|
TV2 Play og cachelagrede data |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
Glem nu den hastighed! Har INTET med dit problem at gøre…
|
|
bas
Super bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 329 |
Funktioner
Tak(0)
|
En medarbejder fra TV2 kundeservice har lige bedt mig om at lave en hastighedstest, og jeg tænkte derfor, at det også kunne være relevant at skrive oplysningerne her.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
De aner ikke, hvad de snakker om Gå ud og køb dig en AppleTV......... Klaus
|
|
bas
Funktioner
Tak(0)
|
Det overvejer jeg egentligt også.
Jeg ser lige, hvad TV2 svarer. Principielt bør det dog jo også fungere på Android.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
1. Det er TV2, hvad har de styr på? 2. Ja, men teoretisk set kan det også være noget i den afart af Android der er i din boks der driller - omend trustpilot viser noget andet.... Klaus
|
|
bas
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, netop. Ifølge Trustpilot er der mange, som oplever problemer med TV2 Play appen.
Er det mon primært på udstyr med Android? Det er nok ikke uvæsentligt, om det er med kabel eller via WiFi.
Redigeret af bas - 02-Marts-2023 kl. 18:26 |
|
bas
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har nu fået svar fra TV2 kundeservice.
De anbefaler en minimum hastighed på 25 mbps. De har foreslået mig at ændre skærmopløsningen til 720p 50hz på TV-boksen, så det har jeg lige gjort. Hvis det hjælper, kan jeg evt. ændre skærmopløsningen igen, når jeg er kommet på coax.
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4700 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Citat: 'History Android TV was first announced at Google I/O in June 2014, as a successor to the commercially unsuccessful Google TV.' Det er en skam at Google valgte ordene 'Android TV', for så tror mange, at der så er tale om Android, lige som det findes på mange Tablets, Mobiler eller TV Bokse, som bruger almindelig Android. Jeg er sikker på, at der findes mange Android tablets og billige TV bokse, der kan afspille TV2 Play uden problemer. Problemet er at TV2 Play IKKE løser problemet med Android TV, lige som de gjorde med Chromecast med Google tv. Hvad kan det skyldes. Har TV2 Play besluttet, at de IKKE kan få et tilstrækkeligt antal ekstra kunder? Eller hvad kan årsagen være? Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 02-Marts-2023 kl. 20:13 |
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Det jeg har set streamet fra tv2play ligner IKKE noget der kræver 25Mbps Artiklen her giver mig ret.... Klaus
|
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
Om det er kabel eller WiFi er også ligegyldigt! Du har RIGELIG med hastighed. Problemet ligger i app'en! Det løser en anden forbindelse ikke! Det er kun en anden boks som gør det. Og vælger du en Apple TV får du en helt anden app...
Redigeret af Flippo - 04-Marts-2023 kl. 19:13 |
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
.
Redigeret af Kasper_J - 03-Marts-2023 kl. 22:27 |
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skal ikke gøre mig klog på hvad problemet kan være, men vi har ingen problemer med Nokia 8000 boksen mht. TV2 Play.
|
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |