|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1178 |
![]() |
![]() |
|
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1178 |
![]() |
Jamen CyberCitys trådløse model kan ikke også køre kablet netværk smatidigt... Når du siger accespoint, - hvad er det så lige det er?? |
|
![]() |
|
MAMs ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 135 |
![]() |
Bummer. Det gik jeg udfra. Underligt. Nå så er det ikke løsningen. Tilbage til selv at sætte et accesspoint på nettet. Redigeret af MAMs - 24-April-2009 kl. 13:11 |
|
Sony 46Z4500
Sony STR-DA3400ES Sony BDP-S550 Philips 5330H |
|
![]() |
|
MAMs ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 135 |
![]() |
Et accesspoint er en netværksdims som du sætter til din router med et netværkskabel. Når accesspointet er konfigureret har du et trådløst netværk som er tilsluttet dit eksisterende netværk. |
|
Sony 46Z4500
Sony STR-DA3400ES Sony BDP-S550 Philips 5330H |
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
Jeg synes at routeren, som kommer med DD-WRT, er et godt kompromis. Access pointet er dyrere, og det skal alligevel sættes op med kryptering, så der er ikke den store forskel til en trådløs router. Vi er flere her i forumet, som kører DD-WRT på vores routere, så vi kan hjælpe med opsætning. Man kan godt købe en billigere router, men hvis det ikke er en vi kender, er det sværere at hjælpe. Routeren med DD-WRT har en indbygget 4-ports switch, så den kan måske erstatte en anden switch.
|
|
![]() |
|
![]() |
Lyder godt, men kan du linke til produktet, - eller hedder det bare DD-WRT? Hvad med sådan en her? Er det sådan en i mener? http://www.pc-lager.dk/vare-oversigt.php?varenummer=94977&am p;type=0
|
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() |
Øhh, jeg er også en noob på det her område, men forklaringerne behøver vel ikke være så indviklede? Jeg har også en router fra Cybercity. Herfra går der netværkskabel til en switch. Fra switch kører der netværkskabler til div. spillekonsoller m.v. Der kører også et netværkskabel til en Apple Airport Express, som bare sidder i en stikkontakt. Herfra er der trådløst netværk. Dette virker både med en Windows-PC og en MAC. Vi har begge typer. Ingen problemer og skide nemt at sætte op. Redigeret af Skalle06 - 24-April-2009 kl. 13:55 |
|
Go outside, the graphics are amazing!
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Skalle Du er en herre... Jeg siger mange tak til dig og også til alle de andre indlæg. Jeg synes dog at den airport lyder nem og det vil jeg prøve. Ellers kommer du til at betale for den Edit 5 min senere...: Øhhh - lidt pebret i pris, men hvis det er nemt..... Redigeret af Scubaghost - 24-April-2009 kl. 14:01 |
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() |
Du sender bare en regning Det kører i hvert fald perfekt hjemme hos mig. Du kan læse mere om den her: http://www.apple.com/dk/airportexpress/ |
|
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Du skal ikke købe Apple Airport ekspress hvis du kun skal bruge et accesspoint.
Det er spild af penge og du er helt låst hvis du senere ønsker rode med indstillinger eller lægge noget software på som giver større rækkevidde. |
|
![]() |
|
![]() |
Nu fornemmede jeg, at han ikke ønsker at rode med alle mulige indstillinger, men bare ønsker en nem og pæn løsning, der bare virker. Den klarer Apple Airport Express. Men lidt dyrere løsning er det måske - sådan er det med Apple.
Redigeret af Skalle06 - 24-April-2009 kl. 14:12 |
|
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Hvorfor skal han købe en trådløs router når han har behov for et accesspoint? Hvad når Airport Express begynder at tildele IP adresser over DHCP, så holder hans net op med at virke og han skal til at rode med indstillinger i Airport Express. Lad nu være at foreslå noget han ikke har brug for og som vil give problemer i hans setup - bare fordi det virker hos dig. Han skal købe et standard accesspoint - det gør hvad det er beregnet til. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |