|
TW3200 - Hvor meget "Lens Shift" ? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
JayQ
Bruger Oprettet: 12-Marts-2012 Status: Offline Point: 237 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg vil ikke bruge så mange penge på et lærred :/
|
||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2350 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er jo svært at vide hvad du har kigget efter. Ikke den store forskel... 8350 svarer godt nok til EH-TW3600. At den så er stort set identisk med TW3200, både hvad angår udseende og specifikationer http://www.homecinemacentral.com.au/reviews/reviews_epson_TW_3600-vs-TW3200.html er en anden sag.
|
||
JayQ
Funktioner
Tak(0)
|
|
Okay .. Jeg kunne bare se at den kunne zoome meget mere , og de billeder jeg fandt på 8350 var anderledes :)
|
||
ReneJ
Bruger Oprettet: 14-August-2006 Status: Offline Point: 224 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Må man spørge hvad Elgigantens tilbud på projekteren går ud på i næste uge? Går nemlig selv og kigger på den :D
|
||
JayQ
Funktioner
Tak(0)
|
|
6990,- :) Og som skrevet tidligere 50% på lærred og ophæng :)
|
||
JesA
Guld medlem Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
- Det er jo ikke fordi at Elgigantens tilbud er super billigt. Men når man får lærred til halv pris, samt mulighed for rente- gebyrfri afbetaling, så er det pludselig interessant alligevel.
Mit spørgsmål; er der nogen som har kendskab til de Lærreder som Elgiganten fører ??...og som evt. kan anbefale nogle af disse ??
MVH
Jesper Redigeret af JesA - 04-November-2012 kl. 17:15 |
||
Keyvan
Bruger Oprettet: 16-Marts-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 225 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vedrørende bruger erfaring: Hvor har det fra at der er mange der har linket til dem, jeg kan ikke se andre end mig selv der linker til dem i denne tråd. |
||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er ellers samme model - jeg har den selv.. |
||
tvkartoffel
Guld medlem Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ikke at jeg lige kan grave trådene frem. Men jeg mindes at de har været diskuteret flere gange. De ser også interessante ud. Om ikke andet så fordi det ikke ligner business lærreder i forklædning. Altså man kan få dem i grå, med perforering til lyd og i 21:9 ect. Jeg googlede dem lidt i går aftes og det eneste jeg lige kunne finde var på tysk. - Lidt blandet modtagelse. Lidt brok over laaaange leveringstider og småfejl der ikke burde forekomme på seriøse biograflærreder. Bla. mærker/streger og uens reflektion. Som altid er det svært at vide om det er noget der skal tages seriøst eller om det er overreaktioner på "problemer" der er uden praktisk relevans.
MVH |
||
JayQ
Funktioner
Tak(0)
|
|
"""- Det er jo ikke fordi at Elgigantens tilbud er super billigt. Men når man får lærred til halv pris, samt mulighed for rente- gebyrfri afbetaling, så er det pludselig interessant alligevel. Mit spørgsmål; er der nogen som har kendskab til de Lærreder som Elgiganten fører ??...og som evt. kan anbefale nogle af disse ?? MVH Jesper""" Redigeret af JayQ - 04-November-2012 kl. 18:32 |
||
Keyvan
Bruger Oprettet: 16-Marts-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 225 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
JayQ
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fordi jeg skal have et 103" lærred istedet. :-)
|
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |