|
Trådløs forbindelse mellem bærbar og forstærker |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 396 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ja okay den havde jeg ikke set, jeg har ellers kigget på Hi-FI klubbens produkter. Og du synes den virker godt og du har ikke oplevet at der er fx hakker/huller i musikken fordi den ikke kan følge med?
|
|||
![]() |
|||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
||
Nej den har ikke hakket på noget tidspunkt og de to enheder står i to forskellige rum, så blev positivt overrasket.
|
|||
![]() |
|||
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 396 |
||
[/QUOTE]
Nej den har ikke hakket på noget tidspunkt og de to enheder står i to forskellige rum, så blev positivt overrasket. [/QUOTE]
Jeg tager ned og hører lidt mere info på den.
|
|||
![]() |
|||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
||
Nej den har ikke hakket på noget tidspunkt og de to enheder står i to forskellige rum, så blev positivt overrasket. [/QUOTE]
Jeg tager ned og hører lidt mere info på den. [/QUOTE]
Go ide - gjorde jeg også inden jeg købte den da jeg var lidt skeptisk ![]() |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
||
Er den bedre end en Airport Express til ca. 1000 kr. mindre? |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
||
Redigeret af kennethbrdk - 19-Marts-2012 kl. 15:02 |
|||
![]() |
|||
||
[/QUOTE]
Er den bedre end en Airport Express til ca. 1000 kr. mindre? [/QUOTE]
Hvilke Airport Express mener du? |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19812 |
||
Der er kun 1 airport Express der. Klaus |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
||
Jeg mener den, jeg nævnte i det første svar på side 1 i tråden. Og den koster under 700 kr. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
||
Ikke desto mindre er Airport Express glimrende, hvis man ikke vil ofre pengene på Sonos. Og den virker glimrende sammen med Windows pc'er. Se her hvordan det virker: http://www.apple.com/dk/airportexpress/features/airplay.html Og som Klaus skriver, kan du bruge Airfoil til at afspille musikken. http://www.apple.com/dk/airportexpress/features/airplay.html Redigeret af Brixen - 19-Marts-2012 kl. 23:33 |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
||
Okay for at opsummere:
Hvis jeg sidder her med min gamle bærbar med Windows XP og jeg installerer Airfoil, køber en Airport Express så kan jeg for ca. 700,- steame musik fra min bærbar til min forstærker og få rimelig lyd ud af det? Men kan jeg kun afspille via ITunes eller hvad? Kan jeg fx ikke afspille alle mine MP3 numre jeg har liggende fra mine rippede CD'er? Redigeret af herognu - 19-Marts-2012 kl. 23:52 |
|||
![]() |
|||
||
Problemet er at jeg ved at det virker med iTunes. Klaus skriver at det virker med Airfoil.
Så jeg tør ikke garantere mere end jeg har prøvet, og det er iTunes i Windows XP spillet til et stereoanlæg gennem Airport Express. Men både Airfoil og Klaus påstår det virker. Så mon ikke vi kan få en bekræftigelse fra Klaus? Airport Express er i hvert fald den billigste løsning lige nu. Tilføjelse: iTunes kan godt afspille mp3 filer, som ikke er lavet i iTunes. Redigeret af Brixen - 20-Marts-2012 kl. 00:08 |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |