|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
karkov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
![]() |
|
lavede en ny kanal søgning på boksen og så dukkede den op igen (250)
|
||
![]() |
||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Her i hovedstadsområdet (net 150 og 151) mangler der SDT (Service Descriptor Table) på frekvenserne 442 MHz, 450 MHz og 458 MHz.
Det betyder normalt, at tv-apparater eller bokse ikke vil finde kanalerne på de pågældende frekvenser ved en søgning mens allerede fundne kanaler ofte vil virke fint. De ramte kanaler er: DR HD, C+F HD, C+SpHD, AnimHD, WildHD, TV3+HD, SilvHD, ESp2HD og 1000HD. |
||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
||
![]() |
||
Memken ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-August-2007 Status: Offline Point: 38 |
![]() |
|
Ok tak. Men hvor har du din info fra? og er yousee igang med at lave det? Bare de bliver færdig inden NFL i aften ![]() |
||
![]() |
||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Info stammer fra egne iagttagelser med tunerkort i pc og programmet TransEdit: ![]() Når der står Service NNNN i stedet for kanalnavn, så er det fordi SDT mangler og det kan almindelige tv-apparater ikke lide. |
||
Per H. Nielsen
||
![]() |
||
Memken ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-August-2007 Status: Offline Point: 38 |
![]() |
|
ok nice men er yousee i gang med at løse problemet? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det må du nok ringe og spørge dem om ![]() Her virker det i øvrigt fint på både Samsung-boks og Sony-tv, men en ny kanalsøgning ville givetvis også give problemer her, som det ser ud nu. |
||
Per H. Nielsen
||
![]() |
||
Speednut ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2008 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 295 |
![]() |
|
Håber de får det fikset, så i alle kan se SB i HD i aften. Glæder mig som gal
![]() |
||
Surround: Pioneer KRP-600M, Pioneer LX60, Pioneer BDP-LX71, Velodyne SPL 1200 Ultra, Focal Chorus surround.
Head-Fi: Sennheiser HD800, Red Wine Isabellina HPA LFP-V DAC/headamp |
||
![]() |
||
![]() |
|
Yes det gør jeg lige ![]() Ja SB skal ses i HD ![]() |
||
![]() |
||
Estrinoff ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|
Jeg har samme problem, ringede til Yousee "Vi har ingen problemer", blev bedt om at lave en ny komplet søgnin.. øv skal sortere alle kanaler igen.. men hvad man ikke gør for at se bold i HD.
Nu har jeg så ikke nogle at de overnævnte kanaler (havde jeg lidt regnet med :P) Så nu må yousee tage sig lidt sammen :) *Sidder med Yousee i telefonen mens jeg skriver* |
||
![]() |
||
hestomet ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2010 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|
Stadig problemer her. 2200 København N Mangler ligesom jer andre DR HD, C+F HD, C+SpHD, AnimHD, WildHD, TV3+HD, SilvHD, ESp2HD og 1000HD. Har talt med yousee to gange. De insisterer på at der ikke er nogle fejl hos dem men vil sende mig nyt programkort. Det er lidt dumt :(
|
||
![]() |
||
Estrinoff ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|
Så blev jeg færdig med at snakke med en meget flink supporter, hun kunne ikke helt forstå hvorfor der var et problem, men hun ville fejlmelde det til en tekniker.
Hun sagde noget som jeg lige ville dele med jer andre.. "Hvis vi for mange kald om dette vil det nok betyde vi har et generalt problem og så kommer teknikeren nok hurtigere ud" "Hvis det kun er dig, vil han nok komme ud forbi din lokation i løbet af mandag/tirsdag" Så GoGo alle der har problemer 80804050 - tryk 3 (TV) - Sig at i har problemer med at se de specifikke kanaler - Casper |
||
![]() |
||
M-P-A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 387 |
![]() |
|
Har dem alle uden problemer, også 2200 Kbh N nærmere bestemt Fensmarkgade v. Nørrebros runddel. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |