recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tysk Samsung LED ændres til nordisk model
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTysk Samsung LED ændres til nordisk model

Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
Achim Muma Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2009 kl. 19:37
Oprindeligt skrevet af Ravee Ravee skrev:

Hej alle

Undskyld jeg lige hi-jack'er tråden, men læser jeg det korrekt, når i får jeres serie-6-TV til at blive "serie-7" - altså samme features (Medi@ 2.0 osv), blot ved at gå ind i servicemenuen og ændre?  

Er dette mon også tilfældet for de danske modeller?

du kan jo prøve på din dk model, men vil da tro at det også vil virke. Der er tale om at du kan åbne for wiselink og pip.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2009 kl. 15:31
Oprindeligt skrevet af Freaks Freaks skrev:

Hej igen - det kunne være fedt hvis du også kunne test dansk undertekster på dr kanalerne, please Big smile

Der er undertekster på DR. Jeg kan dog ikke slå dem fra(hvilket jeg kan på TV2), men det vigtigste er jo også at de er der.

er der nogen med en dk-model som kan fortælle om de kan slå undertekster fra på DR?
Til top
Freaks Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-November-2009
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2009 kl. 17:53
Ok, der er danske undertekster. Men du har vel testet mens der var dansk tale (et dansk program)!? Hvis det var et udenlandsk program du testede på - så vil der jo være danske undertekster og du vil her formentlig hellere ikke kunne fravælge disse. Ret mig hvis jeg er forkert på den. Tak indtil videre!
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2009 kl. 21:57

Ok, der er danske undertekster. Men du har vel testet mens der var dansk tale (et dansk program)!? Hvis det var et udenlandsk program du testede på - så vil der jo være danske undertekster og du vil her formentlig hellere ikke kunne fravælge disse. Ret mig hvis jeg er forkert på den. Tak indtil videre!

tror ikke de tekster nyheder og sport osv. Ved ikke om der er tekst på f.eks. Forbrydelsen. Er der måske en anden ekspert som kan hjælpe her?

Er ret sikker på det er som det skal være.

Redigeret af Achim Muma - 12-November-2009 kl. 21:59
Til top
Freaks Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-November-2009
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2009 kl. 13:31
Oprindeligt skrevet af Achim Muma Achim Muma skrev:

tror ikke de tekster nyheder og sport osv. Ved ikke om der er tekst på f.eks. Forbrydelsen. Er der måske en anden ekspert som kan hjælpe her?

Hvis man under fx. TV2 nyhederne (elle DR) skriver 399 på teksttv så fås undertekster - virker det ved dig?
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2009 kl. 15:34

Oprindeligt skrevet af Achim Muma Achim Muma skrev:

Hvis man under fx. TV2 nyhederne (elle DR) skriver 399 på teksttv så fås undertekster - virker det ved dig?
der er ikke tekst på tv2 nyhederne. jeg testede det på en film. tror vi kan konkludere at b6000 og undertekster virker 100% som det skal. der er ingen forskel på det jeg kan på min philips(DK-model) i stuen og b6000 i soveværelset.

Redigeret af Achim Muma - 13-November-2009 kl. 15:37
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2009 kl. 15:35
der er ikke tekst på tv2 nyhederne. jeg testede det da TV2 viste en film. tror vi kan konkludere at b6000 og undertekster virker 100% som det skal. der er ingen forskel på det jeg kan på min philips(DK-model) i stuen og b6000.

Redigeret af Achim Muma - 13-November-2009 kl. 15:45
Til top
Qale Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-November-2009
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2009 kl. 19:56
Super tråd!! Jeg skal selv til at købe et serie 6 - 46 tommer fra Tyskland. For at opsumere pointerne i denne tråd, så burde jeg ikke have nogen som helst ulemper frem for at købe en dansk model??
Eller hvad sker der i 2011?
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2009 kl. 20:43
Oprindeligt skrevet af Qale Qale skrev:

Super tråd!! Jeg skal selv til at købe et serie 6 - 46 tommer fra Tyskland. For at opsumere pointerne i denne tråd, så burde jeg ikke have nogen som helst ulemper frem for at købe en dansk model??
Eller hvad sker der i 2011?

Jeg er ikke stødt på noget som taler for at der skulle opstå problemer i 2012. Jeg kan som skrevet se de 3 nye DR kanaler med fjernsynet via DVB-T = mpeg4.

Jeg har set at der er forskellige endelser på B6000 f.eks B6000VW og andre. mit hedder B6000VW og det virker som det skal. så hvis du forsikre dig at du får et VW burde det være som det skulle.

Det er værd at bemærke at den nordiske model også ender på VW B6050VW....

Redigeret af Achim Muma - 16-November-2009 kl. 20:49
Til top
emibjer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-November-2009
Sted: Danmark
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2009 kl. 00:04
Jeg har lige købt UE40B6000VW, og har som i siger ændret det til Nordic.

Jeg har dog problemer med visse kanaler (zulu, 3+, tv2sport, kanal5). Ved disse kanaler står der bare "svagt eller intet intet signal".
Efter hvad jeg har læst er det pga. det er den udenlandske model.

Jeg har Yousee.

Er der noget jeg kan gøre?
Til top
paw954 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Juli-2007
Point: 137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2009 kl. 15:37
jeg har ikke norget problem hos mig**** alt viker helt som det skal ** ??
full søg/// ikke netværk kode*** FULL SØG  så kommer alle progrmer frem osse dr-hd osv k-5 osv osv
SAMSUNG UE46B7020
SAMSUNG LE37M87BDX
HDMI KABEL GULD PRO LAVA
samsung box yousee SMT3106
Samsung HT-TXQ120
LG-HR400 BLUREY/HDD-160GB
Til top
vorbassepilot Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Juni-2009
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2009 kl. 12:50
Hej

Super fed tråd I har kørende her...WinkTongue

Jeg har et Samsung LED UB6000 som jeg med jeres hjælp har fået til et "7000". Hvis det laves om til et "8000" kan det så tage flere filer??? Og kan det meget mere end det allerede kan???

Mit spørgsmål er nu... Hvordan får jeg det til at afspille film fra HD. Hvilket format skal det være pakket i og hvordan skal det ligge... Kan den tage IMG/ISO filer...Confused

Kan man få den til at afspille hele mapper.. eller det bedst af har det liggende som en fil...

TongueTak for hjælpenBig smile

Mvh
Michael
:-) STAY UP THERE :-)
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu