recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ue55f8005 erfaringer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ue55f8005 erfaringer

 Besvar Besvar Side  <12345 11>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
dktipe Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 15-December-2006
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dktipe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2013 kl. 22:17
Hej.

Iøvrigt nogle som ved om man kan tilslutte 2 stk. USB harddiske til tvét så man f.eks. kan optage 2 programmer samtidigt hvis man ikke ser noget på tv'et når nu der er dobbelt DVD-C tuner i tv'et  ?

Mvh Tim 
Til top
dktipe Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 15-December-2006
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dktipe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2013 kl. 15:33
Hej. Har købt Samsung UE55F8005 hos Bilka, og vil nu gerne købe en harddisk som jeg kan slutte til tv´et. 

Jeg påtænker på et tidspunkt at vægmontere tv´et så det må gerne være en harddisk som kan gemmes bag ved tv'et. 

Er der nogle der har erfaringer med hvilken harddisk jeg skal gå efter, den må samtidig gerne være så lydløs som muligt. 

På forhånd tak. 


Mvh Tim 
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2013 kl. 13:59
Oprindeligt skrevet af B66129 B66129 skrev:

Find manualet, tjek bagsiden og om der står det er EVO-kit klar og så ved du om det kan - alternativt så ud og kigge i butikkerne.

Min F6475 kan godt bruge EVO-kit

Det har den altså ikke. Hvis du har fået at vide, at dit F6475 har Evolution Kit i butikken, så skal du have pengene tilbage. Se evt. Samsungs hjemmeside:

Det er kun 7, 8 og 9 LED-serierne fra 2012 og frem samt 8 plasma-serierne fra 2012 og frem. Så det er ES7005, ES8008, ES9005 og E8005 fra 2012 samt F7005, F8005, F9005 og F8505 fra 2013.
Til top
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 1465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oo27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2013 kl. 16:20
Oprindeligt skrevet af B66129 B66129 skrev:

Find manualet, tjek bagsiden og om der står det er EVO-kit klar og så ved du om det kan - alternativt så ud og kigge i butikkerne.

Min F6475 kan godt bruge EVO-kit

Hvor sikker er du på at din 6475 kan opgraderes med EVO kit?

Synes alle google søgninger og info. på diverse officielle Samsung sider siger det kun er 7000/8000 serien der kan opdateres?!
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2013 kl. 19:06
Ville jo være fedt hvis sådan et kit kunne smide XBMC på :)
Til top
MATRIX Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-November-2008
Status: Offline
Point: 265
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MATRIX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2013 kl. 19:21
De nye 2013 modeller har også mulighed for opgradering med Evolution kit.
Det kan ses bag på, hvor der er lavet plads til at tilslutte "kittet"
Til top
ElCapitano Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-April-2011
Status: Offline
Point: 145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ElCapitano Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2013 kl. 14:02
Oprindeligt skrevet af Dorf Dorf skrev:


Oprindeligt skrevet af B66129 B66129 skrev:

Er i sikre på at den kan trække .srt filerne med over når den afspiller filmen via NAS for det kan mit 2013 6475 fra Samsung ikke - jeg skal bruge en ekstern USB HDD med filmen på og .srt filen for at det virker. 

Så med de erfaringer jeg har med film xxx.mkv + xxx.srt vil jeg sige at det IKKE virker, kun via USB+HDD har jeg fået det til at virke

Og jeg har ikke problemer med diverse (MKV) filer i størrelse 1,5 GB til de største på 30 GB som jeg har liggende på min NAS - TV kablet til router, ikke noget med WIFI her !
 

Hvad bruger du til at afspille dine film på tv'et? Plex?
Jeg købte for et ½ år siden et 32ES6715 til soveværelset det er først for nyligt jeg fandt ud af hvorfor mine eksterne srt filer ikke kunne afspilles (via plex). Ligesom dig sreamer jeg fra nas men med plex app'en.
Hvis det fungerer med 2012 modellerne skulle det gerne fungere med de nye, selvom jeg ved reglen ikke altid holder.


Jeg har ellers aldrig haft problemer med mine eksterne undertekster  når jeg afspiller  via DLNA eller UPNP, altså uden plex app'en.



Jeg benytter Plex på mine Samsung TV.
Undertekster virker upåklageligt.
Plex Samsung App version 1.002
Til top
B66129 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér B66129 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2013 kl. 12:13
Find manualet, tjek bagsiden og om der står det er EVO-kit klar og så ved du om det kan - alternativt så ud og kigge i butikkerne.

Min F6475 kan godt bruge EVO-kit
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2013 kl. 11:13
gider bare ikke smide 25k efter en model som ikke kan opgraderes på det punkt. uden at skulle købe nyt fjerner.
Til top
festaben Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér festaben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2013 kl. 10:35
Mener at det var med ES der blev introduceret, men skulle så være tilgængeligt til alle de kommende modeller
---------------------
Samsung UE55F8005
Yamaha Rx-A2020
Dali Fazon F5 (x2), Dali Fazon LCR (x3)
B&W PV1
PS3 80 GB
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2013 kl. 10:29
Ville lige høre jer ad om det kun er samsung ES modeller som har det evolution kit til fjernsynet??
Til top
MATRIX Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-November-2008
Status: Offline
Point: 265
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MATRIX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2013 kl. 09:56
Oprindeligt skrevet af festaben festaben skrev:

Oprindeligt skrevet af MATRIX MATRIX skrev:

Tak for dit input festaben.

Jeg får dog overhovedet intet frem på skærmen hvis jeg trykker "Tools" når jeg har fremhævet en optagelse.
Vildt mærkeligt, hvordan man sletter igen.

Mvh, Matrix


Huskede også fejl ift det er f8005 (og ikke es8005). Når man er på "siden" med det optagede indhold går man op i menu punktet i øverste højre hjørne og herfra kan man vælge slet. Når man har gjort det skal man ned og vælge de filer man ønsker at slette for herefter at trykke slet igen (lidt for kompliceret efter min mening). Håber det hjælper dig.


Nice, det virkede, tak for hjælpen.
Vildt besværligt, det må Samsung da kunne gøre bedere :)

 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 11>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu