recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 regionernes egne kanaler - Yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV2 regionernes egne kanaler - Yousee

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV2 regionernes egne kanaler - Yousee
    Sendt: 17-Januar-2016 kl. 10:43
Jeg bor i Odder, hvor antenneforeningen får leveret signal fra Yousee.
Mit spørgsmål er om TV2 regionernes egne kanaler. Jeg mener det er siden fredag, at hverken Østjylland eller Midt Vest har virket her. Østjylland hedder Service 3230.
Jeg vil høre, om det er det samme andre steder i landet, eller om det kun er her. Er der eventuelt nogen der ved hvad der sker.
Her i Odder har der i en periode været problemer med udfald på mange kanaler, antenneforeningen skriver på deres hjemmeside, at det er der teknikere i gang med at løse. De skriver bare ikke noget om Østjylland. De ved det måske ikke endnu fordi det er weekend.

Edit: En præcisering, når jeg siger, at TV2 Østjylland hedder Service 3230, så siger jeg, at det er det der står i tv'ets kanalliste, på den plads hvor Østjylland skulle være.
Jeg har naturligvis lavet en ny søgning.

Redigeret af Ham_Der - 17-Januar-2016 kl. 12:50
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Point: 1660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2016 kl. 16:21
Jeg har TV2 Lorry (LorrHD) som jeg skal, så ingen problemer her i Høje-Taastrup.
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2016 kl. 19:52
Der er også noget der tyder på, at det er hos Odder Antenneforening, problemet ligger. Der er nemlig flere andre kanaler, der ikke virker, f.eks. den de kalder Odder Antenne Prøvekanal. Det er der de sender skiftende (gerne udenlandske) tv kanaler som smagsprøver for kunderne.
Til top
blackbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Oktober-2004
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blackbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2016 kl. 10:01
http://www.odderantenne.dk/tekst-til-misfornoejet-smiley/
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2016 kl. 20:13
Det virker igen, det gjorde det i går.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu