|
Træls tendens |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | ||
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lyder som et meget fornuftigt forslag. Har dog ingen anelse om det er muligt, at implementere det ind i det nuværende.
|
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg hiver lige denne tråd frem igen og svarer Stecker i køb og salg:
Ok
Det var sådan mest skrevet i provokation, idet jeg finder det en uskik at slette salgstråde. Jeg syntes at det er fedt at have historikken på de køb og salg der har været, så man kan se udvikling i priser på forskellige produkter. Klaus |
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har netop slettet tråden, da den jo var slettet i stykker af sælger. Vi vil overveje om vi skal fjerne muligheden for at redigere i salgsindlæg. Men det er bare noget skidt at begynde på det skråplan.
Jeg kan kun opfordre folk til ikke at gøre andet end at skrive SOLGT: foran emnet. For andre er det rart at se hvad ting bliver solgt for
|
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan man ikke lave en funktionalitet i forummet hvor man bare kan sætte flueben i en firkant og så laver systemet et indlæg på OP's vegne om varen er solgt og låse tråden så man ikke kan skrive deri mere?
Sådan at OP i det første indlæg har mulighed for at ændre på indholdet i første besked og låse tråden når varen er solgt?
|
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er fedt at man har mulighed for at sælge via recordere.
At sælgere og købere opfører sig dumt skal ikke ligge recordere til last. Man bør selv kunne bestemme om man vil slette i ens salgstråd. Hvis jeg ikke frit kunne slette en salgstråd efter et salg vil jeg gå andre steder hen. Dem der ikke sletter kan bruges som arkiv og resten er bare ærgeligt. I bedste mening. |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor om jeg må spørge? Hvorfor er det vigtigt at din salgstråd slettes og ikke bevares? Klaus |
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad er der galt med denne? Den bliver opdateret hele tiden.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den er rigtig fin og jeg skal være den første til at tage hatten af for det arbejde cypesp@ce gør i den tråd. Hvis du lige tjekker datoen for det indlæg du citerer mig for og derefter datoen for starten af den tråd du linker til vil du opdage at den er oprettet 5 dage efter jeg skrev indlægget :-)
Jeg deltog dengang i debatten om hvor den gamle købere og sælgere tråd var blevet af og denne nye tråd er en udløber den debat. Derudover mener jeg også at det er egoistisk og snævertsynet at slette sine indlæg i forum. Det er både i KSB og andre underfora, jeg er bare bange for at det bliver svært at komme til livs :-( selv deltager jeg ikke så meget på recordere som tidligere da jeg efterhånden syntes forumdelen bliver udvandet fra admins side men kunne ikke finde på at slette de indlæg jeg har lavet. Mvh BS
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg går ind for personlig frihed. Hvis man har brug for at slette i tråden, bør muligheden være tilstede.
Skyum giver et fint eksempel.
Citat:
Nu er jeg jo en af dem der lige har solgt, og grunden til at jeg har slettet hele salgstråden er at jeg er blevet bombarderet med forespørgsler om hvad jeg fik, og efterfølgende "det er da alt for meget", især fra dem der underbød fra starten.
Jeg havde en sprit ny iPad til salg og forventede omkring 5000 kr. for den, da jeg så skrev "fornuftige bud", så må jeg indrømme at jeg blev lidt forundret over bud på 3000 kr.
Under halv pris mener jeg ikke er fornuftig for en helt ny model og i ubrudt emballage.
Normalt sletter jeg ikke tråden,men nøjes med at skrive solgt i emnefeltet.
Jeg kan dog godt se hvad i mener og vil naturligvis tage det til efterretning efterfølgende.
Til orientering gik den for 4500 kr. leveret, men mest pga. sympati for køber der var studerende og netop havde fået stjålet en tilsvarende.
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg mener ikke det vedkommer andre end køber og sælger hvad prisen blev. Når jeg har solgt en dims her på siden, så har jeg altid gjort det, at jeg i min salgstråd har ændret overskriften fra "Salg" til "Solgt".
Men ofte så foregår "Prisfohandlingerne" i PM, og så mener jeg jeg afgjort prisen er en sag mellem de involverede. Andre gange så kan man jo i salgstråden se hvad prisen blev.
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
Tweaky
Guld medlem Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Personligt synes jeg det forvirrende med alle de gamle tråde. Jeg synes det kunne være rart at det udelukkende var aktive tråde der var netop den sektion. Det vil gøre det hele mere overskueligt.
Nu bruger jeg sjældent køb/salg af selvsamme årsag. Blot et indspark herfra. |
||
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |