|
Udendørsantenne under betontegltag... |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Er det ikke netop en af de frekvenser der lukkes?
|
|||
![]() |
|||
||
Har prøvet. Ungdomsboligerne ligger i vejen - en større boligblok, og det er pænt op ad bakke den vej. Så der er kun Østjylland eller Viborg-senderen. Regionalt TV er også ligemeget for mig. Ser det aldrig.
Redigeret af mnielsen - 22-Maj-2020 kl. 15:06 |
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5331 |
||
Hvis ikke, kan du ikke finde dem på 586MHz. Og jeg er lidt i tvivl om de to testkanaler på 762MHz, min Xoro -T2 finder dem under søgning, men de er ikke i kanalliste efter søgning har gemt kanaler. ![]() Lige nu er min DVBViewer opsætning blevet sær på DVB-T - skriver "Channel not available form server" (recording service), så bruger p.t. kun DVB-C tunere på Yousee. Jeg har bestilt et par USB DVB-T2 tunere fra eBay Kinaland for + 2 måneder siden, men de sidder enten fast i en Corona pukkel, eller er gået tabt i forsendelse. De får lige lidt længere tid inden jeg kræver refund igennem PayPal, der er jo 6 måneders køber garanti
![]() Redigeret af JørgenT - 22-Maj-2020 kl. 16:16 |
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10507 |
||
Hvis ikke, kan du ikke finde dem på 586MHz. [/QUOTE] Tak. Var i tvivl om min Terratec tuner har -T2. Det har den så ikke. Er stort set stoppet med at bruge DVB-T siden DR begyndte med faste undertekster. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1695 |
||
Er du sikker? Du er ikke så meddelsom, men det har været sager om paraboler som heller ikke "måtte" sættes op på boligblokke og altaner. Det måtte man så godt alligevel, iflg menneskerettighedsdomstolen. Sæt en parabol op! :-)
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Har en kompakt antenne på altanen, den er der ingen der har fået øje på, fint signal/kvalitet 10/10, 45 Km til sender.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
||
Ja. Jeg er sikker. Boligforeningen siger, at jeg ikke må. (sætte en antenne op udendørs). Og fuglene vil jo også sidde på den, og skide ned på terrassen nedenunder det går jo helleer ikke! Det er jo noget bæ! ![]() Duer det ikke med en ny antenne i opbevaringsrummet, så skal den være under taget - heldigvis har jeg et loft lige over lejligheden.
Redigeret af mnielsen - 22-Maj-2020 kl. 21:24 |
|||
![]() |
|||
||
Altan haves desværre ikke...
![]() |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Er der tænkt på, at der fakrisk ikke behøves en antenne, DR har en fin App, så kan der streames. Ønskes der flere muligheder, så er der TV2 Play, Viaplay, D Play.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
||
Mjaaaeh.... Den der App... Er der ikke en del brok med den, synes jeg at have set her i forummet. Og nej - jeg skal ikke have hverken TV2- Via- eller D-play. Så kunne jeg ligeså godt have beholdt Grundpakken! KUN det, som kan hentes på en antenne - ser højest en TV-Avis nu og da - og endnu sjældnere, en film. Det er jo LÆNGE siden, der har været noget i fjernsynet.
|
|||
![]() |
|||
||
Har ikke de store problemer her med HBB TV, og kvaliteten er helt udemærket.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Tror bare, jeg kan klare mig fint med antennen. Har ikke set TV ret meget - faktisk omkring et års tid. Så der vil ikke blive savnet noget.
Redigeret af mnielsen - 22-Maj-2020 kl. 21:45 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |