recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv3 sport 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tv3 sport 2

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Simba Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2013 kl. 22:30
Tak, Brixen! Have lige overset den med postnummeret! Men er det ikke på vej til at blive lidt gammeldags med at antenneforeningerne skal bestemme hvad jeg vil se? Jeg kan godt forstå at udvalget ikke er det samme hos alle Stofakunder under de nuværende vilkår, men det er da træls at ville bruge denne kanal og så ikke engang have mulighed for at vælge den! Tålmodighed må være overskriften her!
Bedste hilsner fra
Steen
Loewe Individual 55 ISF kalibreret
Loewe SoundProjector SL
Loewe Highline Subwoofer
Digital Signal by Stofa (Zaptorfri)
Antenneforeningen Helsingør
Apple all the way
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6685
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2013 kl. 10:59
Oprindeligt skrevet af Simba Simba skrev:

Tak, Brixen! Have lige overset den med postnummeret! Men er det ikke på vej til at blive lidt gammeldags med at antenneforeningerne skal bestemme hvad jeg vil se? Jeg kan godt forstå at udvalget ikke er det samme hos alle Stofakunder under de nuværende vilkår, men det er da træls at ville bruge denne kanal og så ikke engang have mulighed for at vælge den! Tålmodighed må være overskriften her!

Antenneforeninger er netop FORENINGER. Dvs. det er medlemmerne af foreningen, der bestemmer. 
Du er jo selv en del af foreningen, og dermed med til at bestemme hvilke kanaler der skal være i de forskellige pakker. 

I Næstved er der en brugerforening, og den skriver selv:
"Stofa ejer antenneanlægget i Næstved, så derfor bestemmer Stofa også hvilke tv kanaler der skal stilles til rådighed i de forskellige tv pakker som udbydes gennem tv anlægget. Brugerforeningen Stofa Næstved er et rådgivende organ og kan derfor kun henstille til Stofa hvilke kanaler foreningen finder vigtig, der er tilgængelig på Stofas net i Næstved."
Venlig hilsen
KB
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2013 kl. 11:34
Jeg har netop skiftet til stor yousee pakke for at få sport2 og dermed MotoGp (motorcyklens F1 klasse) og så viser de SØLLE 45 MINUTTER i hele weekenden og fra dagens race!! Satme bare ringe... Men jeg kan da godt se at BEACH VOLLEY er meget vigtigere at sende! Lorte Viasat!
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2013 kl. 12:07
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Jeg har netop skiftet til stor yousee pakke for at få sport2 og dermed MotoGp (motorcyklens F1 klasse) og så viser de SØLLE 45 MINUTTER i hele weekenden og fra dagens race!! Satme bare ringe... Men jeg kan da godt se at BEACH VOLLEY er meget vigtigere at sende! Lorte Viasat!
Jeg har spænderet 15€ for at streame det tyske GP fra motogp.com. Hvis kvaliteten er i orden, så bliver det nok et full season pass næste år, for Viasat leverer ikke varen.

J
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2013 kl. 12:13
Oprindeligt skrevet af Jwin Jwin skrev:

Jeg har spænderet 15€ for at streame det tyske GP fra motogp.com. Hvis kvaliteten er i orden, så bliver det nok et full season pass næste år, for Viasat leverer ikke varen.

J

Jeg gider simpelthen ikke glo tv på en pc! Så mister sporten bare en fan.. Trist Viasat skal ødelægge det.
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2013 kl. 12:45

J

Jeg gider simpelthen ikke glo tv på en pc! Så mister sporten bare en fan.. Trist Viasat skal ødelægge det.

Jeg ser det på min 46 tommer via Airplay. Meget bedre kvalitet end Viaplay.

J
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2013 kl. 17:39

J

Jeg ser det på min 46 tommer via Airplay. Meget bedre kvalitet end Viaplay.

J

Så skal jeg bare ud og købe ny pc eller en Ipad/Iphone og det bliver jo lidt dyrt...

Redigeret af Mr. Claude - 14-Juli-2013 kl. 17:41
Til top
RaskDk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-November-2009
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaskDk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2013 kl. 22:18
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Stofa har meldt ud at de kommer med et nyt tiltag med frit valg kanaler efter sommerferien. Om TV3 Sport2 er med der er uvist. Jeg håber det, ikke på grund af Premier League, men boksning.

Flemming

Hvor har Stofa meldt ud at der kommer et nyt frit valg tiltag efter sommerferien? Link?
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2013 kl. 09:43

Sæt pc'en til tv'et.
Til top
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Januar-2008
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2013 kl. 17:24
Tiden går, klokken slår. Stofa sover.

Nu er jeg nødt til at bruge 220 kr om måneden for at se tv3 sport 2 og de premier league kampe. Det er bare altid lang tid efter Yousee med at forhandle.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6685
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2013 kl. 17:28
Oprindeligt skrevet af andershede andershede skrev:

Tiden går, klokken slår. Stofa sover.

Nu er jeg nødt til at bruge 220 kr om måneden for at se tv3 sport 2 og de premier league kampe. Det er bare altid lang tid efter Yousee med at forhandle.

Det må være din lokale antenneforening, du skal have fat i. 

Venlig hilsen
KB
Til top
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Januar-2008
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2013 kl. 21:45
Nej.
Eller jo, der foregår en langsom afstemningsproces, men Stofa skal have den som tilkøbsmulighed, ligesomYousee har fået med viasatkanalerne. Det er der intet til hinder for. Og de forhandler vist også på 5-6. måned eller lignende...
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu