|
Tysk Samsung LED ændres til nordisk model |
Besvar | Side <1234 6> |
Forfatter | |||
McCrack
Ny bruger Oprettet: 07-November-2009 Status: Offline Point: 13 |
Sendt: 09-November-2009 kl. 17:45 | ||
Hej Achim Muma, Jeg har netop købt et Samsung UE-32B6000 og har været inde i servicemenuen og ændre til "PANNORDIG" og det har gjort proceduren for søgning af DVB-C kanaler mere enkel (jeg har kabel-TV gennem Stofa). Super tak for info! Jeg har kigget lidt rundt i servicemenuen for at enable PIP som du nævner kan lade sig gøre. Jeg kan umiddelbart ikke finde kontakten jeg skal trykke på - kan du give mig et hint? (: Mht. Wiselink - hvilke muligheder åbner det for? Som standard har jeg MediaPlay (billeder og musik fra USB) og kan ikke se hvad forskellen er. /: |
|||
-Henrik
|
|||
McCrack
Sendt: 09-November-2009 kl. 18:05 | ||
Aah, se bort fra spørgsmålet ang. Wiselink. Jeg kan se video fra USB på mit fjersyn nu. (; |
|||
-Henrik
|
|||
Freaks
Ny bruger Oprettet: 09-November-2009 Status: Offline Point: 5 |
Sendt: 09-November-2009 kl. 22:19 | ||
Hej Achim Muma,
Super info du har bragt her i dette forum. Jeg vil også gerne høre om du har problemer med danske undertekster eller mangel på samme? |
|||
Achim Muma
Bruger Oprettet: 18-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
Sendt: 10-November-2009 kl. 22:00 | ||
Da jeg kun har DVB-T må du meget gerne lige beskrive hvad du mener med "det har gjort proceduren for søgning af DVB-C kanaler mere enkel" - det kan være det vil gavne andre brugere. du kan åbne op for usb-movie i b60x0's servicemenu. endvidere kan der åbnes for PIP på b60x0 også.
Her er hvordan du gør: Åben servicemenuen (sluk tv'et - tryk info-menu-mute-power on). åben for wiselink: Control -> Sub Option -> WiseLink Movie -> ON åben for PIP: Option -> Modell -> b7000 HUSK - DETTE GØRES PÅ EGET ANSVAR! Jeg kan kun berette at det ikke har givet problemer på min ue32b6000vw, men jeg tager ikke ansvar for noget. se evt. mere her: http://www.hifi-forum.de/viewthread-151-10762.html Redigeret af Achim Muma - 10-November-2009 kl. 22:07 |
|||
Achim Muma
Sendt: 10-November-2009 kl. 22:02 | ||
Har umiddelbart ingen problemer. har undertekst som ønsket. men skal nok lige kigge på det og vende tilbage. Hvad er dit problem?
|
|||
Freaks
Sendt: 10-November-2009 kl. 22:49 | ||
Jeg har ikke noget problem - endnu men jeg husker der har været meget snak om at nogle modtagere ikke kunne håndtere danske undertekster. Jeg er ikke bekendt med hvad den evt. teknisk årsag måtte være.
Jeg er interesseret i at vide om der er problemer med dansk undertekster idet jeg påtænker at anskaffe UE40B7090 (svarende til UE40B7070) fra tyskland. |
|||
evilguy
Super bruger Oprettet: 09-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 389 |
Sendt: 10-November-2009 kl. 23:48 | ||
McCrack -> Fik du installeret DVB-C bare via autotuning? Er lidt nysgerrig og det gav nogle problemer med at få installeret DVB-C på dit TV?
|
|||
McCrack
Sendt: 11-November-2009 kl. 10:36 | ||
Achim Muma >
Tak for svaret. Har allerede lavet model om til B7000 ifm. aktivering af WiseLink og det funker. Kunne ikke helt finde ud af hvordan PIP-funktionen virker, men det hjalp dit link med at forklare. Super! evilguy > Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål. Mit TV undersøtter DVB-C, jeg har ikke installeret noget. Måske nedenstående link svarer på dit spørgsmål. Alle > Jeg har beskrevet problematikken med søgning af DVB-C kanaler i min tråd: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=69811 |
|||
-Henrik
|
|||
Ravee
Bruger Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
Sendt: 11-November-2009 kl. 11:10 | ||
Hej alle
Undskyld jeg lige hi-jack'er tråden, men læser jeg det korrekt, når i får jeres serie-6-TV til at blive "serie-7" - altså samme features (Medi@ 2.0 osv), blot ved at gå ind i servicemenuen og ændre?
Er dette mon også tilfældet for de danske modeller?
|
|||
Achim Muma
Sendt: 11-November-2009 kl. 13:14 | ||
Undertekster virker som de skal. Kan slå dem til og fra på TV2. Har ikke prøvet på dr. |
|||
Freaks
Sendt: 11-November-2009 kl. 17:40 | ||
Hej igen - det kunne være fedt hvis du også kunne test dansk undertekster på dr kanalerne, please
|
|||
Achim Muma
Sendt: 11-November-2009 kl. 19:20 | ||
Skal lige have DR til at sende noget med undertekster;) |
|||
Besvar | Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |