|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |
Xstatic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
det er simpelthen en fantastisk nyhed. Tak fordi du videregav den!
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
![]() |
Jeg kører også med lovefilm, og kan fortælle jeg har haft flygtningen og Letters from iwo jima er på vej. Det er kanon og iøvrigt kan fortælles at den kan bestilles på fast track, hvor de garanterer leverance, hvis man leverer tilbage inden 4 dage. Det er smart, men tilgengæld kan man ikke forvente ellers at få alle de film man har øverst på ønskelisten.
|
|
![]() |
|
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Jeg kan ikke finde noget som helst om Blu-ray udlejning på www.blockbuster.dk kan du ikke lige komme med et link, på forhånd tak! Mvh. Soko |
|
![]() |
|
mf140215 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
der er ikke noget på hjemmesiden endnu men de er i butikkerne.... dog ved jeg ikke om det er i alle butikker endnu
ps. det er til normal pris som alm. dvd Redigeret af mf140215 - 02-Oktober-2007 kl. 19:02 |
|
Playstation 3
Nintendo Wii Panasonic TH-37px70 panasonic DMR-EH57 Denon avr 1910 Vienna acoustics Haydn Grand |
|
![]() |
|
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
mf140215, Nooooooj..... det lyder godt!!!! jeg glæder mig til at låne replacement killers på BD når jeg kommer hjem /Halsted |
|
![]() |
|
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Ok, tak for svar Så må jeg nok en tur forbi min lokale filmpusher... Mvh. Soko |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() |
jeg arbejder i playtime og kan da også fortælle at vi her fra i går af (2. oktober) er begyndt at få blu-ray og hd-dvd film..
jeg kunne tage the prestige, blood diamond og et sikkert hit (alle blu-ray) med hjem og afspille på min japanske ps3 (region A).. desuden havde vi også 4-5 hd-dvd titler men da jeg ikke har sådan en afspiller tog jeg dem self ikke med ![]() iblandt hd-dvd titlerne var der fx 300 og matrix - reloaded.. angående pris så tror jeg det bliver det samme som dvd priserne? men er ikke sikker(skal på arbejde i dag så kan nok fortælle om det senere hvis jeg husker det) |
|
![]() |
|
mf140215 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
I uge 42 vil der være lidt over 70 Blu-ray titler til leje i Blockbuster
Redigeret af mf140215 - 09-Oktober-2007 kl. 18:37 |
|
Playstation 3
Nintendo Wii Panasonic TH-37px70 panasonic DMR-EH57 Denon avr 1910 Vienna acoustics Haydn Grand |
|
![]() |
|
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
70 Blu-ray titler!!!! Det er sku stort Har du muligvis en liste over titler? /Halsted |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Det lyder som om jeg skal have et kort til BB!!
![]() ved du hvor udvalget bliver størst? Hvilke butiker man satser på? /Simon |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
![]() |
Skod - hvorfor er det ikke HD-DVD hos BlockBuster
Mon kæresten lægger mærke til at min gamle video bliver udskiftet med en BD afspiller |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Man må gå ud fra at BB Danmark følger konceptet fra deres kollegaer i USA som har valgt at støtte Blu-ray Dette er en god hjælp for Blu-Ray og et massivt slag for HD-DVD |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |