|
Ue55f8005 erfaringer |
Besvar ![]() |
Side <1 891011> |
Forfatter | ||||
wezi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2010 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 203 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
På mit tv, kan jeg bruge alle USB portene til min eksterne harddisk. Og den skal ikke have nogen anden strømkilde end usb porten, så jeg vil gå ud fra at din haddisk tager for meget strøm.
|
||||
MvH Daniel
|
||||
![]() |
||||
festaben ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 199 |
|||
Ok. Hvilken disk bruger du (mærke og størrelse)? |
||||
---------------------
Samsung UE55F8005 Yamaha Rx-A2020 Dali Fazon F5 (x2), Dali Fazon LCR (x3) B&W PV1 PS3 80 GB |
||||
![]() |
||||
wezi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2010 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 203 |
|||
Jeg bruger en Western digital wdbpck0010bbk-01 på 500 GB, den er købt i elgiganten, men jeg kan ikke lige finde den derinde mere, du kan sikkert finde den på nettet også. Men jeg går ud fra at denne virker også: http://www.elgiganten.dk/product/tablet-pc-hardware/harddisk-usb-stick/WD1TBMOBUSB3/westerm-digital-portabel-ekstern-harddisk-1tb
|
||||
MvH Daniel
|
||||
![]() |
||||
MATRIX ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 265 |
|||
1. Der tror jeg du tager fejl, mener helt bestemt at det er en blåt usb3 port som jeg har brugt, men det chekker jeg senere. 2. Da mine 2 USB3 begge er i brug og med film, kan jeg ikke lige lave en test selv. Men check her: http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleid=2688&page=3 Er det samme hastighed din USB fysiske disk præstere ? 3. Jeg bruger som sagt 2 USB3. Et i mit Samsung F8005 og et i en 2012 Philips tv. Har nok optaget og slettet mellem 50 og 100 udsendelser og har aldrig set et eneste problem. Men måske jeg bare er heldig med begge tv. Redigeret af MATRIX - 05-August-2013 kl. 12:30 |
||||
![]() |
||||
Allan m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2011 Status: Offline Point: 86 |
|||
Det kunne være dejligt , hvis det kom på tilbud
![]() 16.000 kr synes jeg er for meget....
|
||||
![]() |
||||
festaben ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 199 |
|||
Umiddelbart tror jeg ikke prisen falder vildsomt meget. Det er allerede ca. 10.000 under prisen ift. da det kom frem. Sidste års modeller (UE55ES8005) endte i ca. 15.500 og det var helt op til at F modellen kom frem før sommeren. Redigeret af festaben - 06-August-2013 kl. 08:58 |
||||
---------------------
Samsung UE55F8005 Yamaha Rx-A2020 Dali Fazon F5 (x2), Dali Fazon LCR (x3) B&W PV1 PS3 80 GB |
||||
![]() |
||||
Allan m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2011 Status: Offline Point: 86 |
|||
Okay. så kan være , at jeg skal gå efter et UE46F8005.
det falder nok heller ikke mere end de 9500.kr |
||||
![]() |
||||
aznhandles ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
|||
jeg er ret sikker på de falder yderligere til jul :-)
|
||||
![]() |
||||
Dovenlas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
|||
Samsung Led EU46F8005 er da på bud i Bilka til 9499,- nu |
||||
![]() |
||||
|||
Tror nu det var 55" der var ønsket.....
|
||||
---------------------
||||
![]() |
||||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
|||
Sorry for at vække en gammel og afdød tråd til live igen, men er det stadig et problem med nyere firmwares? Og gælder det samtlige tilslutningsmåder, dvs. HDMI ARC, digital optisk og headphone udgangen? |
||||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
|||
Det er der stadig, men kan sagtens omgåes ved at bruge IR blasteren og "snyde" TV'et ved at programmere det til at tro det styrer en ekstern receiver. Det er lidt fjollet at man skal gøre det på den måde, med et er altså ikke en katastrofe som der skrives...
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 891011> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |