recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udvid min horisont Recordere!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUdvid min horisont Recordere!

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Direkte link til dette indlæg Emne: Udvid min horisont Recordere!
    Sendt: 12-April-2009 kl. 21:32
Hej Allesammen!

Jeg tæntke det var på tide at udvide min horisont på musik siden.

Jeg elsker musik, og hører det hele dagen, men vil jo gerne høre noget nyt en gang i mellem.

Jeg har utroligt forskelligt musik. Alt fra Depeche Mode, Michael Jackson, Anne Linnet, L.o.c., Guns'n Roses.

Så er modtagelig for alle forslag.

Mvh. Michael
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2009 kl. 21:40

 

 Så lyt til P3, der har de sgu ingen stil, der er en værre gang rod sammen, så der skulle være en god chance for at finde noget nyt der.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2009 kl. 21:44
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 

 Så lyt til P3, der har de sgu ingen stil, der er en værre gang rod sammen, så der skulle være en god chance for at finde noget nyt der.

      Ellers er der jo altid

RØDE MOR

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2009 kl. 21:46

 

 Ja Troels truer og Rebcca brøler.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2009 kl. 22:15
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 

 S� lyt til P3, der har de sgu ingen stil, der er en v�rre gang rod sammen, s� der skulle v�re en god chance for at finde noget nyt der.



Du kunne også vælge at svare seriøst på topic.
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 608
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2009 kl. 22:28
Prøv at lyt til Mike Sheridan  http://www.myspace.com/mikeosheridan

Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
j_skib Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 135
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2009 kl. 22:47
Hej Michael.

3sat sender igen d 1 maj 24 timer med live koncerter. Der er lidt for enhver smag, og så får du billeder med. Her er hvad jeg foreløbelig har klippet ud:

     
Am 1.Mai macht 3sat in seinem Programm Platz für „Pop around the clock“: 24 Stunden lang sind internationale Stars nonstop in aufwändig produzierten Konzerten zu sehen und zu hören. Mit dabei sind: Foreigner, Bon Jovi, ZZ-Top, AC/DC, Genesis, Tina Turner, Coldplay, Alanis Morissette, Nelly Furtado, Beyoncé, Eric Clapton, Bob Dylan, Sheryl Crow, Rihanna, Christina Aguilera und viele andere mehr. Besondere Höhepunkte des berühmtesten Musik-Marathons im deutschen Fernsehen sind die 75minütige Fassung des legendären Queen Konzertfilms "Rock Montreal", das Elvis-Konzert "Aloha from Hawaii“ und der atemberaubend inszenierte Mitschnitt von Madonnas Confessions Tour.

Jeg opretter nok senere en tråd med hele programmet, se evt selv på www.3sat.de og vælg program dato d 1 maj. Jeg synes der er lidt rod med tidspunkterne omkring kl 0600, men 3sat har før rettet i tidspunkterne.

Rigtig god fornøjelse.
Venlig hilsen
Jørgen.
   

Redigeret af j_skib - 12-April-2009 kl. 22:48
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2009 kl. 23:07

Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Så er modtagelig for alle forslag.

Det startede egentlig som CD'er til test, men jeg er kommet til at holde meget af Stockfish Records. Et lille tysk pladeselskab, der producerer de utroligste indspilninger.

Specielt deres "Closer to the music" I+II, der er en slags "greatest hits" indenfor genren.

Genren er John Denver mv.... altså sange med eksempelvis guitar og vokaler. Det lyder kedeligt, men prøv at lyt til nogle af dem. Og når du så får CD'en hjem i anlægget (kan også afspilles som SACD) så løfter det sig flere niveauer over de øvrige indspilninger du har. Der er virkelig kælet for de indspilninger.

Closer to the music I

Closer to the music II

  /Lars



Redigeret af Lars - 12-April-2009 kl. 23:09
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2009 kl. 00:05
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Så er modtagelig for alle forslag.

Det startede egentlig som CD'er til test, men jeg er kommet til at holde meget af Stockfish Records. Et lille tysk pladeselskab, der producerer de utroligste indspilninger.

Specielt deres "Closer to the music" I+II, der er en slags "greatest hits" indenfor genren.

Genren er John Denver mv.... altså sange med eksempelvis guitar og vokaler. Det lyder kedeligt, men prøv at lyt til nogle af dem. Og når du så får CD'en hjem i anlægget (kan også afspilles som SACD) så løfter det sig flere niveauer over de øvrige indspilninger du har. Der er virkelig kælet for de indspilninger.

Closer to the music I

Closer to the music II

  /Lars

Hej Lars.

Super med et konstruktivt forslag som dette (og ikke et som mit eget).

Hvilken afspiller kræves for at afspille de forskellinge formater ?

 

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
jeje Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 568
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2009 kl. 04:10
Jeg vil foreslå at prøve at lytte til musik af:

The White Stripes
Gasolin
Santana (Carlos Santana)
Til top
Wester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 542
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2009 kl. 08:23
Jeg synes helt ærligt, det er et underligt påskeproblem, at finde musikemner i vore dage. Jeg troede det var en påskejoke
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2009 kl. 08:41

Umiddelbart troede jeg også det var en joke da musiksmag er SÅ forskellig, men efter at have læst Lars's indlæg gav det pludselig mening.

Jeg er selv vild med akustisk guitar, gerne spansk, og vigtigst af alt musik der ergodt indspillet. Har desværre ikke en SACD-afspiller da jeg troede det var ved at være på retur, men vil da købe sådan en bandit på et tidspunkt.

 

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu