|
Trådløs forbindelse mellem bærbar og forstærker |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Grunden til at jeg skriver så meget om Airport Express, er at jeg ikke bryder mig om at nogle bliver plukket for 1000 kroner ekstra, for noget som måske ikke er bedre!
|
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
![]() |
||||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
|||
Airport Express virker med både iTunes og Airfoil på Windows XP og frem. Dog vil jeg anbefale iTunes, da Airfoil ikke kører i sync, hvis man bruger det i forbindelse med film.
|
||||
![]() |
||||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
|||
|
||||
![]() |
||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
|||
Nej, der er en DAC i Airport Express. Og enten optisk eller analog lydudgang (det er samme stik, så kun én af delene kan bruges). |
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
![]() |
||||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
|||
Ok, hvordan modtager min forstærker så signal fra den, når den ikke er tilsluttet et netværk og ikke har indbygget wireless...
|
||||
![]() |
||||
|||
Musikken bliver sendt trådløst som data til Airport Express. Den skal så forbindes med kabel til din forstærker. Enten analog eller optisk. Selve Airporten sættes direkte i et strømstik i nærheden af forstærkeren. Analog er det et minijack til phonokabel. |
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
![]() |
||||
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19812 |
|||
Airporten kan fungere som trådløs router. Hvis du vil have trådløs forbindelse til dit anlæg, er der ikke rigtigt nogen vej udenom trådløst netværk af enten den ene eller anden slags. Klaus |
||||
![]() |
||||
|||
|
||||
![]() |
||||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
|||
Til gengæld kan du også kun bruge den på en computer og kun éen ad gangen.
|
||||
![]() |
||||
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19812 |
|||
Som er cirka dobbelt så dyr som en Aiport express og sådan en her http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4818395 Klaus Redigeret af KlausDM - 20-Marts-2012 kl. 12:34 |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |