recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV3 (Viasat) via nettet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV3 (Viasat) via nettet

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mbw2001 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2011 kl. 10:38
Som jeg læser det er deres side bare blevet rigtig fusket.
De promoverer kun Den Store Danmarks pakke, og hvis du virkelig vil, den lille danmarkspakke.
Men hvis du går ind under priser kan man umiddelbart stadigvæk købe bonuspakken alene. Du skal bare være virkelig opsøgende...
Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 299
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2011 kl. 11:23
Det er åbenbart endnu mere speget...

Kunne ikke finde bestilling af Bonuspakken alene på deres hjemmeside, så jeg ringede lige til dem.

Som udgangspunkt kunne man ikke få Bonuspakken alene, men skulle tegne en Danmarkspakke for 1 år. Efter et år kunne man så fravælge de øvrige kanaler og nøjes med Bonuspakken.

Prisen på Danmarkspakken blev oplyst til "kun" ca. 3100 ialt for det første år fordi man ringede til dem og ikke bestilte via nettet! (Prisforskellen blev begrundet med at man pr. telefon godt kunne nøjes med at bestille Danmarkspakken med en boks der ikke kan optage)

Efter lidt mere undvigende snak kunne jeg nu pludselig godt få Bonuspakken alene til 119 /måned + kortafgift fra start af mod at købe en boks til 699.

Det giver 2226 /år + boks.

Boksen skal jeg endda ikke bruge, da kortet jo skal i min kortserver for at få kanalerne ind i MC.

Stadig pebret når det kun er TV3'erne man vil se, og alle de øvrige kanaler i Bonuspakken har vi i forvejen.

/KL

Oprindeligt skrevet af mbw2001 mbw2001 skrev:

Som jeg læser det er deres side bare blevet rigtig fusket.
De promoverer kun Den Store Danmarks pakke, og hvis du virkelig vil, den lille danmarkspakke.
Men hvis du går ind under priser kan man umiddelbart stadigvæk købe bonuspakken alene. Du skal bare være virkelig opsøgende...
Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2011 kl. 21:55
Oprindeligt skrevet af KL KL skrev:

Boksen skal jeg endda ikke bruge, da kortet jo skal i min kortserver for at få kanalerne ind i MC.

Stadig pebret når det kun er TV3'erne man vil se, og alle de øvrige kanaler i Bonuspakken har vi i forvejen.

/KL

hvordan læser du kortet?? jeg tænker på cam?
Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 299
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2011 kl. 09:00
Kortet sidder i en smargo kortlæser. Så er der software ser klarer resten.

/KL
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu