|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |||
Estrinoff ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
||
Havde du dem indstillet i forvejen, fordi dem jeg havde i forvejen virkede fint, men efter opdatering var ingen af dem der mere.
|
|||
![]() |
|||
Toshi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
||
Jeg har også lige ringet og fejlmeldt til Yousee. Deres support havde fået flere henvendelser om specielt DR HD, men der var tilsyneladende ikke lige en løsning på vej (min tolkning).
Det er efterhånden irriterende, at Yousee ikke kan holde nallerne væk når systemet fungerer. Jeg kan til nød forstå problemerne i sidste weekend, da der skulle gøres klar til de nye kanaler, men nu virker det efterhånden som ren chikane. Det er belastende, at betale for eksempelvis C+ HD kanalerne og når de store kampe i weekenden skal løbe over skærmen, så virker kanalerne ikke...
I formiddags havde jeg ingen problemer med at modtage kanalerne, men kunne se at EPG'en ikke opdaterede udsendelserne. Belært af sidste uges erfaring lavede jeg ikke nogen kanalopdateringer, men efter fjernsynet var slukket, så forsvandt kanalerne alligevel
![]() Håber virkelig de når at løse det inden Super Bowl i aften...
|
|||
![]() |
|||
Memken ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-August-2007 Status: Offline Point: 38 |
![]() |
||
Hej alle Jeg har også lige talt med yousee (en rigtig sød pige/dame ![]() Så skynd jer at ring - håber I får fat i hende ;-) |
|||
![]() |
|||
hestomet ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2010 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
||
Det var satans :) Bruger du box? Jeg får signalet direkte ind i mit Sony 40W4500. Før jeg begyndte at gentune fjernsynet, havde jeg bare sort skærm og ingen EPG på kanalerne.
|
|||
![]() |
|||
hestomet ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2010 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
||
Det er kun lykkedes mig at komme i tale med et par forskellige gutter. Det var først den sidste for en halv times tid siden, der oprettede en tekniker-sag fordi han sagde der ikke umiddelbart lå nogen i forvejen i 2200. Så må vi se om det hjælper og om jeg kommer til at se super bowl i HD. Ellers tror jeg mit alternativ bliver ESPN America eller NRK1 (begge med amerikanske kommentatorer) - så slipper man i det mindste for tågehovederne der kommenterer på 3+ :)
|
|||
![]() |
|||
M-P-A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 387 |
![]() |
||
Jeps, har 2 samsung boxe en med hd og en uden som begge virker (testet med samme program kort) |
|||
![]() |
|||
cram ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
||
Præcis samme problem med manglende kanaler på frekvens 442 MHz, 450 MHz og 458 MHz (net 151) her i Dyssegård 2870.
Har et sony w5500 tv. Sådan set virker kanalerne tv3, svt1, svt2, discovery etc. (frekvens 554) heller ikke, men det har været et gammelt problem siden sidste år :( Tegn på det nye problem med de nye frekvenser, startede for mig allerede i fredags, hvor jeg havde enorm store forstyrrelser på udvalgte digitale og analoge kanaler. Problemerne kom igen i går aftes (præcis kl. 20.00) hvor DR1 med melodi grand prix uafbrudt havde signalforstyrrelser (og jeg bruger endda et triple-afskærmet antennekabel). Samtidig med de store signalforstyrrelser i går aftes, lagde jeg mærke til at min internetfobindelse (også yousee) kom og gik, i takt med at tv-signalerne kom og gik. Idag vågner man så op og ser at DRHD, C+FHD og TV3+HD nu ikke findes længere på mit tv (tror jeg skal have slået automatisk opdatering fra i mit tv, det skaber da kun poblemer). Har derfor endnu engang fejlmeldt det til Yousee. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Så er mit signal tilbage igen (2200 København N).
Fedest - så bliver det alligevel en vild Super Bowl.
Redigeret af hestomet - 07-Februar-2010 kl. 17:09 |
|||
![]() |
|||
kimjensen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
||
Her i Esbjerg på netværk 600 kommer og går Eurosport 2 (både sd og hd), Silver hd og 3+ hd.
Lige efter at de er blevet lagt ind på favoritlisten og jeg vil kigge på dem er de væk. De kan dog også være der i nogle minutter men så forvinder de igen.
|
|||
![]() |
|||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
||
Ja det ser ud til, at det virker igen, nu er der navne på alle kanalerne:
![]() |
|||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|||
![]() |
|||
tommykjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2009 Status: Offline Point: 76 |
![]() |
||
Bruger I favorit listen? Den var forsvundet hos mig også men kun fra favorit listen så jeg kunne tilføje den igen.
|
|||
Tommy Jensen
|
|||
![]() |
|||
Estrinoff ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
||
Jeg kan bekræfte at det også virker her (3460).
Tak til dkscan, du var helt sikkert grunden til at jeg kom igennem med mine problemer hos yousee.. fanme godt arbejde :) |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |