recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløst til fjernsynet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTrådløst til fjernsynet

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
enoch Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2004 kl. 18:43
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej enoch

Oprindeligt skrevet af enoch enoch skrev:

Så er spørgsmålet bare hvor man normalt kan købe sådan et sæt online?

http://www.elgiganten.dk

Gå ind under TV, video & DVD, og videre ind under Tilbehør. Så er det på side 2, som Philips TV-Link.

  /Lars

Hej Lars

Hvilken model fra Philips er det du har? (ligner den lidt den El-giganten har?)

Hvis den ligner lidt har du så mulighed for lige at skrive hvad højden på den er ?

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2004 kl. 18:53

Hej enoch

Oprindeligt skrevet af enoch enoch skrev:

Hvis den ligner lidt har du så mulighed for lige at skrive hvad højden på den er ?

Den ligner lidt. Jeg vil tro at selve boksen er 6 cm høj, men der er en antenne som rager højere op (den kan lægges ned, men så er signalet noget dårligere i modtager enden).

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
enoch Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2004 kl. 19:37
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej enoch

Oprindeligt skrevet af enoch enoch skrev:

Hvis den ligner lidt har du så mulighed for lige at skrive hvad højden på den er ?

Den ligner lidt. Jeg vil tro at selve boksen er 6 cm høj, men der er en antenne som rager højere op (den kan lægges ned, men så er signalet noget dårligere i modtager enden).

  /Lars

Okey, skal ellers prøve at presse en KISS DP-558 ind sammen med denne boks i en højde af 13 cm

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2004 kl. 20:14

Hej enoch

Oprindeligt skrevet af enoch enoch skrev:

Okey, skal ellers prøve at presse en KISS DP-558 ind sammen med denne boks i en højde af 13 cm

Den kan også hænge på højkant hvis det hjælper.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Vendel Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-April-2004
Status: Offline
Point: 423
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2004 kl. 18:47

Hej enoch

Føtex har tilbud på netop en Philips TV-link VL 1100 til 599kr(fra d.11/11 til 13/11), så hvis du ikke har købt eller måske har købt dyre og har mulighed for at få differencen udbetalt, skal du nok være lidt hurtig.

PV
Til top
Mads Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2004 kl. 23:36

  Hej Vendel
Du skriver følgende:

Føtex har tilbud på netop en Philips TV-link VL 1100 til 599kr(fra d.11/11 til 13/11), så hvis du ikke har købt eller måske har købt dyre og har mulighed for at få differencen udbetalt, skal du nok være lidt hurtig.

Kan du fortælle mig hvor du har set dette? Jeg har både været på www.foetex.com samt checket mine Føtex reklamer fra denne uge, men kan ikke finde tilbudet.

Til top
Vendel Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-April-2004
Status: Offline
Point: 423
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2004 kl. 04:24

Hej Mads

Jeg ved ikke om den er med i den store føtex reklameblad, men den er i den reklameblad som de kalder føtex weekend, den som kommer midt i ugen. Det er et 4 siders reklame, TV-linket er på sidste side.

PV
Til top
enoch Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2004 kl. 07:17
Oprindeligt skrevet af Vendel Vendel skrev:

Hej enoch

Føtex har tilbud på netop en Philips TV-link VL 1100 til 599kr(fra d.11/11 til 13/11), så hvis du ikke har købt eller måske har købt dyre og har mulighed for at få differencen udbetalt, skal du nok være lidt hurtig.

Hejsa, jamen jeg har "desværre" lige købt den til 899 (mener jeg det var) i el-giganten, har de prisgaranti på sådan noget så jeg kan få pengene fra 599 til 899 tilbage?

Hvordan foregå det så, jeg får ikke reklamer og jeg kan heller ikke se det på deres website?

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2004 kl. 14:23
Oprindeligt skrevet af enoch enoch skrev:

Hejsa, jamen jeg har "desværre" lige købt den til 899 (mener jeg det var) i el-giganten, har de prisgaranti på sådan noget så jeg kan få pengene fra 599 til 899 tilbage?

Hvordan foregå det så, jeg får ikke reklamer og jeg kan heller ikke se det på deres website?

Ja, El-Giganten har prisgaranti. De kræver vist som regel dokumentation for den anden pris. Men det kan vist også klares med et telefonopkald til nærmeste Føtex.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
enoch Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2004 kl. 20:23
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af enoch enoch skrev:

Hejsa, jamen jeg har "desværre" lige købt den til 899 (mener jeg det var) i el-giganten, har de prisgaranti på sådan noget så jeg kan få pengene fra 599 til 899 tilbage?

Hvordan foregå det så, jeg får ikke reklamer og jeg kan heller ikke se det på deres website?

Ja, El-Giganten har prisgaranti. De kræver vist som regel dokumentation for den anden pris. Men det kan vist også klares med et telefonopkald til nærmeste Føtex.

  /Lars

hi hi... Var lige i føtex og hentede deres weekend-reklame. Derefter gik turen til elgigaten som "glædeligt" betalte mig 300 kr. tilbage

Jeg takker for den der gav mig info. omkring tilbudet i føtex samt elgigantens prisgaranti... takker.

Til top
Vendel Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-April-2004
Status: Offline
Point: 423
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2004 kl. 21:21

Hej Mads.

Oprindeligt skrevet af Mads Mads skrev:

Jeg har både været på www.foetex.com samt checket mine Føtex reklamer fra denne uge, men kan ikke finde tilbudet.

Den skulle være her.

http://www.foetex.dk/internet/fotex/Fotex.nsf/web/foetex_wee kend?OpenDocument

 

PV
Til top
Henrik M Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2004 kl. 22:53

Hej Enoch

Første gang jeg skriver til forummet, men måtte lige bemærke en detalje.

Den omtalte TV-link anvender frekvenser på 433 Mhz, hvilket er et frekvensområde som radioamatører også anvender. TV-linken sender formentlig med meget lille effekt, vel omkring 0,05 watt. Mange radioamatører sender med 50 watt fra antenner med god forstærkning, der sidder højt oppe.

Begge har tilladelse til at sende der, så begge kan forstyrrer hinanden. Får du forstyrrelse, er det sikkert fordi du ligger i nærheden af en radioamatør.

Jeg er selv radioamatør, og er ret plaget af en TV-link 1 km væk. Men det samme gælder vel den anden vej. Jeg vil dog ønske dig held og lykke med projektet, og håber at du ikke bor i nærheden af mig  

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu