Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Hej
jeg har købt den her - virker fint.

Ja okay den havde jeg ikke set, jeg har ellers kigget på Hi-FI klubbens produkter.

Og du synes den virker godt og du har ikke oplevet at der er fx hakker/huller i musikken fordi den ikke kan følge med?
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Point: 1194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 12:56
Oprindeligt skrevet af herognu herognu skrev:

Hej

Ja okay den havde jeg ikke set, jeg har ellers kigget på Hi-FI klubbens produkter.

Og du synes den virker godt og du har ikke oplevet at der er fx hakker/huller i musikken fordi den ikke kan følge med?

Nej den har ikke hakket på noget tidspunkt og de to enheder står i to forskellige rum, så blev positivt overrasket.
Til top
herognu Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér herognu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 13:04
[/QUOTE] 
Nej den har ikke hakket på noget tidspunkt og de to enheder står i to forskellige rum, så blev positivt overrasket.
[/QUOTE]

Jeg tager ned og hører lidt mere info på den.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 13:08

[/QUOTE

[/QUOTE]

Jeg tager ned og hører lidt mere info på den.
[/QUOTE]
Go ide - gjorde jeg også inden jeg købte den da jeg var lidt skeptisk Smile
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 13:22

Hej

Er den bedre end en Airport Express til ca. 1000 kr. mindre?

Venlig hilsen
KB
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 14:54
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Hej

Aner det ikke da jeg ikke har prøvet den, men har lige læst om airport express efter du skrev og den opfylder umiddelbart ikke det behov jeg har eller kan anvendes i det setup jeg har. Iøvrigt er jeg ikke synderligt begejstret for Apples produkter. 

Redigeret af kennethbrdk - 19-Marts-2012 kl. 15:02
Til top
herognu Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér herognu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 20:46
[/QUOTE]
[/QUOTE]

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 23:09
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 23:17

Hvilke Airport Express mener du?

Jeg mener den, jeg nævnte i det første svar på side 1 i tråden. Og den koster under 700 kr.

Venlig hilsen
KB
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 23:23

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Hej

Aner det ikke da jeg ikke har prøvet den, men har lige læst om airport express efter du skrev og den opfylder umiddelbart ikke det behov jeg har eller kan Ffanvendes i det setup jeg har. Iøvrigt er jeg ikke synderligt begejstret for Apples produkter. 

Ikke desto mindre er Airport Express glimrende, hvis man ikke vil ofre pengene på Sonos.
Og den virker glimrende sammen med Windows pc'er.

Se her hvordan det virker:
http://www.apple.com/dk/airportexpress/features/airplay.html

Og som Klaus skriver, kan du bruge Airfoil til at afspille musikken.

http://www.apple.com/dk/airportexpress/features/airplay.html

Redigeret af Brixen - 19-Marts-2012 kl. 23:33
Venlig hilsen
KB
Til top
herognu Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér herognu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 23:49
Okay for at opsummere:

Hvis jeg sidder her med min gamle bærbar med Windows XP og jeg installerer Airfoil, køber en Airport Express så kan jeg for ca. 700,- steame musik fra min bærbar til min forstærker og få rimelig lyd ud af det?

Men kan jeg kun afspille via ITunes eller hvad?
Kan jeg fx ikke afspille alle mine MP3 numre jeg har liggende fra mine rippede CD'er?

Redigeret af herognu - 19-Marts-2012 kl. 23:52
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 00:02
Problemet er at jeg ved at det virker med iTunes. Klaus skriver at det virker med Airfoil.
Så jeg tør ikke garantere mere end jeg har prøvet, og det er iTunes i Windows XP spillet til et stereoanlæg gennem Airport Express.

Men både Airfoil og Klaus påstår det virker. Så mon ikke vi kan få en bekræftigelse fra Klaus?

Airport Express er i hvert fald den billigste løsning lige nu.

Tilføjelse: iTunes kan godt afspille mp3 filer, som ikke er lavet i iTunes.

Redigeret af Brixen - 20-Marts-2012 kl. 00:08
Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu