recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV3+ HD væk på yousee?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV3+ HD væk på yousee?

Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
Estrinoff Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2010 kl. 16:04
Havde du dem indstillet i forvejen, fordi dem jeg havde i forvejen virkede fint, men efter opdatering var ingen af dem der mere.
Til top
Toshi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-December-2007
Sted: Denmark
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2010 kl. 16:13
Jeg har også lige ringet og fejlmeldt til Yousee. Deres support havde fået flere henvendelser om specielt DR HD, men der var tilsyneladende ikke lige en løsning på vej (min tolkning).

Det er efterhånden irriterende, at Yousee ikke kan holde nallerne væk når systemet fungerer. Jeg kan til nød forstå problemerne i sidste weekend, da der skulle gøres klar til de nye kanaler, men nu virker det efterhånden som ren chikane. Det er belastende, at betale for eksempelvis C+ HD kanalerne og når de store kampe i weekenden skal løbe over skærmen, så virker kanalerne ikke...

I formiddags havde jeg ingen problemer med at modtage kanalerne, men kunne se at EPG'en ikke opdaterede udsendelserne. Belært af sidste uges erfaring lavede jeg ikke nogen kanalopdateringer, men efter fjernsynet var slukket, så forsvandt kanalerne alligevel Angry

Håber virkelig de når at løse det inden Super Bowl i aften...
Til top
Memken Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-August-2007
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2010 kl. 16:22
Oprindeligt skrevet af Estrinoff Estrinoff skrev:

Så blev jeg færdig med at snakke med en meget flink supporter, hun kunne ikke helt forstå hvorfor der var et problem, men hun ville fejlmelde det til en tekniker.

Hun sagde noget som jeg lige ville dele med jer andre..

"Hvis vi for mange kald om dette vil det nok betyde vi har et generalt problem og så kommer teknikeren nok hurtigere ud"
"Hvis det kun er dig, vil han nok komme ud forbi din lokation i løbet af mandag/tirsdag"

Så GoGo alle der har problemer 80804050 - tryk 3 (TV) - Sig at i har problemer med at se de specifikke kanaler

- Casper

Hej alle

Jeg har også lige talt med yousee (en rigtig sød pige/dameEmbarrassed) hun bad mig direkte at opfordre alle her i tråden til at ringe ind med fejlen. Hun fortalte at det er den eneste måde at fejlen kan blive "opgraderet" på så der kommer en tekniker på sagen.

Så skynd jer at ring - håber I får fat i hende ;-)
Til top
hestomet Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2010 kl. 16:22
Oprindeligt skrevet af M-P-A M-P-A skrev:

Oprindeligt skrevet af hestomet hestomet skrev:

Stadig problemer her. 2200 København N

Har dem alle uden problemer, også 2200 Kbh N nærmere bestemt Fensmarkgade v. Nørrebros runddel.

Det var satans :)

Bruger du box? Jeg får signalet direkte ind i mit Sony 40W4500.

Før jeg begyndte at gentune fjernsynet, havde jeg bare sort skærm og ingen EPG på kanalerne.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2010 kl. 16:26
Oprindeligt skrevet af Memken Memken skrev:

Oprindeligt skrevet af Estrinoff Estrinoff skrev:

Så blev jeg færdig med at snakke med en meget flink supporter, hun kunne ikke helt forstå hvorfor der var et problem, men hun ville fejlmelde det til en tekniker.

Hun sagde noget som jeg lige ville dele med jer andre..

"Hvis vi for mange kald om dette vil det nok betyde vi har et generalt problem og så kommer teknikeren nok hurtigere ud"
"Hvis det kun er dig, vil han nok komme ud forbi din lokation i løbet af mandag/tirsdag"

Så GoGo alle der har problemer 80804050 - tryk 3 (TV) - Sig at i har problemer med at se de specifikke kanaler

- Casper

Hej alle

Jeg har også lige talt med yousee (en rigtig sød pige/dameEmbarrassed) hun bad mig direkte at opfordre alle her i tråden til at ringe ind med fejlen. Hun fortalte at det er den eneste måde at fejlen kan blive "opgraderet" på så der kommer en tekniker på sagen.

Så skynd jer at ring - håber I får fat i hende ;-)

Det er kun lykkedes mig at komme i tale med et par forskellige gutter. Det var først den sidste for en halv times tid siden, der oprettede en tekniker-sag fordi han sagde der ikke umiddelbart lå nogen i forvejen i 2200. Så må vi se om det hjælper og om jeg kommer til at se super bowl i HD. 

Ellers tror jeg mit alternativ bliver ESPN America eller NRK1 (begge med amerikanske kommentatorer) - så slipper man i det mindste for tågehovederne der kommenterer på 3+ :)
Til top
M-P-A Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-August-2005
Point: 387
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2010 kl. 16:32

Oprindeligt skrevet af M-P-A M-P-A skrev:

Stadig problemer her. 2200 København N

Har dem alle uden problemer, også 2200 Kbh N nærmere bestemt Fensmarkgade v. Nørrebros runddel.

Det var satans :)

Bruger du box? Jeg får signalet direkte ind i mit Sony 40W4500.

Før jeg begyndte at gentune fjernsynet, havde jeg bare sort skærm og ingen EPG på kanalerne.

Jeps, har 2 samsung boxe en med hd og en uden som begge virker (testet med samme program kort)
Til top
cram Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Oktober-2009
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2010 kl. 17:00
Præcis samme problem med manglende kanaler på frekvens 442 MHz, 450 MHz og 458 MHz (net 151) her i Dyssegård 2870.

Har et sony w5500 tv.

Sådan set virker kanalerne tv3, svt1, svt2, discovery etc. (frekvens 554) heller ikke, men det har været et gammelt problem siden sidste år :(

Tegn på det nye problem med de nye frekvenser, startede for mig allerede i fredags, hvor jeg havde enorm store forstyrrelser på udvalgte digitale og analoge kanaler.

Problemerne kom igen i går aftes (præcis kl. 20.00) hvor DR1 med melodi grand prix uafbrudt havde signalforstyrrelser (og jeg bruger endda et triple-afskærmet antennekabel).

Samtidig med de store signalforstyrrelser i går aftes, lagde jeg mærke til at min internetfobindelse (også yousee) kom og gik, i takt med at tv-signalerne kom og gik.

Idag vågner man så op og ser at DRHD, C+FHD og TV3+HD nu ikke findes længere på mit tv (tror jeg skal have slået automatisk opdatering fra i mit tv, det skaber da kun poblemer).

Har derfor endnu engang fejlmeldt det til Yousee.

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2010 kl. 17:09
Så er mit signal tilbage igen (2200 København N).

Fedest - så bliver det alligevel en vild Super Bowl.

Redigeret af hestomet - 07-Februar-2010 kl. 17:09
Til top
kimjensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-September-2007
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2010 kl. 17:11
Her i Esbjerg på netværk 600 kommer og går Eurosport 2 (både sd og hd), Silver hd og 3+ hd.
Lige efter at de er blevet lagt ind på favoritlisten og jeg vil kigge på dem er de væk. De kan dog også være der i nogle minutter men så forvinder de igen.
Mvh
Kim Jensen

Mine dvd'er
Til top
dkscan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Februar-2006
Point: 1333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2010 kl. 17:21
Ja det ser ud til, at det virker igen, nu er der navne på alle kanalerne:

Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information
Til top
tommykjensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-December-2009
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2010 kl. 17:24
Bruger I favorit listen? Den var forsvundet hos mig også men kun fra favorit listen så jeg kunne tilføje den igen.
Tommy Jensen
Til top
Estrinoff Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Sted: Danmark
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2010 kl. 17:25
Jeg kan bekræfte at det også virker her (3460).

Tak til dkscan, du var helt sikkert grunden til at jeg kom igennem med mine problemer hos yousee.. fanme godt arbejde :)
Til top

Besvar Besvar Side  <12345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu