|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() |
|
Satte et LE26B355 op igår, fjernsynet sidder på yousee kabeltv, Tilgengæld fandt jeg ikke nogen gratis digital kanaler, |
||
Stig
Blot min ringe mening ! |
||
![]() |
||
omoz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Jeg har næsten det modsatte problem. Jeg får altid undertekster på, særligt på tv2. Dette gælder også danske programmer. Jeg har en yousee boks, og kan så bruge loop-knappen til at få dem væk, men når jeg skifter program eller har haft slukket boksen går den tilbage til at have undertekster på...
Det virker som om det er en fejl i enten boksen, eller yousee's net. Nogle der har stødt på samme problem? |
||
![]() |
||
per olsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() |
|
Har prøvet en anden sjov ting med text tv. før vi fik fladskærm havde jeg en United mpeg2 tuner tilsluttet vores gamle tv. Hvis man så sporløs hvor der kun bliver tekstet når de taler udenlansk.. hvis vi så havde stillet teks tv på 399 for at få tekstet det hele så forsvandt teksten når de talte andet end dansk......så text og text tv modarbejdede altså hinanden......måske er det noget af det samme her.
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
|
For mange tekster er en fejl i boksen, som bliver rettet snart.
TV 2 udsender to tekstpor (normalt og hørehæmmet), og boksen viser kun sporet for hørehæmmede. Mht. TV 2 Nyhederne, så er teksterne der hardmattede i selve billedet. Redigeret af lunddal - 30-September-2009 kl. 14:08 |
||
![]() |
||
per olsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() |
|
så man er af den opfattelse at hørehæmmede kan høre alle andre sprog end dansk
![]() |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
|
Det var omoz' indlæg jeg hentydede til.
|
||
![]() |
||
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() |
|
Med andre ord, fordi jeg har set tekster i TV2 nyhederne, så kan jeg ikke frikende mit fjernsyn for fejlen.. ![]() |
||
Stig
Blot min ringe mening ! |
||
![]() |
||
sd2100 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2008 Status: Offline Point: 306 |
![]() |
|
Har et andet problem med TV2 og tekster. Den nederste halvdel af den nederste tekstlinje er "klippet" væk! Problemet er kun på TV2 og tv'et er et 37PX80.
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
![]() |
|
Det er korrekt. Nogle udsendelser både hos DR1/DR2 og TV2 bliver sendt hvor undertekster en en del af billee/filmen og her vil du altid kunne se undertekster. Du kan heller ikke slå dem til/fra. |
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
![]() |
|
Det er på det analoge signal og er et anet problem (har jeg også på det gamle TV i soveværelset). Du kan evt. se her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=66983& PN=1&TPN=500
|
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Der er det samme problem på analog tv fra yousee
![]() Se ud som om at man har fjerne den overscan som der jo lå i det analog signal, da man gik over til digital, og da mange TV jo har indbygge en fast (især gammle CRT tv) overscan, ja så ville det jo give problem. |
||
![]() |
||
sd2100 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2008 Status: Offline Point: 306 |
![]() |
|
Tak, det var lige præcis mit problem. "Rart" at se, at andre har samme problem. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |