|
Uheld med iPhone 5, kan det fikses? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der ikke noget med, at mobiler skal stilles på højkant, så hvad der måtte være trængt ind, evt. kan komme ud? Bagcoveret kan velsagtens ikke hives af en iPhone, som man ellers kan med alle andre?
Men er der liv i dyret, så prøv da, imens du overvejer reparation, at sætte den på højkant på en LUN radiator. Denne må nok ikke brøle af sted... Måske SKAL du have den af sted, fordi det kan jo gå ud over meget andet i den, fx displayet.
Redigeret af turbo2 - 26-December-2013 kl. 20:00 |
|
ladiesman217
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige prøvet at plante den på højkant på en lun radiator, men har dog ikke slukket den, kun standby.
Jeg prøver at se tiden an, for lige nu der virker den i hvert fald upåklageligt. Så vidt jeg kan se så er der ikke sket noget med displayet, og touch er heller ikke påvirket negativt.
|
|
|
|
TobiasKM
Guld medlem Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når den nu virker igen, så havde jeg også bare ventet og se om der kom nye problemer med tiden. Ingen grund til at bruge en formue på reparationer hvis der ikke er nogen grund til det :)
|
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du BØR nok slukke den, mens den står og sunder sig i varmen, for at undgå evt. kortslutning - du kan vel forhåbentligt koden?
|
|
ladiesman217
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja ja jeg kan da koden/koderne... Vi må se om den brokker sig :)
|
|
|
|
Kennethxyz
Super bruger Oprettet: 07-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 269 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har prøvet at man ikke kunne høre hvad der blev sagt i højtaleren.
Grunden var at der var kommet noget væske, der havde tørret hen over gitteret til højtaleren og havde dannet en film så man ikke kunne høre noget. Jeg rensede med en vatpind og koldt vand. Og det virkede med det samme |
|
Sony KDL-55AF8
Sony Playstation 5 Mac Mini |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |