recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ue55f8005 erfaringer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ue55f8005 erfaringer

Besvar Besvar Side  <12345 11>
Forfatter
Besked
ricas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Januar-2004
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ricas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2013 kl. 22:42
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Nej.

Jeg kodede fjernbetjeningen til at bruge andre knapper pil-op og ned, men det var ikke skide smart, for så skruer den op og ned når man arbejder med pilene.

Min Logitech Harmony og den medfølgende sorte (IR) fjernbetjening styrer Sonos'en fint - ville selvfølgelig være smartere hvis den menu ikke poppede op men den forsvinder dog af sig selv.

Den lille smarte medfølgende fjernebetjening kan desværre nok ikke umiddelbart bruges da den jo er opkoblet via Bluetooth, med mindre at Samsung ændrer noget i firmware ?  
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3978
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2013 kl. 23:06
Samsung skal bare gøre to ting

• Gøre det valgbart om man vil have advarslen om man har eksterne højttalere på, eller helt fjerne advarslen igen. Den var der ikke på det TV jeg købte. Den kom uønsket i en firmware opdatering

• Fjerne advarslen om at kameraet er slået ned. Totalt latterligt den kommer. Jeg har slået både stemme og bevægelseskontrol fra, så hvorfor fortæller den mig så at kameraet er nede hver gang jeg tænder. Det kan den fortælle mig, når jeg starter en app der kræver kamera.

Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 12:19
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Har i prøvet at forhøre jer, hos Sonos eller hifi-klubben? 
Min erfaring med Samsung support, er at de er total ubrugelig, så det er en lukket vej.
Så chancen for at få ændret noget, er helt sikkert langt bedre via Sonos.   

Problemet ligger jo i at TV'et viser en dialogboks. Sonos kan kun gøre noget ved interfacaet via SPDIF og det virker jo fint. Det er Samsung der skal tage sig sammen.

Løsningen kunne være at bruge en universalbetjening og programmere nogle andre knapper (eks. fra et helt andet TV) som volumenjustering. Og så skal du blot skrue helt ned for TV'ets indbyggede volumen og undlade at slå lyden fra via menuen.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
ricas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ricas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 16:05
Jeg kan ikke få PIP til at virke, ligesom at der ikke er 'billede på' når guiden vises ?

Nogen forslag ? 
Til top
Flot Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Marts-2006
Sted: Frederiksberg C
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 16:13
Lyder som det klassiske problem der også var på E-modellen. Det var noget med at enkelte kanaler skulle slettes - jeg husker ikke lige hvilke. Prøv at søg herinde for det er nævnt andre steder.
Til top
wiesel Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-August-2008
Sted: Valby
Point: 207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiesel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 16:28
Oprindeligt skrevet af ricas ricas skrev:

Jeg kan ikke få PIP til at virke, ligesom at der ikke er 'billede på' når guiden vises ?

Nogen forslag ? 

Hos YouSee skal du slette følgende kanaler, for at på billede på i guiden.

117 Event
118 EventHD
310 C Frst
311 C Hits
313 C Seri
314 C Emo
316 C C8
Til top
ricas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ricas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 17:50
Oprindeligt skrevet af wiesel wiesel skrev:

Nogen forslag ? 

117 Event
118 EventHD
310 C Frst
311 C Hits
313 C Seri
314 C Emo
316 C C8

Slette dem ? Hvorfor ? Kan jeg så ikke se de kanaler længere ?

Mvh
Til top
wiesel Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-August-2008
Sted: Valby
Point: 207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiesel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 18:12

Oprindeligt skrevet af wiesel wiesel skrev:

Nogen forslag ? 

117 Event
118 EventHD
310 C Frst
311 C Hits
313 C Seri
314 C Emo
316 C C8

Slette dem ? Hvorfor ? Kan jeg så ikke se de kanaler længere ?

Mvh

Kan ikke lige huske den tekniske begrundelse til hvorfor, ved bare at det virker. Kan du da se dem i forvejen? Hvis ikke, er der jo ikke nogen grund til ikke at slette dem.
Til top
jan0112 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-November-2005
Sted: Sweden
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan0112 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 20:24
Hvis jeg ikke trækker gardinet for vinduet der er foran tv'er, så kan jeg se alle regnbuens farver i skærmen (når den er sort). Det problem havde jeg ikke på mit Pioneer plasma. Er der noget galt med skærmen, eller er det bare normalt med LED?
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 21:04
Det har noget at gøre med coatingen. Samme problem så man på sidste års modeller. LGs lider af samme problem. Kan tydeligt ses i butikken jeg arbejder i særligt lys.
Til top
festaben Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Juni-2010
Sted: Aalborg
Point: 199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér festaben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 22:29
Jeg kan i sollys også se regnbue-farver hvis jeg virkelig anstrænger mig. Under normalt brug ser jeg det ikke.
Nogen der har prøvet at bruge en ipad i stedet for at android tab til "smart" funktioner som "swipe it", screen mirroring" og generelt bare at bruge den som tastatur til skærmen??? Fik en samsung tablet med til tv´et (havde en i forvenej, så har ikke pakket denne op), men vil egentlig gerne have en ipad da jeg syntes bedre om brugerfalden her.
Til top
jan0112 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-November-2005
Sted: Sweden
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan0112 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 21:05
Sidder og ser en fantastisk landskamp (not), og jeg må sige at skærmen skuffer fælt.
Det er ikke fordi der er slør efter spillerne, alle undtagen de nærmeste er så utydelige,
så det er svært at se deres trøje nr. Det kan ikke være rigtigt at min gamle Pioneer 427
viser et bedre billede. Jeg er sku skuffet.
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 11>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu