recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv3 sport 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tv3 sport 2

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Oakie Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Oakie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2013 kl. 12:31
Hej

Nogen der ved hvor man kan streame kampene, evt via noget vpn ?

Oakie
Til top
Thomas K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Januar-2010
Sted: Nordsjælland
Point: 461
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2013 kl. 12:46
Stofa afholder en programdag for bestyrelserne midt September, hvor der forhåbentligt er nyt omkring forhandlingerne med Viasat, samt deres fritvalgskoncept
---------------------

Thomas K
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6685
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2013 kl. 13:59
Oprindeligt skrevet af Oakie Oakie skrev:

Hej

Nogen der ved hvor man kan streame kampene, evt via noget vpn ?

Oakie

Måske her:

Please contact us if you are located in one of the following territories and our team will investigate your settings: 
Algeria, Bahrain, Chad, Djibouti, Egypt, Iran, Iraq, Jordan, Kuwait, Lebanon, Libya, Mauritania, Morocco, Oman, Palestine (including the Gaza Strip and the West Bank), Qatar, Saudi Arabia, Somalia, Sudan, Syria, Tunisia, United Arab Emirates or Yemen. 

Please note that you will not be granted access to the service if your IP address is determined to be in a territory outside of those listed above.
Venlig hilsen
KB
Til top
Oakie Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juni-2006
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Oakie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2013 kl. 07:38
Hej

Hvad med viaplay..... sender de ikke kampene ?

Oakie
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2013 kl. 16:04
Så har Stofa endelig fået rettighederne til TV3 Sport 2, men er der nogen der ved hvornår og hvordan den bliver tilgængelig?

Min antenne forening er ejet af Stofa, så jeg håber at de smider den i den store pakke snart, der er alle de andre sportskanaler også.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6685
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2013 kl. 16:49
Oprindeligt skrevet af Steen6400 Steen6400 skrev:

Så har Stofa endelig fået rettighederne til TV3 Sport 2, men er der nogen der ved hvornår og hvordan den bliver tilgængelig?

Min antenne forening er ejet af Stofa, så jeg håber at de smider den i den store pakke snart, der er alle de andre sportskanaler også.

I Næstved har Stofa smidt den i den lille pakke.

Venlig hilsen
KB
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2013 kl. 20:05
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af Steen6400 Steen6400 skrev:

I Næstved har Stofa smidt den i den lille pakke.

Det er vel kun midlertidig? Her i byen har den også været i den lille pakke fra Stofa, men desværre ikke i min antenne forening.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2013 kl. 21:51
Ok, så kom den også i den lille pakke i "min" forening (Antennen Sønderborg) Big smileBig smileBig smile

Hvis man vælger sin antenne forening på Stofas hjemmeside kan man se hvilke programmer man har.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 14:19
Nogen der ved om den kommer hos an-tv?
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10510
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 22:01
Oprindeligt skrevet af donfrankie donfrankie skrev:

Jeg håber på den kommer som fritvalg hos an-tv. Jeg vil spørge dem selv når jeg i næste uge kommer hjem fra udlandet.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2013 kl. 11:10
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Jeg håber på den kommer som fritvalg hos an-tv. Jeg vil spørge dem selv når jeg i næste uge kommer hjem fra udlandet.

Flemming

Det fik jeg desværre ikke noget ud af. Pigen/damen, der svarede mig , vidste ikke noget om det, så nu vil jeg skrive til bestyrelsen og bede dem om at redegøre for planerne for an-tv. Det er jo ikke nok at de på deres hjemmeside henviser til Stofa, da det ikke er alt hvad der sker hos Stofa der direkte kan overføres til de tilsluttede antenneforeninger.

Flemming
Samsung UE55F7005
Dune HD Realbox 4K
Thomson THA100
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2013 kl. 10:10
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Flemming

Jeg har nu haft kontakt til bestyrelsen og fået denne uofficielle besked:

Kanalen kommer formentlig som gratis prøvekanal året ud, muligvis allerede fra den 2. oktober. Dette afgøres på et møde den 1. oktober.

Kanalen kommer som fritvalg sammen med alle an-tv´s kanaler, formentlig omkring 1. februar 2014. Dette afgøres på repræsentantskabsmødet i november måned.

Alt i alt meget positivt. Jeg glæder mig.

Flemming
Samsung UE55F7005
Dune HD Realbox 4K
Thomson THA100
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu