|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |||
McCrack ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-November-2009 Status: Offline Point: 13 |
![]() |
||
Hej Achim Muma, Jeg har netop købt et Samsung UE-32B6000 og har været inde i servicemenuen og ændre til "PANNORDIG" og det har gjort proceduren for søgning af DVB-C kanaler mere enkel (jeg har kabel-TV gennem Stofa). Super tak for info! Jeg har kigget lidt rundt i servicemenuen for at enable PIP som du nævner kan lade sig gøre. Jeg kan umiddelbart ikke finde kontakten jeg skal trykke på - kan du give mig et hint? (: Mht. Wiselink - hvilke muligheder åbner det for? Som standard har jeg MediaPlay (billeder og musik fra USB) og kan ikke se hvad forskellen er. /: |
|||
-Henrik
|
|||
![]() |
|||
McCrack ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-November-2009 Status: Offline Point: 13 |
![]() |
||
Aah, se bort fra spørgsmålet ang. Wiselink. Jeg kan se video fra USB på mit fjersyn nu. (; |
|||
-Henrik
|
|||
![]() |
|||
Freaks ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-November-2009 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
||
Hej Achim Muma,
Super info du har bragt her i dette forum. Jeg vil også gerne høre om du har problemer med danske undertekster eller mangel på samme? |
|||
![]() |
|||
Achim Muma ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
||
Da jeg kun har DVB-T må du meget gerne lige beskrive hvad du mener med "det har gjort proceduren for søgning af DVB-C kanaler mere enkel" - det kan være det vil gavne andre brugere. du kan åbne op for usb-movie i b60x0's servicemenu. endvidere kan der åbnes for PIP på b60x0 også.
Her er hvordan du gør: Åben servicemenuen (sluk tv'et - tryk info-menu-mute-power on). åben for wiselink: Control -> Sub Option -> WiseLink Movie -> ON åben for PIP: Option -> Modell -> b7000 HUSK - DETTE GØRES PÅ EGET ANSVAR! Jeg kan kun berette at det ikke har givet problemer på min ue32b6000vw, men jeg tager ikke ansvar for noget. se evt. mere her: http://www.hifi-forum.de/viewthread-151-10762.html Redigeret af Achim Muma - 10-November-2009 kl. 22:07 |
|||
![]() |
|||
Achim Muma ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
||
Har umiddelbart ingen problemer. har undertekst som ønsket. men skal nok lige kigge på det og vende tilbage. Hvad er dit problem?
|
|||
![]() |
|||
Freaks ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-November-2009 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
||
Jeg har ikke noget problem - endnu
![]() Jeg er interesseret i at vide om der er problemer med dansk undertekster idet jeg påtænker at anskaffe UE40B7090 (svarende til UE40B7070) fra tyskland. |
|||
![]() |
|||
evilguy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 389 |
![]() |
||
McCrack -> Fik du installeret DVB-C bare via autotuning? Er lidt nysgerrig og det gav nogle problemer med at få installeret DVB-C på dit TV?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Achim Muma >
Tak for svaret. Har allerede lavet model om til B7000 ifm. aktivering af WiseLink og det funker. Kunne ikke helt finde ud af hvordan PIP-funktionen virker, men det hjalp dit link med at forklare. Super! evilguy > Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål. Mit TV undersøtter DVB-C, jeg har ikke installeret noget. Måske nedenstående link svarer på dit spørgsmål. Alle > Jeg har beskrevet problematikken med søgning af DVB-C kanaler i min tråd: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=69811 |
|||
-Henrik
|
|||
![]() |
|||
Ravee ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
||
Hej alle
Undskyld jeg lige hi-jack'er tråden, men læser jeg det korrekt, når i får jeres serie-6-TV til at blive "serie-7" - altså samme features (Medi@ 2.0 osv), blot ved at gå ind i servicemenuen og ændre?
Er dette mon også tilfældet for de danske modeller?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Undertekster virker som de skal. Kan slå dem til og fra på TV2. Har ikke prøvet på dr. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej igen - det kunne være fedt hvis du også kunne test dansk undertekster på dr kanalerne, please
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Skal lige have DR til at sende noget med undertekster;) |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |