|
Ue55f8005 erfaringer |
Besvar | Side <12345 11> |
Forfatter | |||
ricas
Bruger Oprettet: 18-Januar-2004 Status: Offline Point: 55 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Min Logitech Harmony og den medfølgende sorte (IR) fjernbetjening styrer Sonos'en fint - ville selvfølgelig være smartere hvis den menu ikke poppede op men den forsvinder dog af sig selv. Den lille smarte medfølgende fjernebetjening kan desværre nok ikke umiddelbart bruges da den jo er opkoblet via Bluetooth, med mindre at Samsung ændrer noget i firmware ? |
|||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Samsung skal bare gøre to ting
|
|||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Problemet ligger jo i at TV'et viser en dialogboks. Sonos kan kun gøre noget ved interfacaet via SPDIF og det virker jo fint. Det er Samsung der skal tage sig sammen. Løsningen kunne være at bruge en universalbetjening og programmere nogle andre knapper (eks. fra et helt andet TV) som volumenjustering. Og så skal du blot skrue helt ned for TV'ets indbyggede volumen og undlade at slå lyden fra via menuen. |
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
ricas
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg kan ikke få PIP til at virke, ligesom at der ikke er 'billede på' når guiden vises ?
Nogen forslag ? |
|||
Flot
Junior bruger Oprettet: 07-Marts-2006 Sted: Frederiksberg C Status: Offline Point: 49 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Lyder som det klassiske problem der også var på E-modellen. Det var noget med at enkelte kanaler skulle slettes - jeg husker ikke lige hvilke. Prøv at søg herinde for det er nævnt andre steder.
|
|||
wiesel
Bruger Oprettet: 25-August-2008 Sted: Valby Status: Offline Point: 207 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hos YouSee skal du slette følgende kanaler, for at på billede på i guiden. 117 Event 118 EventHD 310 C Frst 311 C Hits 313 C Seri 314 C Emo 316 C C8 |
|||
ricas
Funktioner
Tak(0)
|
||
Slette dem ? Hvorfor ? Kan jeg så ikke se de kanaler længere ? Mvh |
|||
wiesel
Bruger Oprettet: 25-August-2008 Sted: Valby Status: Offline Point: 207 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan ikke lige huske den tekniske begrundelse til hvorfor, ved bare at det virker. Kan du da se dem i forvejen? Hvis ikke, er der jo ikke nogen grund til ikke at slette dem. |
|||
jan0112
Bruger Oprettet: 08-November-2005 Sted: Sweden Status: Offline Point: 125 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis jeg ikke trækker gardinet for vinduet der er foran tv'er, så kan jeg se alle regnbuens farver i skærmen (når den er sort). Det problem havde jeg ikke på mit Pioneer plasma. Er der noget galt med skærmen, eller er det bare normalt med LED?
|
|||
mkirkelund
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det har noget at gøre med coatingen. Samme problem så man på sidste års modeller. LGs lider af samme problem. Kan tydeligt ses i butikken jeg arbejder i særligt lys.
|
|||
festaben
Bruger Oprettet: 17-Juni-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 199 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg kan i sollys også se regnbue-farver hvis jeg virkelig anstrænger mig. Under normalt brug ser jeg det ikke.
Nogen der har prøvet at bruge en ipad i stedet for at android tab til "smart" funktioner som "swipe it", screen mirroring" og generelt bare at bruge den som tastatur til skærmen??? Fik en samsung tablet med til tv´et (havde en i forvenej, så har ikke pakket denne op), men vil egentlig gerne have en ipad da jeg syntes bedre om brugerfalden her. |
|||
jan0112
Bruger Oprettet: 08-November-2005 Sted: Sweden Status: Offline Point: 125 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Sidder og ser en fantastisk landskamp (not), og jeg må sige at skærmen skuffer fælt.
Det er ikke fordi der er slør efter spillerne, alle undtagen de nærmeste er så utydelige, så det er svært at se deres trøje nr. Det kan ikke være rigtigt at min gamle Pioneer 427 viser et bedre billede. Jeg er sku skuffet. |
|||
Besvar | Side <12345 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |