|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
mstoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
/me sets mode +ignore @ Hother
Sagem 81 skulle komme i løbet af maj måned? |
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
![]() |
Ad: Bedste HD-Oplevelse: Jeg har bestilt noget der hedder: Antartica Dreaming, fordi der er en der hedder Hansen her på forum der har sagt den er rigtig fin!!! Amazon.com er klar med omgående lev. Det var de da for et par dage siden!! Det bliver spændende!! Redigeret af Pede8000 - 05-Maj-2007 kl. 19:11 |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
DAV mstoft - tja, jeg kan ikke svare dig med sikkerhed, men i forhold til de oplysninger jeg ligger inde med, så kommer den inden for 14 dage. Du altså ikke hænge mig (jeg ved jo at du har lyst) |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
mstoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
Pede8000:
Fedt ![]() Det kunne være fedt med en referencetråd her på recordere, hvor man kan få hjælp til at beslutte sig for hvilken udgivelse der skal smides på afspilleren når vennerne skal imponeres ![]() Hother: Det lyder godt! Jeg tænkte at jeg ville udvide min kabeltvpakke når den nye Selector kom ud. Jeg tænker enten TV1000-pakken eller Canal+ pakken. Nogen som har erfaring med abonnement på en eller begge? Kom gerne med lidt info på kvaliteten de hver især sender i osv. ![]() |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Mstoft - Hansen (som Pede nævner) det er også mig
![]() ![]() Redigeret af Hother - 05-Maj-2007 kl. 19:40 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
Kom nu, kom nu - hvem har TV1000 og Canal+?
![]() |
|
![]() |
|
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
Hej Jeg har haft Canal+ og de sender i en rigtig god kvalitet, og man kan altid nå at se filmene osv fordi det hele bliver genudsendt 15 gange |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
|
![]() |
Havde du alle Canal+ kanalerne? I så fald må der have været rigeligt at vælge i mellem.
|
|
![]() |
|
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
Tjae: alle syv Canal+ kanaler. Tre filmkanaler, to sportskanaler, en HD-kanal og Canal+ Mix. HD kanalen ja hvad skal jeg sige de har kørt med snart de samme 12 film i 3/4 år og de er ikke i HD, de er bare opskalleret. De 3 andre film kanaler, efter 2 mdr bliver man "jeg" træt af at se det samme hele tiden. De andre så jeg næsten ikke. |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
|
it johnni ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 900 |
![]() |
hejsa. jeg har alle tv1000 og canal+ total pakke ,de sender mange film ,de sender meget af de samme film igen og igen. der er også 3 sports kanaler med i canal+ pakken canal+ sport 1 og 2 og canal+ hd , men canal+ soprt hd er ikke med i canal+ pakken hos tdc ,kun hos canal-digital du kan læse mere om canal+ programpakke og andet på http://privat.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_p_tv_digi_prpk_ov r Redigeret af it johnni - 06-Maj-2007 kl. 14:56 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tænker bare det kunne være rart at få noget ud af sit TV hvis man har smidt adskillige tusinde kroner efter både det og sin HD selector. - og umiddelbart synes jeg ikke den alm. fuldpakke er tilfredsstillende i sig selv.
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Og hvad mener du så helt præcist med dét? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |