|
Tv2 play og kvalitet |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||||
----OR----
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Når jeg ser TV2 programmer live via TV2Play på ATV4K hakker det hvert 6. sekund.
TV2 programmerne har jeg fremover via Telia på ATV4K. Her kører det fuldstændig glat og uden problemer. Begge er 720p. Billedkvaliteten er tilmed lidt bedre via Telia. Så goodbye TV2Play.
Redigeret af ----OR---- - 17-Januar-2020 kl. 05:00 |
||||
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Har oplevet mange gange den sidste måned at billedet er sløret/i dårlig opløsning i arkiv
Sidder på en 200/200 fiber, så det er næppe kapacitetsproblemer i min ende Er det fordi alle ser håndbold eller hvad sker der?
|
||||
Hajsa
Super bruger Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Benytter du kablet eller trådløs forbindelse?
|
||||
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
kablet selvfølgelig
Men selv trådløs burde da give de 4-5 mbit som TV2 streamer i... Har komplet Unifi grej så wifi og net spiller optimalt (Ping 4ms)
|
||||
filmfreak
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1393 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det med hakket ca hvert 6. sec på ATV (kun 'Live TV') har jeg også oplevet, men i går synes jeg at problemet næsten var helt forsvundet - der forkommet stadig et meget lille ryk, som jeg dog kun kunne se på de vandrette rulletekster - måske er det bare mig, men det virker som om at der omsider er sket en kraftig forbedring på dette punkt når det ses på ATV. Måske har de rettet noget i selve datastrømmen ?? Vil holde øje med det de næste par dage . |
||||
----OR----
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Har også i dag bemærket at det er bedre. Nu er det ihvertfald ikke længere irriterende
|
||||
Hajsa
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvem ved, måske et resultat af de i går annoncerede ændringer i ledelsen på TV2 Play.
|
||||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Interessant, kan man bare bestille TV2 hos Telia og så se det via an App på ATV4K? Har de også det fulde TV2 arkiv?
Redigeret af Deschain - 17-Januar-2020 kl. 12:19 |
||||
----OR----
Funktioner
Tak(1)
|
|||
TV2 programmerne er en del af pakkerne, billigste koster 99kr. Ja, det fungerer godt med Telia appen på ATV4K. Har dog et problem med at man ikke kan spole netop TV2 programmerne. Må være en fejl, da de sagtens kan spoles via Chromecast. Ved ikke endnu om arkivet er så stort som på TV2Play. Det går nogle dage bagud.
|
||||
Skyhigh
Bruger Oprettet: 20-Juni-2016 Status: Offline Point: 79 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg har også bemærket en marginal forbedring. Jeg tror umiddelbart, at det skyldes, at man har øget antallet af billeder per sekund fra 25 til 50. Jeg har ikke mulighed for at installere Xcode og kan således ikke bekræfte det. |
||||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8635 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Billeder per sekund er tydeligvis øget, men der er stadigvæk et hak hvert 6. sekund. Hakket er så kun halvt så langt
|
||||
Hajsa
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja det er der stadig, men det er blevet bedre. Hvis vi er heldig får TV2 det sikker løst inden udgangen af 2020. |
||||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |