|
TV med mindst muligt genskin |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JensJ200 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Februar-2018 kl. 11:18 |
Vi har en meget lys stue med to store vinduer lige foran TV'et, og bag sofaen.
Hvilket TV på markedet vil have mindst muligt genskin?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7194 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kik efter et meget meget lys hvis du skal se tv i sollys. så har de nemmere ved at overdøve lyset fra solen
B&O er generelt gode Men alle har meget genskin i dag
|
|
![]() |
|
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1696 |
Efter hvad jeg har set, har OLED skærmene betydeligt mindre genskin end de fleste LCD/LED. Ved ikke lige hvd der gør forskellen, men jeg synes, at det er ret tydeligt, at de holder billedekvaliteten bedre under vanskelig lysforhold.
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Jeg er meget enig - oled er faktisk det eneste tv jeg de sidste 8 år haft hvor jeg kan spille PlayStation (i dagslys). Jeg har ret store vinduesflader og i virkeligheden et elendigt tv hjørne. Redigeret af Bromberg5 - 13-Februar-2018 kl. 07:31 |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
OLED.
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7194 |
LCD
![]() |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4674 |
Husk på, at genskin kun er 1 side af sagen. En anden sag er reflektioner i selve paneler. Jeg spiller ofte PlayStation på OLED i dagstimerne. Det har jeg aldrig kunne gøre tilfredstillende på LCD eller plasma.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |