|
TV på afbetaling |
Besvar ![]() |
Side <1 23456 7> |
Forfatter | ||||
Mangels ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Jeg har et Panasonic G30 stående, som du kan købe billigt, hvis det kunne have interesse.
|
||||
![]() |
||||
Gromit ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 463 |
|||
Forkert. At låne penge er ikke gratis. Kontant betaling vil altid være den bedste løsning.
|
||||
SONY AF8 65", SONY STR-DN1080, Panasonic DP-UB820, Monitor Audio Bronze 6 Theater Package
|
||||
![]() |
||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|||
Enig, men det hjælper jo ikke rigtigt trådstarter.
|
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
|||
Jeg har pengene, men har lige valgt at købe på afbetaling. Klaus
|
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
|||
Forstår du ikke, hvad jeg har skrevet? Jeg kan lige ridse op for dig: 1. Jeg kan låne pengene gratis. 2. Ved kontant betaling får jeg ikke udvidet garanti og service. Klaus
|
||||
![]() |
||||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
|||
Altså, jeg får 5% på ALT hvad jeg har indestående i min bank. Når jeg køber nye briller, får jeg dem altid med 0% i rente og gebyrer over 24 mdr. Så køber jeg en brille til 5.000 kr. er det da en fornuftig forretning, når de så trækker 5% på min konto... her er det jo gratis at låne, og den kontante løsning er ikke den bedste, da brillen reelt ender med at være billigere end de 5.000 kr., da jeg jo når at trække renter hjem. Nej jeg er ikke rig, men lavede en fantastisk aftale med min bank, da jeg truede med at rejse min vej.
|
||||
![]() |
||||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
|||
Præcis aerik
|
||||
![]() |
||||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|||
Aerik@
Hvor får man 5 procent? Jeg vil gerne flytte mine penge til denne bank.
|
||||
![]() |
||||
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
|||
De 5% kan du få i Lån & Spar Bank..men der er nogle krav..
|
||||
![]() |
||||
|||
Ja, de foreninger man skal være medlem af, for at få 5% i rente af maksimalt 50.000 kroner, koster mere end hvad man kan tjene i rente..... Klaus
|
||||
![]() |
||||
Mr. Laursen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 458 |
|||
Husk nu at intet er gratis. Hvis du kan købe et fjernsyn uden renter og gebyrer så er det forretningen der betaler omkostningerne til finansieringsselskabet. De omkostninger er selvfølgeligt lagt ind i varens pris hvilket betyder at varen selvfølgelig bliver tilsvarende dyrere end hvad butikken KUNNE have solgt varen til såfremt der blev betalt med rede penge nu og her for at tjene det samme på varen.
Så vis man er god til at handle og har pengene kan det aldrig betale sig at låne penge til et forbrug. |
||||
Mvh. Mark
Bio: NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX AppleTv Stue: Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608 |
||||
![]() |
||||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
|||
Se det er der en pointe i. Afslag i pris er straks sværere hvis du vil finansiere. På cykelmarkedet er det endda efterhånden mere og mere tydeligt. Her kan man ellers mange steder låne pengene til 0 ÅOP. Men mange steder skriver de ligeledes at prisen er 10-20% dyrere ved finansiering. Men med det sagt så er der trods alt STADIG mange steder hvor ÅOP er 0 OG købsprisen fortsat er markedet billigste. |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 23456 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |