|
TV2 Play - Apple TV 4K - undertekster |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Ka9BaL
Ny bruger Oprettet: 29-Marts-2009 Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-September-2024 kl. 19:10 |
Bokser med indstilling af undertekster på mit Apple TV 4K (3. gen).
Alt bliver tekstet! Også dansksprogede udsendelser. Virkelig irriterende. Og det er muligvis blot en indstilling et eller andet sted. Kan man indstille TV2 Play på Apple TV til ikke at tekste dansksprogede udsendelser?
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilke tvOS kører du ?
Mener der er en ny undertekst funktion i den nye version.
|
|
Ka9BaL
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kører med seneste TVOS - 18.0.
Har lige chattet med TV2 kundeservice. De siger at appen ikke understøtter det. Enten er det hele tekstet eller også er intet tekstet. Synes bare det lyder underligt
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4674 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skubber opad på touch feltet i midten af pilene på remoten. Det skal nok gøres et par gange indtil der kommer en linie frem på TV skærmen. Så vælger du firkanten med en spids nedad og trykker på den. Så har du et valg mellem tekster eller ingen tekster.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4574 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan også bede Siri om at slå undertekster til og fra. Det er hurtigere.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
TV 2s undertekster af andet end dansk er fastbrændte så vidt jeg lige husker.
Så du skal slå tekster fra, hvis ikke du vil have danske undertekster på dansk indhold. |
|
Ka9BaL
Funktioner
Tak(0)
|
Det var også min tanke, men den holder desværre ikke på alle programmer.
|
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så du ser danske undertekster på danske programmer, selv når du har slået tekster fra?
Jeg ved, at der har været nogle programmer, hvor der tales med dialekter, som der tekstes på dansk. |
|
Ka9BaL
Funktioner
Tak(0)
|
Det ser ud til at problemet er gået i sig selv igen. Måske en app-glitch
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Siri knappen virker ikke efter opdateringen
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4574 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den virker fint her
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Okay! Er der noget jeg kan indstille for at få Siri tilbage?
|
|
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |