|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
-PP- ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Jeg har selv bygget et møbel til mit udstyr. Syntes selv det er blevet ret godt og min søster har allerede "bestilt" en ved mig. Kunne evt. også lave en til dig. Jeg kan prøve at ligge et par billeder op. Så kan du se om det er noget.. |
|
![]() |
|
Nick_S ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 385 |
![]() |
-PP-
Vil meget gerne se noget af det du har lavet! Har du evt mulighed for at lave noget i stil med Argon Cube 1 møblet kunne jeg også fristes til at bestille noget hos dig :) Efter at have brugt hele dagen på at lede er jeg snart på grådens rand ;) Ser frem til lidt billeder :) Mvh Nick |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Hej Nick,
Hvis du kan vente til weekenden, evt. mandag, så er jeg klar til at smide midlertidige billeder op at mit set-up! Så kan du se hvordan en 805 med Supra kabler tager sig ud i en Argon Cube... ![]() MVH |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Nick_S ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 385 |
![]() |
Det ville være super Asklepios! Vil enormt gerne se det, venter spændt ;)
|
|
![]() |
|
-PP- ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Hej Nick Ville ha' lagt nogle billeder ind i aften. Men mit kamera er fucked, så jeg må lige finde på noget andet.. |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Du kan jo også tegne dit anlæg
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Jeg havde bare kikket i det katalog der kom ind af brevsprækken. Hvis man kigger på hjemmesiden bliver man ikke så let inspireret, de er virkelig dårlig til at præsentere produkterne der ![]() ![]() Edit: husk at kigge på "kombinationer"-fanebladet foroven, hvis muligheden er der, så kan man se forskellige måder man kan sammensætte deres moduler. Redigeret af broeman - 30-August-2008 kl. 13:18 |
|
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
|
![]() |
|
![]() |
Bare i orden -PP- :) Venter spændt ;)
Hehe, nej broeman recieveren skal stå med al sin magt og pragt og pryde min stue! Må lige se om ikke jeg kan opdrive et katalog et eller andet sted så. Ellers må jeg jo tage derud og se om ikke jeg kan blive inspireret :) |
|
![]() |
|
![]() |
Så fik jeg endelig knipset nogle billeder. Beklager kvaliteten da det er med taget med en mobil.. Helt lukket. Åben når der skal ses film På klem hvis man bare hører radio
Redigeret af -PP- - 31-August-2008 kl. 17:11 |
|
![]() |
|
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
![]() |
shit det er et stort møbel. Hvordan med remoten ???
|
|
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53 NAD 356 BEE med indbygget DAC Sonos Connect B&W DM685 |
|
![]() |
|
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Det er da mega nice!!! Hvor lang tid har det gate at lave - kan ikk lige huske
om du har sagt det tidligere i tråden... Billedkvaliteten fejler så absolut intet! Nice Setup, det ser rigtig stilrent ud |
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
![]() |
|
![]() |
MortenKBH: Ja det er lidt stort men kan sagtens laves i andre bredder og højder. Mht. remoten går PS3 fint igennem da det er bluetooth. Har den dog for det meste åben pga. varmen. Receiveren modtager igennem tv'et da begge dele er Pioneer... akjosko1: Ved ikke lige med tiden. Det er noget jeg rodet lidt med når jeg lige har haft tid. Måtte skifte hængslerne et par gange for at få det til at virke ordenligt.. Tak for det! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |