|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
![]() |
|
JA fed stil, god balance i rummet selv om der er en masse eletronik, forstået på den måde at du har formået at lave en pæn stue uden at det er kommet til at lige sådan et drengerøvs setup påtros af de mange komponenter i rummet.
|
||
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
|
kan din forstærker godt komme af med varmen?
|
||
![]() |
||
nickyyyy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: København S Status: Offline Point: 354 |
![]() |
|
Ja og så er kæresten også tilfreds ![]()
Jeg vil sige det sådan, at i siden er kabinettet koldt og i toppen vil jeg skyde på at den er 15 grader ca. Så ingen problemer der.
|
||
![]() |
||
Higgins ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-November-2010 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Fucking nice
|
||
![]() |
||
nickyyyy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: København S Status: Offline Point: 354 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
|
Dejlig enkelt du bor :) Det ser rigtig godt ud.
|
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
||
CrazyA ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
|
Hej Nicky
Fedt setup du har dig.
Kunne du ikke fortælle mig, om det møbel du har. Er et af dem, som er beregnet til at stå på gulvet ? Eller findes der et, som er beregnet til væg ophæng ? Syntes nemli ikke jeg kan finde et sådan.
MVH
Steen
|
||
LG OLED65B6V TV
Samsung PS51D8005FU TV DENON AVR-X3300W Reciever Samsung H8900N Blu-Ray Xbox One X, PS4 1Tb Qnap TS-119, SONOS ZP90 Zoneplayer, SONOS BR100 Zonebridge, 2 x SONOS Play 1 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak begge to.
Til Niels, det er ifølge iKea til at have på gulvet. Men jeg havde købt en reol, der var beregnet til at væghænge i samme serie, som jeg ikke skulle bruge mere og der brugte jeg beslagene fra. Ikea mener ikke den KAN væghænges, fordi den er for dyb. Men jeg har snart haft den hængene i 1 år uden problemer. Har en kammerat, der har købt det samme, hvor vi bare brugte nogen L-beslag i hvert hjørne. Så skruer man bare igennem bagbeklædningen. ![]() Link til møbel: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/50102195
|
||
![]() |
||
CrazyA ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
|
Hej Nicky
Nu hedder jeg godt nok ikke Niels, men jeg tror det var mig du svarede
![]() Så mange tak for svar, tror jeg vil prøve at køre en tur i Ikea.
MVH
Steen
|
||
LG OLED65B6V TV
Samsung PS51D8005FU TV DENON AVR-X3300W Reciever Samsung H8900N Blu-Ray Xbox One X, PS4 1Tb Qnap TS-119, SONOS ZP90 Zoneplayer, SONOS BR100 Zonebridge, 2 x SONOS Play 1 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hehe, ved sgu ik lige hvor Niels kom fra.
Men god tur i ikea til dig Steen
![]() |
||
![]() |
||
xlarsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
|
Det der.. det kalder jeg god stil.
|
||
Cerwin Vega! xls-28
Bose acoustimass 5 Sony SS-E212 Denon AVR-2308 Panasonic DMP-8030 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej igen
Jeg faldt lige over, at du har stereo setup. Hvilket jeg også rigtig gerne vil ha, da jeg ikke har plads til at indrette pladsen således jeg vil ha glæde af sourround.
Men hvordan virker det med sådan et stereo setup ? Her mener jeg mht. Lyden. Jeg har kun en stereo soundbar tilsluttet, men jeg har lagt mærke til, at når jeg ser dvd/blu-ray. Så mister jeg rigtigt meget af lyden, da de som regel kører dolby 5.1 eller dts. Jeg går i hvert fald ud fra, at det er derfor jeg mister lyd, da jeg ikke er i stand til at modtage andet end stereo
![]() Ved dog ikke om det ville hjælpe, hvis jeg forbandt dvd/blu-ray afspiller med optisk kabel direkte til soundbar ?
Så hvis man nu kan høre alle lyde med stereo setup´t. Så kunne det jo godt være, at man skulle slå et smut forbi Hi-fi klubben efter turen til Ikea
![]() |
||
LG OLED65B6V TV
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |