|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | ||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
|
Hehe. BR = Fætter Blu-Ray? |
||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|
Jeg syntes det lyder underligt at Blockbuster kun udlejer BR men samtidig sælger HD-DVD i deres online shop. Damn hvor jeg ønsker at der snart kommer en vinder, eller at kombi afspillere kommer ned i en pris som er til at betale |
||
![]() |
||
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
|
musicus, HAHA.... selvfølgelig er det fætter Blu-ray /Halsted |
||
![]() |
||
it johnni ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 900 |
![]() |
|
det bliver blu-ray som vinder tror jeg. hvad tror i? |
||
![]() |
||
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() |
|
Det samme
|
||
![]() |
||
it johnni ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 900 |
![]() |
|
hvem som får ret ,vil tiden vise |
||
![]() |
||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
|
SÅ KOMMER DER BLU-RAY I BLOCKBUSTER: Blockbuster begynder at udleje Blu-ray fra 8. oktober i Danmark. I starten vil der være 45 titler af vælge i mellem. Om det gælder alle butikker er jeg ikke klar over endnu. Sortimentet vil løbende blive udvidet. Der bliver ingen HD-DVD pt.
Det nye format, Blu-ray har efterhånden vundet fint terræn i det meste af verden. Vi har allerede fortalt, at Blockbuster har valgt at udleje Blu-ray film i USA - men nu er det også Danmarks tur. Nordisk Film har netop sendt os en pressemeddelelse hvor de skriver, at Blockbuster allerede fra oktober måned vil udleje film på det nye format. Formand for Foreningen af danske videogramdistributører Poul Dylov er tilfreds med udmeldingen, og har netop udtalt følgende:
Opbakningen er desuden også fra Blockbuster, hvor Camilla Raffnsøe som er Commercial Director hos Blockbuster siger følgende:
Blockbuster vil begynde at udleje filmene i oktober måned, og antallet af titler vil hele tiden blive udbygget. Redigeret af Iron Man - 06-Oktober-2007 kl. 09:43 |
||
![]() |
||
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
|
lige for at at rette lidt på jer så hedder det ikk br men bd :D bluray disc :P
|
||
![]() |
||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
![]() |
|
Jeg syns det er lidt irriterende at man vælger HD DVD fra!! Man sorterer en mængde rigtig gode titler fra (paramount, universal) og man undsiger de kunder der "kun" har hd dvd!! Man må gå ud fra at det er en velovervejet beslutning... men ikke mindre ærgeligt af den grund!! IMO!! |
||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
||
![]() |
||
PRESTIGE AUTO ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
Ja det er jo latterligt at man ikke fra starten af kan blive enige om en standart....jeg kan ikke forestille mig at nogen har tjent penge på at det enten skulle blive det ene eller det andet da begge parter har brugt oceaner af penge på markedsføring og på at fedte sig ind på de store distributøre for at få deres format forrest i rækken og i sidste ende er det jo dem som har flest penge som vinder....og os som taber da vi nok skal få lov at betale regningen i form af dyrer produkter.. Nå .....men godt at Blockbuster er igang nu ... ER der nogen af jer der har benyttet sig af det endnu? |
||
PRESTIGE AUTO AB
Slottagårdsgatan 3 S-235 35 Vellinge SE. Mobil nr.+46 0708-479911 DK. mobil nr.+45 60659911 WWW.PRESTIGEAUTO.DK WWW.PRESTIGEAUTO.SE cs@prestigeauto.dk |
||
![]() |
||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() |
|
hvad snakker du om.. netop pga krigen FALDER priserne jo på afspillere til formaterne.. at du så måske bliver nød til at købe en afspiller til hvert format løber nok ikke op i mere end hvis du skulle købe 1 afspiller og der kun fandtes 1 format (da prisen så ville være højere anyways) men angående at 'benytte' sig af det, så har jeg som tidligere nævnt haft 3 bd film med hjem - godt nok fra playtime. samme pris som dvd'erne .. og der var vel ikke noget problem? |
||
![]() |
||
PRESTIGE AUTO ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
[/QUOTE] Nu skal jeg forklare for dig hva jeg snakker om Om der var et problem med de 3 BD film du har lejede ved du nok bedst selv.. |
||
PRESTIGE AUTO AB
Slottagårdsgatan 3 S-235 35 Vellinge SE. Mobil nr.+46 0708-479911 DK. mobil nr.+45 60659911 WWW.PRESTIGEAUTO.DK WWW.PRESTIGEAUTO.SE cs@prestigeauto.dk |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |