|
Tv3 sport 2 |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||||
Simba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Tak, Brixen! Have lige overset den med postnummeret! Men er det ikke på vej til at blive lidt gammeldags med at antenneforeningerne skal bestemme hvad jeg vil se? Jeg kan godt forstå at udvalget ikke er det samme hos alle Stofakunder under de nuværende vilkår, men det er da træls at ville bruge denne kanal og så ikke engang have mulighed for at vælge den! Tålmodighed må være overskriften her!
|
||||
Bedste hilsner fra
Steen Loewe Individual 55 ISF kalibreret Loewe SoundProjector SL Loewe Highline Subwoofer Digital Signal by Stofa (Zaptorfri) Antenneforeningen Helsingør Apple all the way |
||||
![]() |
||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
|||
Antenneforeninger er netop FORENINGER. Dvs. det er medlemmerne af foreningen, der bestemmer. Du er jo selv en del af foreningen, og dermed med til at bestemme hvilke kanaler der skal være i de forskellige pakker. I Næstved er der en brugerforening, og den skriver selv: "Stofa ejer antenneanlægget i Næstved, så derfor bestemmer Stofa også hvilke tv kanaler der skal stilles til rådighed i de forskellige tv pakker som udbydes gennem tv anlægget. Brugerforeningen Stofa Næstved er et rådgivende organ og kan derfor kun henstille til Stofa hvilke kanaler foreningen finder vigtig, der er tilgængelig på Stofas net i Næstved."
|
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
![]() |
||||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
|||
Jeg har netop skiftet til stor yousee pakke for at få sport2 og dermed MotoGp (motorcyklens F1 klasse) og så viser de SØLLE 45 MINUTTER i hele weekenden og fra dagens race!! Satme bare ringe... Men jeg kan da godt se at BEACH VOLLEY er meget vigtigere at sende!
![]() |
||||
![]() |
||||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
|||
J |
||||
![]() |
||||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
|||
Jeg gider simpelthen ikke glo tv på en pc! Så mister sporten bare en fan.. Trist Viasat skal ødelægge det. |
||||
![]() |
||||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
|||
Jeg ser det på min 46 tommer via Airplay. Meget bedre kvalitet end Viaplay. J |
||||
![]() |
||||
|||
Så skal jeg bare ud og købe ny pc eller en Ipad/Iphone og det bliver jo lidt dyrt... Redigeret af Mr. Claude - 14-Juli-2013 kl. 17:41 |
||||
![]() |
||||
RaskDk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 38 |
|||
Hvor har Stofa meldt ud at der kommer et nyt frit valg tiltag efter sommerferien? Link? |
||||
![]() |
||||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2822 |
|||
Sæt pc'en til tv'et.
|
||||
![]() |
||||
andershede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
|||
Tiden går, klokken slår. Stofa sover.
Nu er jeg nødt til at bruge 220 kr om måneden for at se tv3 sport 2 og de premier league kampe. Det er bare altid lang tid efter Yousee med at forhandle. |
||||
![]() |
||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
|||
Det må være din lokale antenneforening, du skal have fat i. |
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
![]() |
||||
andershede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
|||
Nej.
Eller jo, der foregår en langsom afstemningsproces, men Stofa skal have den som tilkøbsmulighed, ligesomYousee har fået med viasatkanalerne. Det er der intet til hinder for. Og de forhandler vist også på 5-6. måned eller lignende... |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |