|
Tv3 sport 2 |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Oakie ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 273 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej
Nogen der ved hvor man kan streame kampene, evt via noget vpn ? Oakie |
||
![]() |
||
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
|
Stofa afholder en programdag for bestyrelserne midt September, hvor der forhåbentligt er nyt omkring forhandlingerne med Viasat, samt deres fritvalgskoncept
|
||
---------------------
Thomas K |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
|
Måske her: Please contact us if you are located in one of the following territories and our team will investigate your settings:
Algeria, Bahrain, Chad, Djibouti, Egypt, Iran, Iraq, Jordan, Kuwait, Lebanon, Libya, Mauritania, Morocco, Oman, Palestine (including the Gaza Strip and the West Bank), Qatar, Saudi Arabia, Somalia, Sudan, Syria, Tunisia, United Arab Emirates or Yemen. Please note that you will not be granted access to the service if your IP address is determined to be in a territory outside of those listed above. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Oakie ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 273 |
|
Hej
Hvad med viaplay..... sender de ikke kampene ? Oakie |
||
![]() |
||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
|
Så har Stofa endelig fået rettighederne til TV3 Sport 2, men er der nogen der ved hvornår og hvordan den bliver tilgængelig?
Min antenne forening er ejet af Stofa, så jeg håber at de smider den i den store pakke snart, der er alle de andre sportskanaler også. |
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
|
I Næstved har Stofa smidt den i den lille pakke. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
|
|
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
||
![]() |
||
|
Ok, så kom den også i den lille pakke i "min" forening (Antennen Sønderborg)
![]() ![]() ![]() Hvis man vælger sin antenne forening på Stofas hjemmeside kan man se hvilke programmer man har. |
||
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Nogen der ved om den kommer hos an-tv?
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10510 |
|
Jeg håber på den kommer som fritvalg hos an-tv. Jeg vil spørge dem selv når jeg i næste uge kommer hjem fra udlandet. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10510 |
|
Det fik jeg desværre ikke noget ud af. Pigen/damen, der svarede mig , vidste ikke noget om det, så nu vil jeg skrive til bestyrelsen og bede dem om at redegøre for planerne for an-tv. Det er jo ikke nok at de på deres hjemmeside henviser til Stofa, da det ikke er alt hvad der sker hos Stofa der direkte kan overføres til de tilsluttede antenneforeninger.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
|
Jeg har nu haft kontakt til bestyrelsen og fået denne uofficielle besked: Kanalen kommer formentlig som gratis prøvekanal året ud, muligvis allerede fra den 2. oktober. Dette afgøres på et møde den 1. oktober. Kanalen kommer som fritvalg sammen med alle an-tv´s kanaler, formentlig omkring 1. februar 2014. Dette afgøres på repræsentantskabsmødet i november måned. Alt i alt meget positivt. Jeg glæder mig. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |