recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 Play App på Nvidia Shield TV fejler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV2 Play App på Nvidia Shield TV fejler

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV2 Play App på Nvidia Shield TV fejler
    Sendt: 29-September-2020 kl. 06:25
Hej!

Jeg er for nylig begyndt at bruge TV2 Play App på Nvidia Shield TV.

App'en virker ustabil og må ofte genstartes.

På et tidspunkt hjalp det kun at genstarte selve Shield'en.

Oplever I det samme?

Venlig hilsen

Claus
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Online
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2020 kl. 09:44
Oprindeligt skrevet af ClausBP ClausBP skrev:

Hej!

Jeg er for nylig begyndt at bruge TV2 Play App på Nvidia Shield TV.

App'en virker ustabil og må ofte genstartes.

På et tidspunkt hjalp det kun at genstarte selve Shield'en.

Oplever I det samme?

Venlig hilsen

Claus
der er en tråd her på siden hvor Apple tv opleves det også.
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2020 kl. 13:52
T-Duck.

Ud over at din sætning ikke giver mening, så er der ikke den slags problemer med TV2-app'en, på Apple-TV.


Redigeret af Flippo - 29-September-2020 kl. 13:52
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2020 kl. 14:04
 Har Shiled og TV2 Play, der er på ingen måder problemer, det har bare virket som det skal i det snart halve år jeg her haft Play. Har derimod læst om mange der her problemer med Play på ATV.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2020 kl. 05:48
Tak for jeres svar. 

Jeg har nu reinstalleret TV2 Play app'en - så får vi se...

Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Online
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2020 kl. 06:23
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

T-Duck.

Ud over at din sætning ikke giver mening, så er der ikke den slags problemer med TV2-app'en, på Apple-TV.

der er en bruger der klager og at hans tv2play går ned hele tiden

Redigeret af T-Duck - 30-September-2020 kl. 06:23
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2020 kl. 07:46
Jeg har generelt mange problemer med min shield efter seneste opdatering heriblandt tv2 play, det har jeg ikke på webos 4.0 eller Atv 
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2020 kl. 08:21
Ingen problemer med TV2 Play på Apple TV her i huset :)
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2020 kl. 08:29
Oplever generelt ikke problemer med TV2-play på Shield (også på 8.2) - med mindre brok over indhold også tæller med, men det gælder jo så nok ikke isoleret Shield Wink
Mener dog, at der var en enkelt gang, hvor stream fejlede under tour de france....

Du er sikker på, at der ikke er for mange samtidige brugere.....?
miri
Til top
Fidoble Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fidoble Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2020 kl. 08:42
Jeg har den seneste tid oplevet mange problemer med TV2 Play på Shield (2019). Det hjælper virkelig at kontakte deres support. De er yderst hjælpsomme og vil gerne prøve at få det til at fungere. Mine problemer er stort set væk nu og så vidt jeg husker var det noget de gjorde inde ved dem og det har virket lige siden.
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2020 kl. 09:39
Oprindeligt skrevet af Fidoble Fidoble skrev:

...... og så vidt jeg husker var det noget de gjorde inde ved dem og det har virket lige siden.
Det er bekymrende, hvis opsætningen hos TV2 skal stilles individuelt og centralt - og ikke automatisk eller i app'en! Det kan måske også forklare de forskellige oplevelser på Apple TV?
EDIT: Men gad godt vide, hvad de har ændret - streamingformat, opløsning, fps....?


Redigeret af miri - 30-September-2020 kl. 09:45
miri
Til top
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2020 kl. 06:15
Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Oplever generelt ikke problemer med TV2-play på Shield (også på 8.2) - med mindre brok over indhold også tæller med, men det gælder jo så nok ikke isoleret Shield Wink
Mener dog, at der var en enkelt gang, hvor stream fejlede under tour de france....

Du er sikker på, at der ikke er for mange samtidige brugere.....?
Det er ikke sådan, at streamingen pludselig fejler.

Det er under betjeningen, at fejlene sker - hæng og deciderede fejlmeddelelser.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu