|
Udfald på Fastspeed internet |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Tonedøv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2011 Status: Offline Point: 123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den ene Connect havde faktisk aktiveret wifi - så nu håber jeg, det bliver bedre uden. Tak igen !
Redigeret af Tonedøv - 01-April-2023 kl. 16:51 |
|
![]() |
|
Tonedøv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2011 Status: Offline Point: 123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lige en hurtig opdatering herfra:
Problemet er ikke forsvundet - helt - men de seneste uger har der været væsentligt færre udfald. Om det så skyldes en tilfældighed, forbedringer hos Fastspeed eller min frakobling af wifi på Sonos, som jeg blev tippet om - tjae, det kan jeg ikke lige gennemskue. Men status er i hvert fald, at p.t. er det til at leve med, så jeg parkerer brevbomberne til Fastspeed indtil videre (de har i øvrigt stadig ikke ringet tilbage efter snart mange uger...) - og håber, de sidste udfald forsvinder med tiden. Uanset hvad, så tak igen for gode input !
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |