|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | |
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Marty, var du derover som privatperson eller arbejder du i branchen? Du har ret i at Heavy Rain bliver hypet - indtil videre kan jeg dog godt forstå hypen. Det spil tiltaler mig meget. Du har også ret i mht. Modern Warfare. Hvad tænker du på Steffen? Jeg ved du ender med at købe det Dejlig nyhed med at Uncharted kommer så hurtigt efter sommeren, så kan jeg nå at spille det inden alle sportsspillene kommer lidt senere. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
MartyMcFly ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
Som redaktør på spilsite - jeg vil ikke annoncere, da jeg ikke er sikker på Recordere's politik om dette. Mht. Uncharted 2, så tror jeg ikke på august, selvom Sony gerne vil have det ud der. men september / oktober er nok nærmere det realistiske. Sportspil, der hopper jeg nok mest på Tiger Woods 10 - golf er afslappende og fedt multiplayer på samme tid. FIFA har mine fingre bare aldrig været gode venner med på andet end serie 6-amatør basis :P |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Jeg tror det er ok, at man nævner hvor man arbejder :) Jeg gætter på gamereactor? Eller måske PS3fan? Jeg kender sgu ikke andre danske spilsites...hehe... |
|
BORING! |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Næh.. jeg føler bare ikke nogen rigtig trang til MW2, længere er den ikke. Jeg er interesseret i MAG, og har gennemført Resistance 2 3 gange, samt Resistance 1 og killzone 2, så genren har jeg absolut intet imod. |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Det burde ikke være noget problem, tjekker du hifi/tv afdelingen finder du andre fagfolk der også bruger fritiden herinde, den ene (Otto) som endda nok har fået nogle kunder igennem sider som denne og hifi4all. Og nej, spillenes udgivelses dato er kun en ca dato |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg lod WaW glide ligeså stille forbi uden at blive interesseret så det samme sker nok også med MW2. Jeg må da indrømme, at jeg synes nogen af trailerne virker interessante, men om spillet ligefrem er det bedste af sin genre er nok mere en smagssag Men det er nu ikke fordi at jeg har nogle rigtige klager af MW spillene, jeg har da spillet det rimeligt meget på Xbox 360, men nu er det ligesom prøvet og nu har jeg lyst til noget a' la BF2. Jeg er desuden også pumped for Gran Turismo 5 samt Final Fantasy XIII, og måske MGS:R. MAG venter jeg lige og ser hvordan det bliver, de 2 andre skal nok levere
|
|
![]() |
|
MartyMcFly ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
jaja steffen - vi begår alle fejl her i livet Hvis du kan lide Resistance 1 & 2 - så vil du efter min bedste overbevisning få endnu bedre og mere varieret gameplay ud af MW og når den tid kommer MW2 - multiplayer mener jeg nu også er bedre i MW - men er klart en smagssag... Sidder i det daglige på www.playstadium.dk vi har nu 5 år på bagen som nyhedssite, og +8 år som forum - oprindeligt udsprunget et community alene med fokus på SOCOM, men som så udviklede sig henover årene. Nu med hovedvægt på nyheds-sitet, og et hyggefora for nye, gamle, spæde og garvede gamere - hvor vi altid finder svar på det man ønsker... Meget som Recordere.dk - altså det med velvillige, og imødekommende brugere. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har skam længe prøvet og gennemført MW på veteran (den højeste sværhedsgrad? kan ikke huske navnet mere), dog med undtagelse af den der ekstra mission oppe på flyet, den er gennemført men bare ikke på veteran. Jeg har også "gennemført" multiplayerdelen 3 gange, altså nået til den højeste rang 3 gange, og efter det var jeg blevet lidt træt af det. Multiplayer delen er underholdende og tillader at selv nybegyndere kan spille spillet uden de store problemer. Spillet er dog efter min overbevisning ikke opbygget på nogen måder som et taktisk spil og er jo egentlig bare et hurtigt frag fest, hvilket virker til at tiltale 90% af spillerne - inklusive mig - jeg har dog bare fået nok For mig at se virker MW2 som MW1, bare med en lidt touched up grafik, samt en ny kampagne, våben, perks og baner, også er der en motion detector (?!) klistret på våbnet, til SP delen. Det jeg savner er sådan set et BF2 agtigt spil til playstation, helt det samme får jeg nok aldrig, men det nye BF:BC2 har da en rimelig mulighed, og sammen med MAG burde der være mindst ét FPS spil der kan underholde mig .. hov, der lod jeg den vidst endnu engang løbe af med mig.. Jeg har en underlig tendens til at skrive for meget =/ men bare så vi forstår hinanden, jeg synes ikke at CoD spillene er dårlige, jeg har bare fået nok af dem, så derfor hopper jeg over dette års udgivelse, desuden er der også masser af andre interessante spil så jeg ser ikke noget tab i ikke at spille MW2 |
|
![]() |
|
![]() |
Jamen når nu interessen så ud til at være der, så vil jeg tillade mig at gøre opmærksom på at vi har fået fingrene i en stak koder til Uncharted 2 multiplayer-betaen, som vi gerne vil gøre de altid hjælpsomme og svar-villige brugere herinde opmærksomme på. Klik forbi her og nup en helt gratis til din PlayStation 3.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg siger da mange tak. Ser frem til at se om det er så godt som folk siger at det er. :) |
|
![]() |
|
![]() |
Så fik jeg min betakey i dag, spillet ser rigtig godt ud og er fedt lavet. Jeg er dog bare utroligt dårlig til at skyde nogen, men det kommer nok
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
http://playstation.joystiq.com/tag/@ps3 Tjek lige hvad de første anmeldelser siger. Vildt begejstrede er de: "However, French publication PSM3 really went above and beyond with the accolades, giving the game a score of 21 ... out of 20. The mag summed up the game with a single word: "M-O-N-S-T-R-E-U-X!!!"" |
|
BORING! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |