recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Uncharted 2 gameplay + andet info!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUncharted 2 gameplay + andet info!

 Besvar Besvar Side  123 7>
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Emne: Uncharted 2 gameplay + andet info!
    Sendt: 16-Maj-2009 kl. 01:34
Uncharted 2: Among Thieves

Uncharted 2: Among Thieves Boxshot 

9.5/10 ved Gamespot. 96/100 i gennemsnit, ved metacritic, ud af 69 professionelle bedømmelser.

Gameplayet virker mere flydende (efter min mening) end i etteren, og jeg kan godt lide hvordan de forskellige nærkampsmanøvre blev udført. Og det med det væltede bord var nu en fed lille overraskelse. :) Det skal nok blive godt, og helt sikkert bedre end etteren!

Desuden er det også muligt at komme med i multiplayer betaen ved preorder af spillet. Naughty Dog har udtalt sig om at den nye multiplayer del ikke har indvirkning på singleplayerdelen. Dvs at singleplayerdelen ikke bliver mindre, eller dårligere bare fordi at de har brugt lidt tid på noget multiplayer.

For mere om multiplayer så er der en video på PSN butikken der hedder noget med InFAMOUS/Uncharted..

InFAMOUS

inFamous Boxshot

9/10 ved Gamespot. 85/100 i gennemsnit, ved metacrtic, ud af 98 professionelle bedømmelser.

Det bliver helt sikkert også et godt hit, det har allerede fået 9.2, 9.0 og 8.7 ved de forskellige IGN hjemmesider, samt 9.0 et andet sted.  Der er nogle videoer af spillet på PSN butikken, ellers kan jeg lige kort fortælle at det er et spil a la GTA (open world/sand box), hvor man er en form for "superhelt" med elektriske kræfter, der desuden også har en fornem klatreevne. I spillet har man muligheden for at være god eller ond, alt efter hvordan man hjælper byens befolkning (udseendet skifter på hovedpersonen og byen). Dvs at spillet kan spilles 2 gange, da man skal være ond/god for at låse op for forskellige evner og forskellige ekstra missioner. Spillet skulle vare ca. 25 timer hvis man gennemfører både den gode og onde del uden ekstra missionerne + at der vidst skulle være nogle ting man kan samle op - trophy "mission", går jeg ud fra. Jeg ville mene at man sagtens kan bruge 30-35 timer på dette spil uden at blive træt af det, hvilket er ganske fornuftigt. Ellers vare spillet nok et sted mellem 10-13 timer for hver gennemførsel, uden tid til ekstra missioner/trophies.

Men man må jo sige at det ser rigtig lovende ud for Sony i år, nu mangler vi bare noget mere God of War samt Gran Turismo 5 - hvilket forøvrigt skulle have 600 biler, 94 baner + de baner der er "omvendte", variende vejrforhold, dag/nat (cyklus?) også kan bilerne muligtvis tage skade. Spillet kommer enten i November eller om en 10-11 måneder.

Demon's Souls

Demon's Souls Boxshot

9/10 ved Gamespot. 89/100 i gennemsnit, ved Metacritic, ud af 38 professionelle bedømmelser.

Spillet kan købes ved www.coolshop.dk da de importerer fra USA.

Hvis nogen af jer trænger til et rigtig godt - dog svært/hardcore- RPG, så bør i importere Demon's Souls. Der er ikke mange reviews af det, da spillet skal importeres fra Asien (importer den asiasiske version, da denne har engelsk tekst) Hvis nogen er interesseret i dette spil jeg godt hoste op med lidt information. Men lige for at nævne lidt så er der masser af STORE boss-monstre i dette spil, vi snakker altså store drager, trolde og demoner. Man kan også spille co-op online, men gør man dette, tillader man på samme tid at andre kan "invardere" dit spil, og slå dig ihjel! Det skal også lige siges at spillet skulle være utroligt komplex, hvis man selv tillader dette, men det er ikke noget som bør skræmme folk væk.

Alle spille udkommer kun til playstation 3.

 



Redigeret af SteffenD89 - 17-Oktober-2009 kl. 13:41
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2009 kl. 01:48
Uncharted 2 bliver alt for vildt. Det første spil tog virkelig fusen på mig. Grafikken virker overdrevet godt på de forskellige screenshots af spillet, og ja, det hele virker mere flydende. Synes dog at det første spil måske var en anelse for sukkersødt, men Uncharted 2 skulle denne gang være mere voldeligt og dystert.

Jeg faldt over denne meddelelse på en engelsk hjemmeside:

- Naughty Dog states they were using only 30% of the PS3's power with Drake's Fortune and are planning to use nearly 100% with Among Thieves.

Hvis det er sandt, bliver vi vidne til et sandt orgie. Glæder mig vanvittigt

Med hensyn til Infamous ser det absolut rigtig lovende ud. Virker ret nytænkende.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2009 kl. 18:42

De bruger næppe 100% af PS3'ens kræfter, men ja. det Bliver nok "mindblowing":D

Jeg ved ikke om InFAMOUS er nytænkende, men fedt koncept alligevel.

Til top
MartyMcFly Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2009 kl. 18:33

Vi blev vildt glade for fælleskøb med Panasonic for et par år siden. og hvorfor ikke give lidt tilbage til et fora hvor jeg nok læser emre end kommenterer...

Og når nu der bliver skrevet om Uncharted 2 - så vil jeg gerne på vores spil-site, og egne vegne give 5 brugere herinde mulighed for at deltage i Uncharted 2 multiplayer-demoen

Nedenfor er der 5 koder (lad nu være med at nuppe dem alle selv - men nøjes med én og lad andre også få glæde af dem).

Man skal gå ind i kontoindstillinger på PS3'erens XMB - vælge Redeem Codes - og indtaste koden - og hente betaen.

God fornøjelse.

 P5TB-MTB4-CF98
 58PN-H3BF-TBKT
 CTFX-RGB9-I538
 EEGD-PDB5-KI45
 P9XP-5KB8-3EAJ



Redigeret af MartyMcFly - 07-Juni-2009 kl. 18:34
Til top
Krusty the Clow Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Juli-2008
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2009 kl. 19:08

til MartyMcFly

tak for koden har brugt P5TB-MTB4-CF98

Til top
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 654
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2009 kl. 19:54
Tusind tak.
Brugt 3'eren der starter med ctfx
Til top
loop99 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 10-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2009 kl. 20:37
Lækkert ;)

Jeg nuppede 58PN-H3BF-TBKT.

Det var den eneste som virkede, så de andre er vist også taget.

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2009 kl. 22:07

Uncharted 2 bliver sikkert underholdende. I de 7-10 timer det kommer til at vare.

Til gengæld forstår jeg virkelig ikke hypen over InFamous? Demoen gav i hvert fald ikke mig et særligt spændende indtryk, tværtimod skuffede det mig, at det ellers fede koncept blev udført halvt-ringe med kedelig grafik og fysik og en kedelig intro på spillet. Det var dog action packed.


BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 10:06

Jeg har enddu ikke prøvet Infamous, men det har da fået nogle glimrende bedømmelser fra flere store spilhjemmesider Jeg tror at det er en af de spil jeg vil låne ved www.gamescribe.dk, når de engang får det.

<Et andet, spændende spil, er ModNation Racer - det er bygget af samme koncept som med LBP. Det er et gokart spil a' la mario kart men her har man muligheden for selv at bygge sine baner, maler sine køretøjer og skifte tøj på ens person, ligesom i LBP.

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 13:39

Hvornaar skulle Uncharted komme? Til jul?

Ud over det saa glaeder jeg mig til Modern Warfare 2, MAG, og det nye PixelJunk af spil, der skulle komme i aar. Senere kommer saa Heavy Rain og GOW3!


BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 15:36

Tjaed det tror jeg.. Det kommer i hvert fald i dette år.

Modern Warfare tror jeg at jeg springer over og MAG virkede lidt små kedeligt til E3, blev faktisk lidt skuffet af det, men det kan jo være at jeg ændre syn når det udkommer

Men det er da helt sikkert nogle spændende år og være PS3 ejer (2009-2010), der går desuden også rygter om at GT5 har en mulighed for at komme i år, selvom jeg tvivler..

Til top
MartyMcFly Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 18:51

Kan i hvert fald stå inde for MAG - Massive Action Game. Var et smut i Seattle og spille det for en måneds tid siden. Det er klart et skridt i den rigtige retning, efter at Zipper gik lidt i ged efter SOCOM 2.

Modnation Racers ser ud til at blive et underholdene og meget bruger-baseret spil. Meget let at gå til.

Jeg vil personligt nok mene at hvis man springer Modern Warfare 2 over, så må man generelt være imod genren. Det er simpelthen noget af det bedste indenfor FPS efter min mening.

Uncharted 2 har en target-date der hedder august - det betyder som regel at det med hiv og sving lander et par måneder efter. Mit bedste bud er ultimo september, eller som en stærk oktober-titel.

inFAMOUS er et meget habilt spil, til trods for nogle små-glitches hist og her, så byder spillet på en by (Empire city) som er dynamisk og fyldt med liv - og fjender. Et udvalg af missioner og sidemissioner (sidstnævnte dog i lidt for lidt varierende grad) der giver en del spiltimer - og en ganske god historie, og så sidst men ikke mindst et gameplay der faktisk har nok incitament i sig til at man kan gennemføre det først som en "helt" og herefter som en anti-helt og få nye oplevelser med i begge versioner.

Pixeljunk Shooter (som det kom til at hedde) har vi ligeledes omtalt og prøvet. Det er helt klart typisk Pixeljunk-titel. Fed underholdning på en meget let, og samtidig udfordrende og sjov måde. Minder meget om flere af de gamle arkade-spil fra den gang det kostede to en-kroner at spille et par minutter.

Heavy Rain har læssevis af potentiale til at give en meget anderledes oplevels. Det kan dog godt være det bliver tabt på gulvet, men de 12 minutters gameplay jeg har prøvet, der var jeg klart underholdt. Kunne dog frygte at det bliver hypet for meget, og fremvist for lidt, så folk kun kan ende med at blive skuffet.

Med lidt held bliver det vist åbent på messen i Køln, så de almindelige brugere kan få fingrene i en god bid demo, og dømme spillet ud fra det, og ikke hvad spilverden generelt kaster om sig af rosende lovord om spillet

Men ja - der gemmer sig en del i 2009 og 2010 både på Playstation 3 og Xbox 360.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu