|
Udendørs højttalere med Airplay/Spotify Connect |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-August-2020 kl. 20:55 |
Hej,
Jeg vil sætte et par højttalere ud i en overdækket terrasse. Ideelt skulle de være uden forstærker, men jeg synes det er svært at finde udendørs højttalere med Airplay/Spotify Connect, endsige Bluetooth. Kender nogen til noget hører jeg gerne fra jer. Mvh |
|
![]() |
|
sbndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 593 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kigger lige lidt med, da jeg leder efter samme løsning (på terrasse der ikke er overdækket).
Jeg tror enden, for mit vedkommende, bliver en eller anden blutooth-højttaler fra f.eks. JBL og så har man musik 12-15 eller hvor langt en opladning rækker.
|
|
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4061 |
En mulig løsning kunne være en af de der bluetooth højtaler og en lille nest mini og kobler dem sammen via bluetooth og så caste Spotify til mini'en.
|
|
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
|
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1219 |
Sonos Move
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Der findes så mange gode højttalere med batteridrift.
Tror ikke der er et marked for hvad du søger. Køb en batteridrevet højttaler og tag den med ud i haven.
|
|
![]() |
|
TiXe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
Jeg har en helt almindelig Sonos One siddende i loftet af min overdækkede terrasse.
Den har også Airplay 2 og Spotify connect
Den har siddet der i små 3-4år uden problemer. Den er jo godkendt til at sidde i vådrum/badeværelser. og der hvor den sidder vil den aldrig få kraftig regn eller sne. |
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Tak for jeres input. Det bliver nok et par Sonos Play 1/One, hvilket jo så også er en relativt billig løsning.
|
|
![]() |
|
Threepwood ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
Jeg tror nu nok jeg ville blive lidt småknotten, hvis min nabo begyndte at spille musik i haven, men sådan er vi jo så forskellige. |
|
![]() |
|
Nu behøver musik/radio jo ikke nødvendigvis at blive afspillet på et volumeniveau hvor naboen kan høre med.
Redigeret af Davidp - 07-August-2020 kl. 10:59 |
|
![]() |
|
sbndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 593 |
Nej, jeg tror essensen her må være "også at tage hensyn til naboen" :)
|
|
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
|
![]() |
|
Hvad med sådan nogle her (selvom de ikke er på lager): https://hifi-freaks.dk/hojttalere/transportable-hojttalere/tibo-sphere-2.html ?
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |