recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Under- og over vurderede film.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUnder- og over vurderede film.

Besvar Besvar Side  <1 101112
Forfatter
Besked
Filmelsker Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-December-2010
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2010 kl. 11:57
God tråd!

Undervuderet:
Har svært ved at vælge en, men jeg mener generalt at mange gode komedier bliver sat til side bare fordi de er 'sjove' og ikke 'dramatiske'. Det er lidt synd for, der er egentligt mange klassikere blandt.

Overvuderet:
Hmm igen. Svært valg..Jeg syntes generalt Woody Allen's film er ret kedelige...
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2010 kl. 19:46
Oprindeligt skrevet af Filmelsker Filmelsker skrev:

God tråd!

Undervuderet:
Har svært ved at vælge en, men jeg mener generalt at mange gode komedier bliver sat til side bare fordi de er 'sjove' og ikke 'dramatiske'. Det er lidt synd for, der er egentligt mange klassikere blandt.

Overvuderet:
Hmm igen. Svært valg..Jeg syntes generalt Woody Allen's film er ret kedelige...

Jo tak du :D

Den har stået lidt i stå den sidste måned, men lad os se om vi kan sparke den igang igen.

Undervurderet: 

Pandorum

Den minder lidt om Alien filmene (Alien filmene er nu stadig bedre) men hold op jeg sad bare klinet til skærmen de 100min. den varede. Virkelig fed film som fortjener mere end 6,9 som den har fået på IMDB
Til top
Filmelsker Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-December-2010
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2010 kl. 10:36
Jamen se den film har jeg jo slet ikke set i nu. Jeg må se at få set flere film igen!
Hvad for nogle syntes du så er overvuderet?
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2010 kl. 11:32
Du skal helt sikkert se Pandorum. Hvis du kan lide Alien filmene så vil du elske Pandorum. Dog er den ikke ligeså god som Alien filmene med rigtig god.

Og overvurderede film er helt sikkert Star Wars. Jeg syntes ikke de er dårlige men de er heller ikke så gode som folk siger. hvis man skulle give den karater på en skala fra 1-10 så vil jeg give dem 7-8.
Kickass syntes jeg var meget skuffende. 

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2011 kl. 20:39
Imens tråden her har stået stille længe nu, er der i mellem tiden kommet nye film i biffen og på blu ray. Så mon ikke vi kan komme op med nogle flere under- og over vurderede film Smile

Jeg kan hvert fald starte med at sige, jeg tit har skrevet at Star Wars ikke er så gode som folk siger. Det tager jeg tilbage. DE ER FANTASTISK Smile Specielt de gamle, de nye er okay "sci-fi/action" film hvor man bare kan slå hjernen fra men de gamle er bare superfede.

Serenity: En film som ikke særlig mange kender i Danmark desværre. Den er super fed. Rigtig flotte effekter og fantastisk kvalitet af blu ray skiven. Unden tvivl under vurderet i Danmark.

Bee movie: Den da meget sjov og hyggelig. Den er undervurderet syntes jeg 

Toy Story 1: Overvurderet. Forstå mig ret, det er en rigtig god film uden tvivl, men den er bare ikke en af Pixar's bedste.

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2011 kl. 19:41
Nu har jeg lige set Green Zone, og den er undervurderet. Super film. Den ligger måske ikke på top 250 listen på IMDB, men den skal hvert fald have mere end 7,0.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 101112

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu