recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TW3200 - Hvor meget "Lens Shift" ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TW3200 - Hvor meget "Lens Shift" ?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Keyvan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Marts-2011
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Keyvan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2012 kl. 21:34
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2012 kl. 22:12
Køb dette.

http://www.ebay.co.uk/itm/New-100-Electric-HD-Projection-Screen-projector-home-cinema-16-9-Matt-White-/190717704808?pt=UK_Sound_Vision_Projector_Screens&hash=item2c67a93a68

Har det samme i 120" grå, en anden bruger herinde har også haft købt lærred gennem dem. Kvaliteten fejler ikke noget, har stadig ingen problemer med buler i lærredet selvom det er lidt over et år gammel. Levering er hurtig.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
JayQ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Marts-2012
Point: 237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2012 kl. 23:37
SÅ har jeg købt TW3200 samt 108" lærred hos Elgiganten dag , og er lige blevet færdig med at sætte det op :)

Lærredet ser helt fint ud, og jeg kan næsten udfylde det 100% . Der mangler så lidt, at jeg ikke ligger mærke til det . :) 

Jeg har ikke noget at sammenligne med, ang. lærredet, men kan godt se det ikke er 1000% udstrakt . Men et lærred på 108" for 750,- synes jeg helt bestemt at det er alle pengene værd :)

Nu skal jeg bare i gang med at justere , så det bliver lækkert..

Er der nogen der kan svare mig på, hvorfor jeg ikke kan fylde hele billedet, når jeg sætter min Macbook Pro på 1080P / 1080I ?? Når jeg kører 720P er der ingen problem med at fylde det ud.

Jeg bruger Miniport-HDMI, og kører igennem en Sony Bluray afspiller med HDMI indgang, og så derfra over til projektoren .. :)
Til top
madmouse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Februar-2012
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madmouse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 20:08
Hej JayQ - er du tilfreds med lærrede? Er det med motor?

Jeg overvejer at tage ud i morgen og købe samme projektor, 108" motorlærred (Hvis den kan blæse 108" op på 3m afstand?), og et ophæng - i Elgiganten.
Til top
Keyvan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Marts-2011
Sted: Aalborg
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Keyvan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2012 kl. 14:06
Oprindeligt skrevet af JayQ JayQ skrev:

SÅ har jeg købt TW3200 samt 108" lærred hos Elgiganten dag , og er lige blevet færdig med at sætte det op :)

Lærredet ser helt fint ud, og jeg kan næsten udfylde det 100% . Der mangler så lidt, at jeg ikke ligger mærke til det . :) 

Jeg har ikke noget at sammenligne med, ang. lærredet, men kan godt se det ikke er 1000% udstrakt . Men et lærred på 108" for 750,- synes jeg helt bestemt at det er alle pengene værd :)

Nu skal jeg bare i gang med at justere , så det bliver lækkert..

Er der nogen der kan svare mig på, hvorfor jeg ikke kan fylde hele billedet, når jeg sætter min Macbook Pro på 1080P / 1080I ?? Når jeg kører 720P er der ingen problem med at fylde det ud.

Jeg bruger Miniport-HDMI, og kører igennem en Sony Bluray afspiller med HDMI indgang, og så derfra over til projektoren .. :)
det var da lidt mystisk, først spørger du om det lærred fra elgiganten dernæst vil du ikke have det alligevel fordi den er for dyrt og til sidst ender du med at købe det alligevel. Confused 
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu