|
Ubiquiti - Hvad skal man købe |
Besvar | Side <1 567 |
Forfatter | |
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9379 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå fik installeret controller pakken på min Synology. Den kan så ikke starte servicen, og selvfølgeligt ingen fejlmeddelse.
Så må i gang med docker versionen.
|
|
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 912 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der må gerne grines men hvad pokker er det der Ubiquiti Unifi Cloud Key for noget??
|
|
//Guldhammer
|
|
jblaabjerg
Bruger Oprettet: 18-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
Funktioner
Tak(0)
|
Cloud key er hardware der kan køre unifi controller. Controlleren er software der skal bruges for at sætte unifi produkter op. De enkelte dimser har ikke deres egen gui til config. Den software kan køre på alt muligt og jeg mener derfor det er fjollet at giver 1300kr for en dims til det.
|
|
Tektronix
Super bruger Oprettet: 26-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 256 |
Funktioner
Tak(0)
|
Udover at du slipper for at have en server el. lign. til at stå og køre den SW hvis du ønsker at overvåge dit netværk. Er rigtig glad for at det er en integreret del i min UDM.
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9379 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har allerede en NAS som kører homebridge, så tænker den også kan køre denne cloud key
|
|
Christoffer
Ny bruger Oprettet: 03-Juni-2017 Sted: København Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg kørte på et tidspunkt mit tv på det trådede netværk, men mange tv har åbenbart kun 100/100 netkort. Man kan simpelthen mærke at det er hurtigere via wifi end kabel. ATV er dog via kabel.
Jeg har købt en unifi switch, og har også unifi kamera og cloudkey gen 2 plus. Fungerer vældigt fint.
|
|
Besvar | Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |